شبکه حمل و نقل جهانی

تولسی گابارد تنه دمکرات مجلس نمایندگان آمریکا بامداد یکشنبه در گفت و گو با شبکه خبری سی بی اس به انتقاد از سیاست دولت دونالد ترامپرئیس جمهوری این سرزمین درون قبال ایران و برنامه تمامیت رفتار مشترک ( برجام) پرداخت.

گابارد در رو ترامپ از برجام را اشتباه خواند و افزود با وجود آنکه خواهان توافقی بهتر با ایران است، حیات برجام را بهتر از نبود هیچگاه توافقی می داند.

نماینده هاوایی داخل کنگره آمریکا گفت: ارامش هسته ای از فساد جلوگیری می کرد و این خطری است که تلاش های کنونی دولت ترامپ ابداع می یواش که با پاره کردن برجام ما را بوسیله جنگ با ایران نزدیک و نزدیک نم کرده است.

گابارد اعزام چند هزار نیروی آمریکایی بوسیله منطقه مغرب آسیا به بهانه نگاهداری از تاسیسات و نیروهای نظامی واشنگتن در این منطقه را روشن کردن فتیله دینامیت وصف کرد و افزود: این کار سبب دعوایی دیگر می شود که بسیار بیش فراتر از چیزی خواهد وجود که ما در عراق دیدیم.

ترامپ پس از اخبار برون رفت کشورش از برجام در اردیبهشت سال گذشته، بایکوت های رفع شده براساس این سازش را دشت پیرو ایران بازگرداند و سیاستی خصمانه علیه ایران اتخاذ کرد.

وی افزون پیاده شدن اعمال تحریم های جدید، داخل اقداماتی که حاکی از بالا دشمنی با ایران بود، گند پاسداران انقلاب اسلامی را سازمانی تروریستی خواند.

داخل اثر اقدامات خصمانه و غیرقانونی آمریکا پس از خروج از برجام، ایران نیز فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا موسوم به سنتکام را مستخدم تروریستی خواند و سیاستی گام به شلنگ را درون کاهش تعهدات برجامی داخل راستای حفظ این ارامش را اعلام و ادا کرد.
  • ۹۸/۰۴/۱۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی