شبکه حمل و نقل جهانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شرق، تحقیقات درباره این کشتار زمانی تو دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان فارس قرار گرفت که اهالی مسکن با مرکز ۱۱۰ رابطه گرفتند و گفتند از خانه همسایه شان صدای انصاف و فریاد به گوش می رسد و ظن می دهند واقعه ای تلخ رخ داده باشد.

مأموران بوسیله سرعت خود را به محل تصادف رساندند و یکی از همسایه ها درون همان مبدا گفت پسر قوم را درحالی که شکل هایش خونی بوده در حال هزیمت دیده است. 

مأموران در ادامه وارد خانه مورد نظر شدند و خود را درون موافق پیکرهای بی جان دو زوجه دیدند که آثار اصابت ضربات شمشیر روی بدنشان روبرو و غرق درون خون بودند. در همان تجسس های ابتدایی صریح شد مقتولان والده و بکر هستند و از مدت ها قبل با تیمار زندگی می کردند.

فرار پسر خانواده از ساختمانی مدال می داد او داخل جریان مرگ مادر و مادربزرگش قرار دارد. کارآگاهان وقتی نسبت به صحت این فرضیه اطمینان بیشتری یافتند که مشاهده کردند اثری از ورود فرد غریبه بوسیله بناء بود ندارد و هیچگاه سرقتی نیز عمل نشده است.

علاوه به خشکی امدن این، فرزند ۱۸ساله که مهرداد اشتهار دارد به منزل بازنگشت و همین نشان می قسط او عامل این ترور است.

مهرداد در جریان تحقیقات پلیسی دستگیر شد و به ترور پیش روی کرد. او گفت: پدر و مادرم مدتی قبل از بی آرامی جدا شدند و از آن بوسیله بعد مادرم با مام خودش زندگی می کرد. غلام هم در خانه پدرم بودم، اما از لحظ مالی مشکل داشتم. وقتی موضوع را با مادرم در میان گذاشتم گفت بهتر است بوسیله مسکن پایگاه بروم و با آنها عمر کنم. او مقاطعه انصاف اگر این خواسته را بپذیرم دیگر از رویت مالی در تنگنا نخواهم بود و او نیاز مرا برطرف می درنگ.

متهم به ترور ادامه رحم: به خانه مادربزرگم نقل مکان کردم، اما هیچ تغییری در شرایطم خلق نشد و همچنان شاق مالی داشتم. مادرم به مرحله هایش عمل نکرد، بوسیله همین برهان با او دچار اختلافات شدیدی شدم. شب ماجرا بار دیگر بر سر همین موضوع با مادرم جر و مذاکره کردم. مادربزرگم وقتی اوضاع را عصبی مربوط به اعصاب دید، جلو آمد و دخالت کرد. من که بوسیله شدت اوقات تلخ بودم و کنترلی بر رفتارم نداشتم، چاقویی برداشتم و هر دو نفرشان را زدم. سپس از اینکه از اجل آنها اطمینان یافتم زننده از ساختمانی گریختن کردم البته نقشه خاصی نداشتم و نمی دانستم در کجا باید پنهان شوم تا اینکه عاقبت بازداشت شدم. 

مهرداد تو ادامه گفت: من از کاری که کرده ام پشیمان نیستم و تامل می کنم آن دو نفر باید می مردند و من غصه همین فقره را ایفا دادم. مستنطق داخل امتداد به دستور قاضی جنایی به بازسازی عریضی قتل صیقل و تطویل قسط ضربات مرگ بار را چگونه به مقتولان خبردار کرد. او باز غصه تأکید کرد از کشتن والده و مادربزرگش احساس ندامت نمی نرم.

داخل نهایت مهرداد روانه زندان شد و بایگانی او با صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست به محکمه کیفری استان فارس انتقال شد. درون روز محاکمه نماینده دادستان با شرح پرونده خواستار مجازات عرفی برای مهرداد شد و اولیای وقت مقتولان نیز اعلام کردند برای بازپرس درخواست قصاص دارند. مهرداد در این جلسه همان اظهارات سابق خویشتن را تکرار کرد. 
سرانجام قضات ختم میتینگ را اطلاع دادن کردند و برای صدور رأی وارد شور شدند. آنها به اتفاق مهرداد را فاسق تشخیص دادند و او را به دو کود قصاص محکوم کردند. به این ترتیب فرزند جوان یک دامنه به چوبه دار نزدیک شد و این امر تو رخ تأیید داخل دیوان برجسته ملک متناسب اجرا خواهد بود.
  • ۹۹/۰۸/۱۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی