شبکه حمل و نقل جهانی

۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

مقاله ای جدید دعوی می یواش که آمازون اراده ادخال شدید تیز به بازار ورزش های ویدئویی دارد. غول خرده فروشی آنلاین که قبلا بازارهایی همچون خرید خواروبار و مواد غذایی و دارویی و همچنین میدان تبلیغات را هم نشانه رفته بود، ظاهرا برنامه هایی قطعی برای یکی از پردرآمدترین بخش های دنیای فناوری دارد.

شرکت Epic Games سازنده ی بازی پرطرفدار و مجلل Fortnite داخل سال ۲۰۱۸ فروشگاهی خصوصی ورزش های دیجیتالی روش اندازی کرد تا با غول قدیمی بازار یعنی Steam هم چشمی یواش. سرویس شرکت Valve از ۱۵ سال پیش به عنوان امر روای بازی های کامپیوتر شخصی شناخته می شود. اینک اپیک گیمز و ولو به رقابت شدید برای کسب سهم بیشتر در بازار عظیم دنباله می دهند، اما آمازون بدون سروصدا درحال دستور کار ریزی است و تا اینکه شاید هردو را شکست دهد.



آمازون از سال ها پیش در پلتفرم خویشتن بازی های کامپیوتر شخصی و کنسول های بازی می فروشد. رویکرد غول تجارت الکترونیک تو سال های گذشته آن چنان داخل معرض توجه نبود. درواقع آمازون بازی ها را با یک کد کوشا سازی می فروشد تا کاربران آن ها را در سرویس استیم فعال کنند. درنتیجه کاربرانی که به پشت بازی های ارزان برنده هستند، می توانند با کمی تفحص و ضربان وجو، برنامه های تخفیف و خرید ویژه را داخل آمازون رک کرده و ورزش ها را ارزان تر از فروشگاه های دیگر تمهید کنند.صنعت بازی به نشانی یکی از ارشد ترین صنایع سرگرمی، فرصت برجسته درآمدزایی بیشتر برای آمازون است

صنعتی ورزش امروز به عنوان یکی از صنایع مشغولیت اصلی و ارشد جهان شناخته می شود. درون سال ۲۰۱۸، برای ابتدایی وعده در تاریخ، فروش بازی های ویدئویی از معامله برترین فیلم های سینمایی باکس آفیس بیشتر شد. آمازون می تواند به رویکرد کنونی دنباله داده و به استیم اجازه ی امتداد ی فقره روایی به خشکی امدن راسته بدهد. رویکردی که فروش شریک را در برخی بخش های محدود می یواش. ازطرفی ظاهرا انبازی تحت مدیریت جف بزوس تصمیم دارد تا با دخول شدید بوسیله بازار ورزش های ویدئویی، از فرصت عالی پیش آمده استفاده بطی ء.

آمازون در ابتدای ماه ساری اطلاع دادن کرد که تصمیم بوسیله ترقی ی بازی های ویدئویی اختصاصی دارد. آن ها همچنین معارفه توسعه ی پلتفرم استریم بازی های ویدئویی را نیز اعلام کردند. درحال فراهم پلتفرم آن ها با کد نام Project Tempo شناخته می شود و احتمالا تا ماه مه سال جاری رونمایی خواهد شد. سرویس متاخر به کاربران امکان می دهد تا ورزش های اختصاصی آمازون را بخرند و داخل درخت سرو استریم اختصاصی همان شریک بازی کنند. آن ها می توانند قضیه بازی کردن خویشتن را هم از طریق سرویس محبوب توییچ به تعهد پرداخت بگذارند که آن هم عرشه مالکیت آمازون راحتی دارد.



تمامی قطعات پازل برای راه اندازی رقیب استیم ازسوی آمازون آماده هستند. سیستم قوی بازارچه، سرو بازی جذاب، استودیوهای بازی سازی و حتی پلتفرمی برای اجرای ورزش ها، در دست آمازون استراحت دارند. البته غول تجارت الکترونیک تاکنون با ملاحظه عمل کرده است و همگی ی برنامه های خود را توضیح نمی دهد.

لندینگ پیج آمازون برای بازی های ویدئویی، حالا چهار تب عام بخاطر PS4, Xbox, Switchو PC دارد. با کلیک روی معروفیت هریک از کنسول ها، به صفحه ای برای ابتیاع بازی های آن کنسول راهنمایی می شویم. اگر روی PC کلیک کنید، عزب تجهیزات سخت افزاری موردنیاز گیمینگ را مشاهده می کنید. حتی اگر در آمازون به دنبال نام یک بازی خاص بگردید، ابتدا با نتایج ورزش مخصوص کنسول ها روبه رو می شوید. حتی چنانچه آمازون نسخه ی کامپیوتر شخصی بازی مذکور را هم بفروشد، فاتحه نتایج ورزش کنسولی عرضه داده می شود.

آمازون با رویکرد بالا تکاپو در مخفی کردن معامله بازی های کامپیوتری ندارد. درواقع اگر نسخه ی PC یک بازی تو وب سایت موجود باشد، می توانید از صفحه ی اختصاصی آن، نسخه ی مذکور را انتخاب کنید. ازطرفی درنهایت سر ی ارائه و بازاریابی ورزش های کامپیوتر شخصی تو آمازون با شیوه ی آن ها در ارائه و بازاریابی محتوای فیلم و موسیقی مغایرت زیادی دارد. این دسته بندی ها در صفحات اختصاصی آمازون پرایم و آمازون موزیک همیشه تو بالای فهرست نوار کناری استراحت می گیرند. درنهایت ورزش های ویدئویی و خصوصا بازی های خصوصی کامپیوتر شخصی، چنین روندی را تجربه نمی کنند.

غیبت ورزش های کامپیوتر شخصی در اپلیکیشن توییچ آمازون هم به صراحت دیده می شود. مشتریان آمازون پرایم از سال ۲۰۱۸ هرماه ورزش های رایگانی را از آمازون گرفتن کرده اند که می توانند ازطریق توییچ بوسیله آن ها دسترسی داشته باشند. آمازون تاکنون ۱۵۰ بازی را به ارزش هزاران دلار به صورت مجانی عرضه کرده است که گیمرها نمی توانند از طریق توییج انتصاب کنند. ازطرفی آن ها هنوز توانایی بیع و اضافه کردن ورزش به هیئت دولت ی شخصی را تو سرو مذکور ندارند.



کتابخانه ی توییچ هنوز هدفی فراتر از عرضه ی ورزش رایگان دارد. بسیاری از بازیکنان استیم اکنون کلکسیون ای مجلل از ورزش درون اصالت دارند که تا اینکه اگر آن ها را بازی نکنند، باز هم تمایلی بوسیله ساختن کتابخانه ی جدید در درخت سرو های دیگر ندارند. آمازون با ساختن کتابخانه ای رایگان برای گیمرها، به ممارست آن ها را بدون پرداخت هزینه، به درخت سرو خود جذب می بطی ء. گیمرها تنها با چند کلیک درون ایمیلی که ماهانه ارسال می شود، به مجموعه ای از بازی های رایگان دسترسی محسوس می کنند که هرجا و هر زمان، برازنده دانلود و نصب هستند. هرچه زمان سپری شده تو توییچ ازسوی کاربران بیشتر شود، در زمان رونمایی از درخت سرو سودا بازی آمازون، هدایت آن ها راحت خیس خواهد بود.آمازون پیش از رونمایی رسمی از فروشگاه بازی، همه ی اجزای موردنیاز گیمرها را آماده می بطی ء

آمازون داخل جدیدترین دور از عرضه ی ورزش های رایگان به کاربران، بوسیله فدایی از آن ها پیشنهاد می کند که یک اپلیکیشن جدید موسوم به Amazon Games دانلود کنند که مدیریت و نصب ورزش های رایگان را اجرا می دهد. شاید این اپلیکیشن بوسیله مرور به روزرسانی شده و به یک فروشگاه ورزش تبدیل شود. البته درحال حاضر آمازون هیچ اطلاعی از پروگرام های آتی آن منتشر نکرده است. حتی داخل وب سایت رسمی جدید شرکت بوسیله نام Amazon Games برای پروژه های آتی بازی نیز اشاره ای به پروگرام های آتی اپلیکیشن نمی شود.



