شبکه حمل و نقل جهانی

با نزدیک شدن به زمان نمایش ی پلی استیشن ۵ وایکس باکس سری ایکس، نشر اخبار مختلف درباره ی آن ها را شاهد هستیم و حتی از بزرگان صنعت بازی های ویدئویی درزمینه ی کنسول های بازی نسل بعدی پرسیده می شود. این کود رسانه ها بوسیله سراغ مارچین ماکاش، از استودیو مونوالز رفته اند تا نظر وی را درباره ی تباین های دو کنسول بدانند.

ماکاش در اظهارات جدیدش درباره ی تفاوت های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس، قابلیت پردازنده های این دو کنسول را فارغ از رویکرد منعطف تری که پلی استیشن ۵ نمایش می دهد، کاملا نزدیک به هم توصیف می کند.

هردو کنسول پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس درزمینه ی استعداد های سخت افزاری پیشرفت درخورتوجهی در مقایسه با دوده قبلی خویشتن ارائه می کنند و این موضوع موجب شده بسیاری از توسعه دهندگان تو مصاحبه ها و اظهارنظرهایشان از هیجانی گپ کنند که برای کارکردن با این پلتفرم ها دارند و امکاناتی که از این عادت دراختیار ورزش سازان صبر می گیرد. مارچین ماکاش از استودیو مونوالز (The Moonwalls) نیز نظر خویشتن را درباره ویژگی های جدید کنسول های نسل نهم بیان کرده است.

مدیر استودیو مونوالز که توسعه دهنده ی بازی ماجراجویی و داخل آستانه ی انتشار Commander ’85 نیز محسوب می شود، در مصاحبه ی جدیدش با وب سایت Gamingbolt، به نعوظ خلاصه از هیجانش بخاطر تجربه ی نسل جدید کنسول های بازی صحبت کرده است. وی می گوید هنوز فرصت دسترسی به کیت ترقی ی کنسول های جدید سونی و مایکروسافت را بوسیله دست نیاورده و اظهاراتش براساس رویدادها و اخباری است که تاکنون شنیده است.

مقاله ی مرتبط:سررشته: PS5 شبیه به کنسول های سنتی و دوبرابر حجیم تر از جسم PS4 Pro خواهد بود



به گفته ی وی، کنسول جدید سونی برضد ایکس باکس سری ایکس از تکنولوژی جدیدی موسوم به بسامد متغیر کاربرد می کند که به صورت عام بخاطر پلی استیشن ۵ ترقی داده شده است. ماکاش با این نکته اشاره می درنگ که بین توان پردازشی دو کنسول تفاوت بسیاری مشاهده نمی شود و فناوری بسامد جابجا شده می تواند انعطاف پذیری بیشتری بخاطر پلی استیشن ۵ درمقایسه با ایکس باکس سری ایکس خلق کند.

ماکاش می افزاید:هردو کنسول در مباحثه توان پردازنده ی مرکزی قدمی رو به جلو هستند و عملکرد موفقی ارائه می دهند؛ ولی از دیدگاه من، قابلیت Multi-Threading هم زمان، فردی ای است که می تواند مغایرت را میان این دو پلتفرم رقم بزند. اضافه نبوغ پردازش و بهبود عملکرد سیستم، متصل گنجایش ی مطلوبی برای کاربران بوده است؛ ولی باید صادقانه بگویم اگر رویکرد انعطاف پذیرتر پلی استیشن ۵ را در این بحث بر بگذاریم، زیرفون ی مطلقی مشاهده نخواهیم کرد.



ماکاش درباره ی پردازنده های گرافیکی و فرق سرعت کلاک تو این دو کنسول همچنین می گوید براساس امتحان ی انحصاری اش در ساخت بازی های پلتفرم پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان، ترقی ی بازی ها روی کنسول های سونی ساده تیز بوده است و انتظار دارد پلی استیشن ۵ نیز مشابه طایفه قبل رضایت توسعه دهندگان را به دنبال داشته باشد:براساس امتحان ی شخصی ام در ترقی ی بازی ها روی ایکس باکس وان و PS4، باید بگویم معمولا نتایجی که روی پلی استیشن ۴ می گرفتیم، بوسیله مراتب بهتر از کنسول مایکروسافت بوده است. فکر کردن می کنم این موضوع تو نسل جدید نیز همچنان صادق باشد؛ اما داشتن غلبه بیشتر همواره خصیصه ی متجاوز عطا محسوب می شود؛ چراکه می تواند امکانات و فرصت های بیشتری تو مذاکره کیفیت گرافیکی به توسعه دهندگان ارائه نرم.

بازی Commander ’85 قرار است درون زمان نامشخصی از ژوئیه ی امسال بخاطر پلتفرم های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی ارائه شود. داستان این ورزش مستقل از روز ۱۳ مه ۱۹۸۵ شروع می شود؛ یعنی روز تولد شخصیت پا بر جا که عضوی از قوم ای لهستانی و به آمریکا مهاجرت کرده است. مادر او هدیه ی ارزشمندی برای تولدش گرفته: یک عدد کامندر ۸۵؛ کامپیوتر بیش مدرنی است با ادراک مصنوعی پیشرفته که نه تنها اجازه ی بازی کردن بوسیله او را می دهد؛ بلکه با این شخصیت مکالمه تیمار می نرم.بیشتر بخوانید:اطلاعات جدیدی از سیستم تهویه پلی استیشن 5 منتشر شدمایکروسافت پتنتی برای حسگر پرتو زمانه هوشمند ثبت کردسرعت SSD پلی استیشن 5 باعث بازنویسی بخشی از آنریل انجین 5 شده استمشخصات هدفون سونی WH-1000XM4 رک شدغو ل های فناوی چگونه اطلاعاتی جامع درباره ما محسوس می کنند؟
  • ۹۹/۰۳/۱۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی