شبکه حمل و نقل جهانی

۱۱ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

پنجمین پرگیر ی  نمایشگاه تراکنش  از بامداد امروز، ۲۸ آبان در محل نمایشگاه های دائمی پارک گفت وگو آغاز بوسیله فرمان می نرم. نمایشگاه تراکنش ایران که به همت مرکز فابا برگزار می شود، آخرین فناوری ها و مسائل موجود داخل مرزوبوم ی بانک داری را مطالعه می کند. این نمایشگاه محلی برای جناب فعالان مملکت ی بانکی است. برای مثال، درون این گرداگرد از نمایشگاه، مدیران عامل ۲۰ بانک دولتی و خصوصی ناحیه شرکت خواهند کرد. 

نمایشگاه تراکنش ایران (ITE 2019) علاوه بر اینکه محلی بخاطر شبکه سازی و گفت وگوی فعالان حوزه ی بانکی است، از کارگاه ها و پنل های گفت وگو نیز میزبانی می یواش که در خلال آن، بسیاری از کارشناسان آخرین دستاوردهای حوزه ی بانکی و جدیدترین فناوری ها را تجسس می کنند. ازجمله ی این فناوری ها باید به بلاک چین اشاره کرد که داخل نمایشگاه تراکنش ایران، ابعاد مختلف این فن شناسی نوپا واکاوی می شود. برای آشنایی بیشتر با این نمایشگاه تو ادامه همراه گزارش ویدیویی زومیت از عادات افتتاحیه باشید.

سیاحت داخل آپارات

به نظر شما این نمایشگاه تا چه میزان می تواند در مملکت فین تک موثر واقع شود؟بیشتر بخوانید:محمد مراد بیات، دبیر کل رویداد ITE از مرام و رله این رویداد می گویدنمایشگاه تراکنش ایران با حضور وزیر اقتصاد آغاز به کار کردپوشش زومیت از نمایشگاه تراکنش ایران ITE 2019قطعی اینترنت چه بر سر کسب و کارهای اینترنتی می آورد؟اسنپ برای جبران افزایش مقدار سوخت کمک هزینه صیقل می کند
مقاله های مرتبط:آینده اپل واچ در مرزوبوم مصونیت به چه سمتی حرکت خواهد کرد؟رشد میدان ساعت های هوشمند و یکه تازی اپل در سه گانه ماهه سوم ۲۰۱۹

محققان استنفورد که مطالعات قلب اپل را انجام داده اند، مقاله خویشتن را داخل مجله پزشکی New England منتشر کرده اند. طبق این مطالعات، اپل واچ می تواند فیبریلاسیون دهلیزی را امتیاز دهد. افرادی که به این بیماری مبتلا هستند، ضربان قلب نامنظمی دارند و گمان بروز سکته ی مغزی، لخته شدن خون و نارسایی قلبی داخل این افراد پشته خواهد حیات. درواقع ساعت هوشمند اپل با مداقه بالا بوسیله تشخیص فیبریلاسیون دهلیزی، رایج ترین سنخ خیز قلب نامنظم پرداخته و چنین پیشرفتی، نتیجه ی همکاری فراخ ی شریک شدن های فناوری با داروسازان و داروخانه ها هنگام جمع آوری مقادیر زیادی از داده های اشتی افراد درون زمان واقعی است.

این بررسی با حمایت مالی اپل از سال ۲۰۱۷ نخست شده است. این تحقیقات با ۴۰۰۰۰۰ داوطلب با دسترسی به آیفون و زمانه های هوشمند اپل از سری ۱، ۲ و ۳  انجام شده که این تحقیقات کنار ریتم ضربان قلب داوطلبان نظارت داشته و به دنبال خیز نامنظم در بین داوطلبان بوده است. در نهایت محققان با ثبت جست بیرونی نامنظم می توانند درون یک هفته داده هایی را دریافت کنند و تأیید کنند که آیا بی تا دستخوش فیبریلاسیون دهلیزی است یا خیر.



درون کل، فقط ۰/۵ درصد از شریک کنندگان در راستای ضربان قلب نامنظم، اعلان هایی را دریافت کردند و محققان این دسته افراد را در دسته ی «یافته های کلیدی» قرار داده اند، بجای نگرانی هایی درباره معارفه رسانی بیش از قطع بوسیله افراد سالم مطرح شده وجود. محققان پس از مقایسه داده ها با نوار دل (ECG)، دریافتند که ۳۴ درصد از داوطلبانی که اعلامیه ضربان بیرونی نامنظم را اخذ کرده اند، واقعاً دچار فیبریلاسیون دهلیزی بودند. 

علاوه کنار این، ۷۶ درصد از افرادی که اعلامیه ضربان قلب نامنظم را شهود کرده بودند، با یک ارائه دهنده ی مراقبت های بهداشتی ارتباط گرفته اند. به گفته ی محققان این نشان می دهد که چگونه هشدارهای دیجیتال می توانند تعامل با سیستم حراست های بهداشتی را به طور کلی افزایش دهند.

دکتر مینتو توراخیا، فنی دل و عروق و پژوهشگر استنفورد، گفت:هدف مطالعات این بود که عملکرد و اطمینان این الگوریتم را ارزیابی کنیم. در نهایت این مطالعات و مطالعه ها موفقیت آمیز بوده است.

مارکو پرز ، سخن سنج اصلی این تجسس نیز، در بیانیه ای اطلاع دادن کرده:این تجسس مفروضات مهمی را در اختیار ما قرار می دهد، بجای ما به دنبال دریافتن تأثیر احتمالی فناوری پوشیدنی روی جهیز بهداشتی هستیم. آنچه این بررسی ی قلب اپل بوسیله ما نشان داده این است که تشخیص فیبریلاسیون دهلیزی فقط یک آغاز بوده و موارد دیگر بوسیله افراد کمک می بطی ء تا تصمیمات سلامتی آگاهانه لطافت بگیرند.بیشتر بخوانید:با هفت ژست حرکتی کاربردی ترکپد مک بوک آشنا شویداپل داخل سال ۲۰۲۰ پیشتاز بازار گوشی های هوشمند 5G خواهد شدنبرد حقوقی بین اپل و RED با شکست اپل انتها یافتاپل تا سال ۲۰۲۲ هدست واقعیت افزوده ی خویشتن را ملتفت میدان می کندفیل شیلر: خرد آموزان با کاربرد از کروم بوک چیره نمی شوند
ASعلیHAROOOON پدر اطلاع دادن کرد داخل روز جهانی «مجردها» رکورد ۳۸.۴ میلیارد دلار ابتیاع ثبت کرده است. این رکورد ۷ میلیارد دلار بیشتر از رکورد این شرکت در روز مجردهای سال گذشته محسوب می شود. نیز در بزرگ ترین روز بیع آنلاین جهان تعداد محصولات تحویل شده به خریدار هم رکورد جدیدی ثبت کرد. علی بابا در این روز ۱.۳ میلیارد سفارش تحویل مشتریان خود داد. این عدد نسبت به سال ۲۰۱۸، ۸۱۲ میلیون قلم بیشتر است.The final numbers coming in! #Double11 (US$38.4 billion) pic.twitter.com/LIhkaK4aJN— Alibaba Group (@AlibabaGroup) November 11, 2019

در روز مجردها حدود ۳۰۰ تولیدکننده ی همکار با علی بابا موفق به ثبت رکورد فروش ۱۰۰ میلیون یوان چروک (۱۴.۳ میلیون دلار) شدند. در بین این شرکت ها، اپل، نایکی، جورجیو آرمانی و Estée هم حضور دارند. براساس گزارش علی بابا، بیشتر مشتری های فروشگاه داخل این روز از کشورهای آمریکا، ژاپن، کره جنوبی، استرالیا، آلمان، فرانسه، بریتانیا، نیوزیلند، ایتالیا و کانادا ثبت سفارش کرده اند.

شرکت علی پدر در سال ۲۰۰۹ روز مجردها که از اوایل دهه ی ۹۰ میلادی برای گردهمایی افراد عزب ایجاد شده بود را بوسیله یک فستیوال بزرگ سودا آنلاین تحول کرد. انتظار می رود آمار خرید در این روز، از مجموع آمار خرید داخل روزهای «جمعه ی سیاه» و «دوشنبه ی سایبری» بیشتر شود. داخل حال حاضر فروشگاه های آنلاین دیگر مانند JD بی قراری بخاطر فروش بیشتر محصولات خود به پلتفرم علی بابا بی وقفه اند.



امسال در روز مجردها (دوشنبه) شبکه ی تلویزیونی glitzy دستور کار ای زنده با حضور تیلور سوییفت و G.G.E M هنرپیشه ی شرق آسیایی پاپ روی آنتن. فرستاد داخل این برنامه، دو ستاره ی نامدار موسیقی قبل از آغاز تبلیغات پرشمار محصولاتی که راحتی حیات داخل علی بابا فروخته شوند، برنامه ی زنده اجرا.

کردند براساس گزارش دیجیتال ترندز، بها کالاهای فروخته شده در یک دقیقه ی ابتدا آغاز خرید روز مجردها از یک میلیارد دلار گذر. کرد این عدد فقط خلال نیمه ساعت بوسیله ۱۰ میلیارد دلار. رسید براساس گزارش علی پدر در پایان ابتیاع روز مجردها این نما به مغز سرسام آور.۳۸ ۴ میلیارد دلار. رسید نما یادشده نسبت به فروش روز جمعه ی سیاه.۶ ۲ میلیارد و نسبت بوسیله بیع روش دوشنبه ی سایبری.۷ ۹ میلیارد دلار بیشتر.است مودت بیشتر با طبیعتمقاله های:مرتبط ثبت زیادترین حجم تراکنش های مالی مبتنی بر فناوری های بیومتریک تو روز

مجردها علی پدر امسال مجبور بود تغییرات زیادی در سیستم های لجستیکی خویشتن ایجاد. درنگ فان ژیانگ، مدیر سایت تائوبائو زیرمجموعه ی فعال در اساس ی ارسال مرسولات علی پدر در بیانیه ای اعلام کرد، دوستی با طبیعت بنیادی ترین کلیدواژه ی این روز به حساب می. جوی این تغییرات شامل مستقر کردن ۷۵ هزار جایگاه بازیافت در بکلی چین بخاطر مدیریت پسماندهای حاصل از خرید محصولات همدستی. حیات نیز مشتری های علی بابا تو این روز به ازای همدستی تو چرخه ی بازیافت، امتیازی با «شهرت انرژی» سبز دریافت کردند که فراغت است بخاطر کاشت شجر استفاده.

شود علی بابا همچنین روز ۲۰ نوامبر را روز «ملی بازیافت صندوق های» مقوایی صیت گذاری کرده تا خریدار های خود را پس ازآن از روز مجردها، تشجیع به باهم اتحاد کردن در حرکت دورانی ی بازیافت و جمع آوری زباله.درنگ بیشتر:بخوانید علی بابا و ثبت آمار فروش خیره کننده داخل جشن روز مجردها در چینعلی بابا گزارش مالی سه ماهه دوم ۲۰۲۰ را منتشر: کرد رشد بازرگانی الکترونیک و محاسبات ابریعلی بابا از مقدماتی تراشه مبتنی بر هوش تقلبی خود با شهرت Hanguang 800 رونمایی کردنفوذ مقام های دولت چروک در مشارکت علی پدر افزایش پدیدار می کندجک ما به صورت رسمی از سمت اربابی خود داخل علی بابا اعلام بازنشستگی
سونی تیزر تبلیغاتی حسگر جدید خود با نام IMX686 را که در آینده ی نزدیک معرفی کردن خواهد شد، منتشر کرد. حسگر متاخر سونی ولیعهد حسگر بیش محبوب IMX586 خواهد شد که جزو اولیه حسگرهای ۴۸ مگاپیکسلی بوده است.

درون تیزر منتشرشده، رزولوشن حسگر جدید مشخص نشده؛ ولی باتوجه بوسیله شایعه های مختلف در مورد گوشی هوشمندی که راحتی است با این حسگر به بازار عرضه شود، احتمالا باید خواستار حسگری با رزولوشن ۶۰ الی ۶۴ مگاپیکسلی باشیم.



علاقه مندان می توانند ویدئوی منتشرشده را از اینجا مشاهده کنند. درکنار ویدئو، سونی پستی منتشر کرده که نشان می دهد احتمالا این حسگر سال ۲۰۲۰ معرفی کردن خواهد شد.

همان طور که گفته شد، داخل ویدئوی مربوطه تصاویر محزون شده با حسگر جدید نمایش داده می شود و رزولوشن تصاویر مشخص نشده است. شاید برای کاربران سؤال پیش بیاید که چگونه سونی توانسته با حسگری که در گوشی هوشمندی تجهیز نشده، این تصاویر را بگیرد. سونی با پیوند نمونه ی اولیه ی حسگر به کامپیوتر این تصاویر را گرفته است و درواقع گوشی هوشمندی که در تصاویر دیده می شود، واقعی حلق.

در ادامه می توانید نمونه هایی از تصاویر پژمان شده را عاری مشخص وجود داشتن رزولوشن مشاهده کنید: بیشتر بخوانید:سونی برای افزایش تولید حسگرهای CMOS کارخانه جدید تأسیس می کندسونی در نبرد مشخصات و قابلیت ها درون بازار دوربین ها انقراض می خورد؟دوربین a7R IV سونی هم اینک در دسترس است ولی آیا سودا آن امر عالمانه ای است؟ثبت آمار بیع ناامیدکننده برای گوشی های سونی داخل سه ماهه سوم ۲۰۱۹گزارش مالی سونی در سه ماهه سومین ۲۰۱۹ منتشر شد
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه ۴ در این باره گفت: «انتخابات شهردار دبستان روز ۲۰ آبان سال ساری در ۲۰مدرسه منتخب منطقه داخل مقطع متوسطه پرگیر مطلع برگزار و هنگام آن شهرداران مدرسه با رأی مستقیم خرد آموزان به مدت یکسال تحصیلی گزینش می شوند.»

  «معصومه سادات عمارتی» افزود: «شهرداران مدارس به عنوان چشم بینای مدیریت شهری تسهیلگر امور کوچه ها خواهند بود.»

گفتنی است طرح انتخابات شهردار مدرسه با هدف آشنا شدن بصیرت آموزان با حقوق و وظایف شهروندی، غرض گیری جمعی، تقویت درک مسئولیت پذیری، مفهوم انتخابات و پشته بردن سطح آگاهی معرفت آموزان و... از سال ۷۳ در مدارس پایتخت اجرا می شود.
لیزا سو، مدیرعامل AMD، به تری اعلام کرد که تمرکز این شرکت در ذن و rDNA آتی روی معماری خواهد بود و نه لیتوگرافی. این گفته تنها کمی پس از سرانجام مفارقت مالی پیشین این همکاری عارض اندوهناک است؛ فصلی که با حضور محصولات ۷ نانومتری AMD مثل سری اپیک، رایزن و رادئون، پرسودترین گسستگی مالی پس از سال ۲۰۰۵ را بخاطر این شرکت نما زد.نسل اینده Zen و rDNA بر معماری تمرکز خواهد داشت نه لیتوگرافیمقاله های مرتبط:نگاهی جامع بوسیله معماری RDNA و کارت های گرافیک AMD NaviAMD پردازنده های Zen 3 و RDNA 2 را در سال ۲۰۲۰ عرضه می کند

مدیرعامل غول باطراوت افزار در پاسخ بوسیله سؤال یک خبرنگار درباره فناوری پردازش و معماری سری ۷ نانومتری فعلی شریک شدن گفت:بگذارید بوسیله این سؤال این روش پاسخ بدهم. ما انتخاب های بسیاری کرده ایم و لیتوگرافی و معماری بی آرامی جزو این انتخاب ها بوده است. به نظر من، ما گزینش های خوبی داشته ایم.

ما دیگر بوسیله لیتوگرافی به نشانی عامل پیش پر حرارت اصلی نگاه نمی کنیم. از نظر ما لیتوگرافی بیش اساسی است و پیشرفت در آن هم بخاطر ما بسیار بااهمیت تلقی می شود؛ و امروز ما از فناوری ۷ نانومتری منفعت بسیاری دربند ایم. اما در زمانی مناسب و برای شهود زیادترین روزی به سراغ فناوری ۵ نانومتری خواهیم رفت. ما تو حال حاضر تمرکز اضافی روی معماری کرده ایم و بوسیله عقیده ی من، معماری چیزی است که می تواند محصولات ما را از رقبا شاخص کند و آن ها را رو به جلو پیش برد.AMD پیش از مهاجرت به لیتوگرافی ۵ نانومتری، قصد بهبود معماری خود بر محور لیتوگرافی ۷ نانومتری را دارد

هسته های پردازشی مبتنی کنار معماری Zen و rDNA شریک شدن AMD، بدوی تراش های ساخته شده با فرایند ساخت متاخر ۷ نانومتری TSMC به حساب می روند. موافق اعلام مدیرعامل AMD، این انبازی قصد دارد تا با تمرکز پیاده شدن معماری پردازنده های خود، بیشترین عملکرد را با فناوری ۷ نانومتری فعلی داشته باشد. این بدان معنا است که فناوری ۷ نانومتری برای خاندان بعد خانواده Zen و rDNA تا حد امکان بهینه شده اما فناوری ۵ نانومتری از نقشه راه این شریک شدن حذف نخواهد شد.

AMD به فناوری ۵ نانومتری روی خواهد آورد، تنها در زمانی کم ارزش تر. AMD هسته های پردازنده های آتی خود را تا ذن ۵ و نسل اتیه معماری rDNA را بخاطر سال ۲۰۲۰ تأیید کرده است. AMD تو این مدت به بهبود فناوری ۷ نانومتری که به ۷ موسوم است، اشتغال خواهد داشت؛ نیز باتوجه بوسیله پیش وجود داشتن از رقیب همیشگی خود، اینتل چندان نیازی تیمار بوسیله کاربرد از لیتوگرافی پایین برنده احساس نمی بطی ء. محصولات ۲۰۱۹ اینتل همچنان مبتنی به خشکی امدن لیتوگرافی ۱۴ نانومتری هستند و مقابل پیش دماغ ها محصولات ۲۰۲۰ این همکاری نو به فناوری ۱۰ نانومتری روی می آورند.

نظیر Zen که از فناوری ۱۲ نانومتری FinFET برای گشایش نسبتا چشمگیری در محصولات رایزن و رائون نصیب می برد، نسل بعد اینده ذن ۳ و rDNA ۲ نیز مبتنی بر 7nm خواهند حیات که کارایی طاسی را بهبود خواهد بخشید. البته بهبود شاگرد از معماری به اندازه لیتوگرافی مؤثر نخواهد بود و AMD نمی تواند مانور یدکی روی معماری دهد.



AMD بوسیله تازگی با به روزرسانی نقشه رویه خود مدال رحم که ذن ۳، معماری استفاده شده تو پردازنده های «میلان»، داخل ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد. ذن ۳ مبتنی بر 7nm با Ice Lake-SP 10 نانومتری و Cooper Lake Xeon 14nm رقابت خواهد کرد. AMD تأکید کرد که پردازنده هایش عملکرد پهلو وات بیشتری دارد و با نگاه به اسلاید می توانیم متوجه شویم که تا اینکه پردازنده های اپیک روم بخاطر رقابت با سری زئون ۲۰۲۰ اینتل طراحی شده اند. این موضوعی است که AMD از سال ۲۰۱۸ و از زمان طراحی اپیک روم کنار آن تأکید داشته است.

مدیر مبصر فناوری AMD، مارک پیپرمستر، گفته که ذن ۳ بر پایه ذن ۲ خواهد حیات و عزب کارایی و عملکرد طاسی آن گشایش خواهد داشت.شیوه مور روندی نزولی داشته است. گره های شقه رسانا گران تر شده اند و ما به افزایش فرکانسی که می خواهیم نمی رسیم. مصرف از فناوری 7nm با لیتوگرافی ماورای بنفش اکستریم (EUV) افزودن عملکرد مناسبی بخاطر ما به ارمغان می آورد.

AMD بی آرامی حالا برخی از پیشرفته ترین فناوری های موجود درون صنعتی رقیق وسایل را با مدل سازی چیپلت ذن در پردازنده های مستشار و اپیک دارد. AMD درخلال ارائه ای درون انگلستان اعلام کرد که تماشاچی تغییراتی بنیادی درون پردازنده های میلان سال ۲۰۲۰ مشابه مدل سازی مجدد کش و داشتن ۸ هسته در یک CCX خواهیم حیات.AMD ذن ۳، نسخه بهبودیافته ذن ۲

مدل سازی هسته ۷ نانومتری پلاس ذن ۳ کامل شده و احتمالا اولیه محصولات مبتنی کنار این معماری را در نصف نخست سال ۲۰۲۰ تماشاچی خواهیم بود. اگرچه ذن ۲ مبتنی کنار لیتوگرافی ۷ نانومتری بود اما ذن ۳ مبتنی بر لیتوگرافی برنگ خون ۷نانومتری پلاس است که ۲۰٪ ترانزیستور بیشتر و ۱۰٪ عملکرد بهتری نسبت بوسیله ذن ۲ دارد. این بهبود تنگ کردن بیشتری پهلو اینتل در سعی برای رقابت با AMD خواهد گذاشت.



یکی از محصولات پرچم دار مبتنی پیاده شدن معماری ذن ۳، نسل ثالث پردازنده های سرور اپیک خواهد بود که با نام میلان شناخته می شوند. این سری از پردازنده ها در ابررایانه جدید پرل موتر مصرف خواهد شد. مشخصات فنی ابتدایی نشان می دهند که پردازنده های میلان دارای ۶۴ هسته، ۱۲۸ رشته پردازشی و AVX2 SIMD خواهد وجود. پشتیبانی ۸ کاناله DDR رم نیز وجود خواهد داشت.



علاوه کنار ذن ۳، AMD فناوری های ذن ۴ و ذن ۵ را همچنین تأیید کرده است. سراب ثالث پردازنده های اپیک بوسیله طور رسمی اشتهار جنوا دارند. ذن ۴ در حال نقشه کشی بوده و برای عرضه در ۲۰۲۱ خواه ۲۰۲۲ برنامه ریزی شده است. در این معماری از لیتوگرافی زیر ۷ نانومتر استفاده خواهد شد.نقشه راه پردازنده های AMD (از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰)مشخصاتسری ۱۰۰۰ رایزنسری ۲۰۰۰ رایزنسری ۳۰۰۰ رایزنسری ۴۰۰۰ رایزنسری ۵۰۰۰ رایزنمعماریZen (1)Zen (1) / Zen Zen (2) / Zen Zen (3)Zen (4)لیتوگرافی14nm14nm / 12nm7nm7nm 5nm/6nm?سرور بالاردهEPYC 'Naples'EPYC 'Naples'EPYC 'Rome'EPYC 'Milan'EPYC 'Genoa'بیشترین تعداد هسته / شکننده (سرور)۳۲/۶۴۳۲/۶۴۶۴/۱۲۸اعلام خواهد شداعلام خواهد شددسکتاپ بالارده (TR4)سری ۱۰۰۰ رایزن تردریپرسری ۲۰۰۰ رایزن تردریپرسری ۳۰۰۰ رایزن تردریپر (Castle Peak)سری ۴۰۰۰ مستشار تردریپرسری ۵۰۰۰ رایزن تردریپربیشترین هسته / شکننده (HEDT)۱۶/۳۲۳۲/۶۴۶۴/۱۲۸?اعلام خواهد شداعلام خواهد شددسکتاپ میان ردهسری ۱۰۰۰ رایزن (Summit Ridge)سری ۲۰۰۰ مستشار (Pinnacle Ridge)سری ۳۰۰۰ رایزن (Matisse)سری ۴۰۰۰ رایزن (Vermeer)سری ۵۰۰۰ رایزنبیشترین هسته / شکننده (میان رده)۸/۱۶۸/۱۶۱۶/۳۲اعلام خواهد شداعلام خواهد شدواحد پردازش تند (APU)مشهود نیستRyzen 2000 Series (Raven Ridge)Ryzen 3000 Series (Picasso 14nm Zen )Ryzen 4000 Series (Renior)Ryzen 5000 Seriesسال۲۰۱۷۲۰۱۸۲۰۱۹۲۰۲۰۲۰۲۱?معماری پردازنده گرافیکی rDNA ۲

از پردازنده ها بگذریم و به پردازنده های گرافیکی بپردازیم. AMD علاوه بر ذن ۳ از معماری پردازنده های گرافیکی RDNA 2 همچنین پرده برداشته که هم اکنون در حال نقشه کشی بوده و بخاطر عرضه داخل سال ۲۰۲۰ آماده می شود. این معماری احتمالا بهبود بسیاری نسبت بوسیله پردازنده های گرافیکی 7nm فعلی خواهد دید. پردازنده های گرافیکی rDNA 2 احتمالا اواخر ۲۰۲۰ به بازار عرضه خواهند شد.



بوسیله جز تعدادی شایعه چیز زیادی درباره rDNA 2 نمی دانیم ولی AMD به طور رسمی درباره ی پشتیبانی از فناوری Ray Tracing درون قبیله آینده پردازنده های گرافیکی خود مصاحبت کرده است. داخل نسل بعدی GPUهای AMD تماشاچی انطباق این شرکت با فناوری RTX شرکت Nvidia خواهیم بود.



AMD همچنین خواهان استعمال از rDNA 2 درون پردازنده های گرافیکی بالارده خود است. با اینکه نخستین طایفه از پردازنده های گرافیکی rDNA درون محدوده قیمتی ۳۰۰ تا ۵۰۰ دلار عملکردی عالی داشتند اما در سلسله دوم این معماری خواست داریم که شاهد سری رادئون RX مبتنی بر rDNA ۲ باشیم. این پردازنده ها بوسیله طور مستقیم با پردازنده های RTX 2080 SUPER و RTX 2080 Ti انویدیا رقابت خواهند کرد. البته انویدیا بی آرامی شرکتی زدودن که دست روی دست گذاشته و رقابت را به آسانی به رقیب خویشتن واگذار نرم. این شریک شدن برنامه ای برای عرضه ی پردازنده های گرافیکی مبتنی بر معماری ۷ نانومتری خویشتن تو سال ۲۰۲۰ دارد که احتمالا Ampere نام خواهند داشت.



لازم بوسیله ذکر است که پردازنده گرافیکی بالارده Navi احتمالا طراحی حافظه با پهنای باند بالای خود را مثل پرچم دار فعلی حفظ خواهد کرد. البته AMD احتمالا بوسیله سراغ HBM2E VRAM جدیدتری خواهد رفت. 

HBM2E DRAM از ۸ جایگاه و ذهن های ۱۶ گیگابیتی روزی برده که داخل کنار هم و با تنظیم سرعت کلاک درون ۳/۲ گیگابیت برثانیه به پهنای باند ۴۱۰ گیگابایتی درون لمحه به طور تکی و ۹۲۰ گیگابیت برثانیه با دو HBM2E منجر خواهد شد که رقمی خیره کننده است. طبق اعلام سامسونگ، محصول HBM2E می تواند تا ۶۴ حافظه و پهنای باندی ۱/۶۴ ترابایتی داخل وقت نمایش دهد. چنین محصولاتی برای استفاده در سرورها و ورک استیشن ها مناسب خواهد وجود.مقایسه معماری های پردازنده های گرافیکی AMDAMD Radeon RX 400 SeriesAMD Radeon RX 500 SeriesAMD Radeon RX Vega SeriesAMD Radeon RX 5700 SeriesAMD Radeon RX 5800 Series?معماریPolarisPolarisVegaNaviNaviلیتوگرافیGlobal Foundries 14nmGlobal Foundries 14nmGlobal Foundries 14nm / TSMC 7nmTSMC 7nmTSMC 7nm حافظهGDDR5GDDR5HBM2GDDR6GDDR6/HBM2?سال2016-20172017-20182017-20192019۲۰۲۰پردازنده های گرافیکیPolaris 10, Polaris 11Polaris 20, Polaris 21, Polaris 22, Polaris 30Vega 10, Vega 20Navi 10, Navi 11Navi 20, Navi 21, Navi 23

دیدگاه شما درون این باره چیست؟ آیا رقبای AMD می توانند از این وقفه استفاده کرده و خود را به این شرکت نزدیک برنده کنند؟ آیا بوسیله راستی زمان مهاجرت به لیتوگرافی ۵ نانومتری فرا نرسیده است؟ دیدگاه های خود را با ما و سایر کاربران زومیت بوسیله تعهد پرداخت بگذارید.بیشتر بخوانید:مشخصات APUهای ۷ نانومتری AMD Renoir فاش شدگزارش مالی AMD منتشر شد؛ بالاترین درآمد فصلی داخل ۱۴ سال گذشتهAMD احتمالا به زودی کارت گرافیک پیشرفته Navi را به بازار عرضه خواهد کردنسخه رسمی پروگرام AMD Radeon Software روی مایکروسافت استور قرار گرفتمدیرعامل انویدیا در صدر فهرست برترین مدیران عامل جهان از نگاه HBR
وزیر گونه و شهرسازی اطلاع دادن کرد: تاهل، سابقه سکونت در دهکده موردتقاضای خانه و همچنین عدم روزی مندی از امکانات و تسهیلات دولتی در معامله واحدهای مسکونی از جمله شروط ثبت صیت در این طرح است.

محمد اسلامی در خصوص زمان آغاز ثبت معروفیت طرح اقدام ملی مسکن گفت: معرفی سامانه بنا بر وعده ای که اطلاع دادن شد داخل ۱۵ آبان ایفا می شود و درون همان روز پذیرش در ۱۰ استان آغاز خواهد شد.

اسلامی با یادآوری این مطلب که آغاز طرح اقدام ملی مسکن درون کلانشهرها و از جمله تهران با آستان رییس جمهور درون ماه های گذشته آغاز شد، توضیح داد: درون شهرهای جدید اقدامات احداث حدود ۶۷ هزاره واحد طرح اقدام ملی آغاز شده است و  داخل شهرهای جدید پیرامون کلانشهرها که جامعه هدف این شرکت است زمین در جوانمردی پروژه طرح اقدام ملی قرار می گیرد تا اجتماع شعار این طرح بتوانند بهره مندی لازم را در خصوص رفع احتیاج مسکن داشته باشند. به گفته وی تمامی تلاش در طرح رفتار ملی مسکن این است که عمر مردم تو واحدهای مسکونی و درون محلات شان کم ارزش و مطلوب باشد. پیش از این چهار قول برای ثبت اشتهار در طرح ملی ساختمان اعلام شده حیات که عبارت بودند از تأهل، نداشتن مالکیت خصوصی، لیس کاربرد از امکانات دولتی از قبیل زمین، آپارتمان خواه تسهیلات ویژه یارانه دار و داشتن سابقه سکونت در شهر تک تقاضا؛ به این ترتیب با اخبار وزیر سه گانه مقاطعه داخل حال حاضر برای ثبت نام متداول دیدن سیاستگذار است.  

این مقام مسئول و سیاستگذار با مداومت بر اینکه مجموع اقدامات اشاره شده با هدف جریان سازی تولید خانه و کسب اطمینان و اعتماد مردم برای تولید مسکن تو مناطق شهری است، گفت: احداث ۴۰۰ هزاره واحد مسکونی تو سال های ۹۸ و ۹۹ و نیز سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکن روستایی از عموم دستور کار هایی است که در دستور کار صبر دارد. در دیدن داریم تا این تعداد را به رقم ثابت تو سال برسانیم و تو دولت های آینده این طرح دنباله یابد.

وی همچنین گفت: تو نظر است تا در برخی از مناطق مستعد زمین بوسیله عارض گروهی در اختیار متقاضین فراغت گیرد تا متقاضیان خود به صورت گروهی اقدام به تاسیس و ساز کنند. طرح های ویژه بخاطر ساختمان دار شدن کارمندان و کارگران

محمد اسلامی در بخش دیگری از سخنانش گفت: تفاهمنامه هایی با بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی حکم معصوم خمینی(ره)، وزارت آموزش و پرورش، وزارت دفاع و وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی برای خانه دار شدن شاغلان آنها امضا شد و وزارت رویه برای سایر نهادها و اداره ها آماده مشارکت درون خصوص طرح مسکن است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره بوسیله امضای تفاهمنامه با بن مستضعفان و آغاز پروژه مشترک با آن بنیاد، بیان کرد: با وزارت کار همچنین برای ساختمان کارگران و بازنشستگان مطمئن اجتماعی تفاهمنامه ای امضا شد. پهلو این ماخذ در حال مذاکره با این وزارتخانه هستیم تا بتوانیم زمین را در اختیار آنها قرار دهیم تا بتوانند جامعه کارگری و بازنشستگان را کوچکتر پوشش این طرح و تامین بناء فراغت دهند.
مقاله های مرتبط:ترفندهای کوچک و ضروری گوگل بخاطر نتایج جستجوی بهترگوگل حذف کتاب جست وجو را آسان تر می کند

موتور جستجوی گوگل در حال بوسیله روزرسانی است و با نمایش ی نتایجی بهتر درون اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این صعود به گوگل معاون می کند تا کلمه مکالمه را بهتر درک کند و عباراتی نظیر «For» یا «to» که به طور متناسب توجهی معنای یکسره را تحول می دهند واقف شود. در گذشته گوگل برای عرضه ی نتایج، فقط به کلمات کلیدی توجه می کرد اما با این بوسیله روزرسانی، تمامی کلمات یک نبض وجو را درک خواهد کرد. درواقع از این پس گوگل با درک بهتر جزییات در یک نبض وجو، نتایج بهتری ارائه خواهد کرد و خبری از نتایج نادرست نخواهد بود.

داخل گذشته گوگل در بنیاد ی رمزگشایی معنای کامل جملات محاوره ای چندان موفق نبود؛ درنتیجه نمی توانست نتایج دقیقی را براساس جست وجوها ارائه دهد. برای درک بهتر موتور جستجوی گوگل، این شرکت از تکنیک تازه ای نصیب برده که در آن، الگوریتم های شبکه تندخو قادر بوسیله فهم جزییات بیشتری از جملات خواهند بود.



گوگل مقیاس های NLP جدیدی را بوسیله موتور جستجوی خود اضافه کرده که از تکنیک BERT برای تحلیل جستجوی کاربر بهره می برند. این اسلوب بوسیله الگوریتم های هوش مصنوعی اجازه می دهد تا با تجزیه و تحلیل چگونگی ارتباط کلمات در یک جمله با یکدیگر، متن را باریک بین پر حرارت تفسیر کنند. درواقع این پردازش جدید بوسیله درک اصطلاح به واژه کمک خواهد کرد؛ درنتیجه نتایج باریک بین تری ارائه خواهد شد و این موضوع باعث باهوش تر شدن موتور جستجوی گوگل خواهد شد. برای مثال در جستجوی «تاریخچه های مسابقه ریاضی بخاطر بزرگسالان»، گوگل خبردار خواهد شد که کلمه «بزرگسال» بسیار حیاتی است و از ارائه ی نتایج جستجوی مربوط به جوانان و نوجوانان یا حتی کودکان خودداری می کند. درون نهایت امکان ارتباط با سواری جستجوی گوگل به نعوظ غریزی تازگی برقرار خواهد شد.

این پیشرفت فقط ۱۰ درصد از جستجوی کلمه انگلیسی تو ایالات متحده را تحت تأثیر قرار می دهد. با این وجود، پاندو نایاک، مدیر ارشد بخش جستجوی گوگل ، آن را «بزرگ ترین پریدن رو بوسیله جلو داخل پنج سال گذشته» برای محبوب ترین موتور جستجوی جهان نامید. وی در مقاله ای تو وبلاگ خویشتن نوشت:این توان با جدیدترین پیشرفت های آویشن تحقیقاتی ما در شالوده یادگیری ماشین امکان پذیر شده است و ما صعود نیکی را تو نحوه درک موتور نبض وجو تماشاگر هستیم. درواقع کلماتی مشابه «To» و ارتباط آن با کلمات دیگر در یک جست وجو، به حساسیت معنا و نمایش نتایج بهتر کمک می کند.

البته بوسیله گفته ی نایاک امکان اعمال این صعود درون اصطلاح های دیگر نیز بود خواهد داشت و گوگل آزمایش هایی لخت از جستجوی پیشرفته BERT برای تعبیر های جبر ای، هندی و پرتغالی انجام داده و تاکنون گواه پیشرفت های زیبنده توجهی بوده است.بیشتر بخوانید:جعبه پیکسل 4 گوگل Easter Egg واقعیت افزوده داردپروژه تربل سرعت به روزرسانی گوشی ها به نسخه جدید اندروید را سریع تر کرده استآمازون منابع پردازشی به بها یک میلیون دلار را بخاطر مقابله با دیپ فیک تو جوانمردی فیسبوک و مایکروسافت می گذاردحالت عکاسی احکامی به صورت غیررسمی به پیکسل های قدیمی گوگل اضافه شدچرا قیمت نوسازی ۹۰ هرتز پیکسل 4 محدود بوسیله روشنایی بالای نمایشگر است؟
نتایج تیم فرمول یکرنو در گرندپری ژاپن مردود اعلام شد؛ بدین معنی که ۹ امتیاز کسب شده به برهان نشانی ششمی دنیل ریکیاردو و جایگاه دهمی نیکو هالکنبرگ از آن ها پس اندوهناک می شود. پس از تکمیل این مسابقه، تیم فرمول یک ریسینگ پوینت بوسیله برهان استعمال ی رنو از سیستم ترمز پیش تنظیم شده با تحول خودکار درون خودروهای RS19 و نقض قوانین و مقررات ورزشی و فنی و بین المللی FIA، اعتراض خود را دشت خودروساز فرانسوی به FIA عرضه داد.



به گفته ی مسئولان ریسینگ پوینت، این سیستم ازطریق فیلم های دوربین مشاهده شدنی بود و نشان می رحم داخل خودروهای رانندگان رنو، تحول تعادل ترمز بدون مشت کاری رانندگان انجام می شود. فدراسیون بین المللی اتومبیل رانی بعد از فتنه ، ECU و غربیلک فرمان استفاده شده در خودروهای ریکیاردو و هالکنبرگ را بررسی کرد و امتیاز رحم سیستم توصیف شده آن طورکه ریسینگ پوینت می گوید، پیش انتظام شده نیست. آن ها همچنین به این مولود رسیدند که رنو از وضع محلول های نوآورانه برای سوءاستفاده از ابهامات خاص درون قوانین استفاده می کند؛ اما چنین کاری بطلان مقررات فنی مسابقات فرمول یک نیست.

مقاله های مرتبط:پاداش بزرگ فرمول یک ژاپن ۲۰۱۹ با قهرمانی مرسدس همراه شدتعیین شیار گرندپری ژاپن ۲۰۱۹؛ پول پوزیشن بخاطر فتل و فراری

با این حال، مشهود شد رنو مقررات ورزشی فرمول یک درزمینه ی دستیار بوسیله شوفر را لغو کرده است. تو قوانین فرمول یک آمده است شوفر باید خودرو را به انزوا و بدون کمک اخذ هدایت درنگ. داوران اخبار کردند در سیستم ترمز رنو رانندگان از ادا فداکار تنظیمات در طول مسابقه معاف می شوند و این مسئله باطل قوانین به حساب می رود. 

رنو پس از دریافت موضوع صلاحیت نداشتن جهیز ترمز برای استفاده در خودروهای این آویشن گفت:با توجه به موضوع توصیف این جهیز به عنوان دستیار راننده و تغییرپذیری مجازات های خاص یافته در موارد مشابه، آویشن فرمول یک رنو روش و اصول استفاده ی خویشتن را در چهارچوب تعیین شده ی FIA لحاظ خواهد کرد.

این طور صحبتی ممکن است به معنای التماس تجدیدنظر دربرابر غرض FIA باشد. بیشتر بخوانید:داچیا داستر؛ دومین خودرو پرفروش اروپا در ماه اوتجایزه بزرگ فرمول یک ژاپن ۲۰۱۹ با قهرمانی مرسدس همراه شدتعیین خط گرندپری ژاپن ۲۰۱۹؛ پول پوزیشن برای فتل و فراریدور تعیین خط گرندپری ژاپن ۲۰۱۹ بوسیله فردا موکول شدمدیرعامل متاخر نیسان برگزینی شد
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشعار اینکه با دید وزیر صنعت، معدن و تجارت دستور کار ریزی برای برون رفت محصولات قوم ی پراید از مدار تولید را از اولیه روزهای حضورش در سایپا در دستور کار این گروه خودروسازی راحتی داده، گفت:از بهمن ماه سال گذشته دستور کار ریزی باریک بین بخاطر انتها اعطا کردن به تولید این میوه آغاز شد و از ابتدای امسال نیز با افزایش تدریجی سهم سایر محصولات سایپا این دستور کار را بوسیله مرحله عمل درآوردیم، ولی برای جلوگیری از بیدار شدن بیم بوسیله بازار موضوع را تو آن زمان رسانه ای نکردیم.



 خداوندگار جواد سلیمانی افزود:متاسفانه بوسیله دلیل تحریم های بین المللی، تولید خودروسازان کاهش یافت و این کاهش تولید بوسیله همراه ایجاد تقاضای کاذب ناشی از کاهش قیمت پول ملی، میدان خودرو را با نابسامانی مواجه کرد. از این رو و بخاطر جلوگیری از التهاب بیشتر، پروگرام کاهش و توقف تولید پراید رسانه ای نشد، اما فرایند اجرایی آن را با سعی پشت کردیم.



سلیمانی افزود:تولید فعلی پراید تا تکمیل تعهدات داخل تاریخ های اعلام شده و تحویل خودروهای ثبت معروف ادا خواهد شد؛ بنابراین هموطنانی که در طرح های پیش فروش و سودا بلافاصله این ثمر ثبت اشتهار کرده اطمینان داشته باشند که هیچ مشکلی درون تحویل خودروهای آنان پیش نخواهد آمد و تمامی محصولات فروخته شده، تحویل آن ها خواهد شد.

مدیرعامل سایپا ادامه داد:

دستور کار ی توقف عرضه پراید به بازار داخلی را در ماه های گذشته و در جلسات مختلف غیرعلنی با مدیران مبصر کشور و اعضای معتبر کمیسیون صنایع و معادن حلقه شورای اسلامی اعلام کردیم که این عزیزان نیز در گفت وگو با رسانه ها به آن رمز داشته اند، همین موضوع مدال می دهد که سایپا بخاطر توقف تولید این دشت دستور کار داشته است.



سلیمانی داخل ادامه گفت:مهم ترین نکته در اجرای پروگرام کاهش و توقف تولید خودرو پراید، موضوع جایگزینی محصولات در خطوط تولید و البته بازار است که این مقدر شدن از برنامه نیز به نعوظ طولانی در حال اجراست و محصولات تیبا، کوئیک و ساینا جایگزین محصولات خانواده پراید شده و می شوند و برای پراید هیچ جایگزین دیگری وجود ندارد، اما ترقی محصولات روی پلتفرم های جدید و اختصاصی سایپا انجام خواهد شد که به زودی جزئیات آن را اعلام می کنیم.

سلیمانی در ادامه زمان توقف تولید استاندارد های سواری قوم پراید در بازار تویی را اعلام کرد و گفت:همان گونه که وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت حزن اعلام کردند، تولید پراید ۱۳۲ تا عاقبت دی ماه ۹۸، پراید ۱۱۱ تا پایان اردیبهشت ۹۹ و پراید ۱۳۱ تا سرانجام تیرماه ۹۹ بوسیله پایان خواهد رسید.



به گفته سلیمانی، یکی از شاخص های گلچین این زمان بندی، تعداد خودروهای معوق و مقیاس تقاضای موجود در بازار برای هر یک از مقیاس های پراید است.

سلیمانی داخل پایان گفت:محصولات قوم ی پراید به برهان کاربرد پایین سوخت، قیمت رقابتی و هزینه پایین نگه داری، استهلاک پایین و خدمات پس از فروش مفت داخل مقایسه با محصولات سایر خودروسازان، در برخی بازارهای صادراتی قسمت قسمت کردن خودروسازی سایپا متقاضی دارد که به همین دلیل تولید محدود این خودرو برای صادرات دنباله خواهد داشت و با قیمت متجاوز بالاتر از قیمت بیع این خودروها در ایران به بیع می رسد.

مدیرعامل سایپا با بیان اینکه محصول پراید به نعوظ متوسط با مقدار حدود ۷ هزاره دلار داخل بازارهای صادراتی عرضه می شود، افزود:برنامه ریزی شده است که تجهیزات و خطوط فعلی تولید محصولات سواری پراید، پس از توقف تولید تو ایران به کشورهای نشانه صادراتی منتقل شود.



ولی ملکی، هیکل مجتمع صنایع و معادن محفل همچنین با اشاره به مصاحبت های وزیر صنعت، معدن و تجارت مبنی پیاده شدن توقف شیار تولید پراید درون ماه های آینده گفت:براساس اخبار روان پس از متوقف شدن خط تولید پراید، تیبای ارتقا یافته، جایگزین آن می شود.

نماینده ی مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشعار اینکه در حال مهیا سایپا امکانات چندانی ندارد که خودروی دیگری جز تیبا را جایگزین پراید کند، افزود:تیبا از یک فروغ از نظر قیمتی نزدیک پراید بوده و از لفظ دیگر نسبت به پراید خودرویی مطمئن تر و ایمن تیز است.سمند خواه پرشیا جایگزین پژو ۴۰۵ می شود

ارسی در پاسخ به این سئوال که چه خودرویی می تواند جایگزین پژو ۴۰۵ ایران خودرو شود، تقریر کرد:ایران خودرو می تواند سمند خواه پرشیا را جایگزین پژو ۴۰۵ کند؛ این شرکت مشکلی در تولید خودرو جایگزین ندارد.

مقاله های مرتبط:پراید و پژو 405 بدون جایگزین داخل ایران؛ تولید همچنان دنباله خواهد داشتتوقف تولید پراید و پژو ۴۰۵ تا تیر ۹۹

ارسی اضافه کرد:بخاطر راکد کردن خط تولید کالایی خاص، درون ابتدای کار باید جایگزین مناسبی برای آن در دید گرفته شود، بنابراین خودروسازان همچنین قطعا زیرساخت های لازم بخاطر جایگزین کردن تیبا یا هر خودروی دیگری را به جای پراید فراهم کرده اند.

عضو باشگاه صنایع و معادن کمیسیون شورای اسلامی در پاسخ به این سئوال که آیا خودروی جایگزین پراید باید قیمتی مشابه داشته باشد، ادامه عدالت:بها تیبا بوسیله پراید نسبت به سایر خودروها نزدیکتر است درواقع نمی استعداد خودرویی درون نظر گرفت که قیمتی کاملا مثل داشته باشد.بیشتر بخوانید:توقف تولید پراید و پژو ۴۰۵ تا تیر ۹۹تقابل بانک مرکزی و مدیران خودروسازی؛ بحران تازه در صنعت ایرانقیمت و شرایط فروش خودروهای سایپاقیمت و وضعیت فروش محصولات ایران خودروخروج ارزی تولید پراید و تیبا کاهش یافت