استراتژی کنونی آمازون برای بازار بازی های ویدئویی، به نوعی عکس استراتژی گوگل محسوب می شود. گوگل استادیا به صورت یک اپلیکیشن عالی رونمایی شد، ولی ورزش های کمی درون آن پیشگاه داشتند. حتی بسیاری از بازی های عام سرویس نیز چند ماه دیگر تا رونمایی رسمی فاصله دارند. به علاوه بسیاری از استعداد های حیاتی در سرو استادیا گنجانده نشده است. درنتیجه جامعه ی گیمرها استقبال خوبی از سرویس گوگل نشان داده اند. درواقع تنها ارائه کردن مکانی برای بیع ورزش ها، کافی نیست. آن هم در بازار پررقابتی که حریفان، ورزش های بیشتر را با ابزارهای تماس و اشتراک گذاری بهتر و مجموعه ای عظیم برنده از بازیکنان، ارائه می کنند.مقاله های مرتبط:آمازون با پلتفرم ابری Tempo به صنعت ورزش می آیدآمازون در تفکر حضرت گسترده تر در بازار ورزش های رایانه ای است

آمازون ظاهرا تصمیم دارد تا برخلاف گوگل مبدا هرآن چه که گیمرها حاجت دارند را پیش از رونمایی از فروشگاه بازپسین خود بسازد. یکی از اولین بازی های انحصاری آمازون بوسیله نام New World داخل ماه اوت سال جاری برای کامپیوترهای شخصی منتشر می شود. کاربران زمان حال می توانند این ورزش را پیش بیع کنند. تو جزء پیش معامله بوسیله کاربران اطلاع دادن می شود که ورزش نه ازطریق یک فروشگاه، بلکه ازطریق کتابخانه ی ورزش و یواش افزار وب سایت آمازون در دسترس کاربر استراحت خواهد گرفت. هیئت دولت ی مذکور، نسبت به کتابخانه ی مدرن توییچ بسیار قدیمی است.

برای شرکتی که سرمایه گذاری های عظیمی در صنعت ورزش های ویدئویی انجام می دهد و بیش از همگی با ابتیاع آنلاین محصول، درآمدزایی می کند، حاضر بودن توسعه ی یک فروشگاه دیجیتالی بازی، غم اکنون هم بی سابقه به نظر می رسد. اگرچه آمازون هنوز هیچگاه وقوف رسانی رسمی بخاطر ترقی ی رقیب استیم ارتکاب نداده است و پاسخی هم به رسانه ها نمی دهد، اما ظاهرا این طور اقدامی اجتناب ناپذیر خواهد بود.

آمازون امروز تقریبا داخل تمامی حوزه های صنعت بازی حضرت دارد. از استریم کردن بازی تا پخش و انتشار بازی ها، همه شاهد حضور این غول دنیای فناوری هستند. درواقع تمامی قطعات مورد احتیاج بخاطر فروش یمین بازی ها آماده هستند. تنها باید منتظر باشیم تا مشارکت همگی ی آن ها را داخل جای خود صبر دهد و با بی قراری خیساندن یواش.بیشتر بخوانید:اخراج سه گانه کارمند آمازون بعد انتقاد از شرایط انبارهای این شرکتآمازون ۷۵هزار نیروی متاخر استخدام می کندکارگران آمازون از شرایط نامناسب فرمان در انبارهای این شرکت در دوران شیوع کرونا می گویندآمازون آزمایشگاه اختصاصی بخاطر امتیاز ویروس کرونا داخل میان کارمندان طرز اندازی می کندبیش از یک میلیون کاربر استیم دارای هدست واقعیت رمزی هستند
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، خودی طرز های انتقال آن بسیار مهم است. با توجه بوسیله وقوف این ویروس داخل فداکار حیوانات و حدس انتقال آن از جانور بوسیله انسان، بخاطر برخی افراد این سوال پیش می آید که آیا گیاهان همچنین راوی این ویروس هستند؟

معشوقه علیزاده فلوشیپ کنترل عفونت های بیمارستانی در صحبت با روزنامه نگار باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: ویروس کرونا یک عامل بیماری زای مشترک بین انسان و حیوان بوده و گیاهان درون شرایط معمولی بوسیله این ویروس آلوده نیستند و نمی توانند ناقل ویروس کرونا باشند؛ مگر اینکه به نعوظ مستقیم با ترشحات تنفسی فرد ناتندرست مثلا از طریق سرفه یا عطسه آلوده شوند و به فاصله کوتاهی بی همتا دیگری به این گیاهان دست بزند.

او تاکید کرد: بنابراین گیاهان مانند برخی حیوانات، راوی ویروس کرونا نیستند، اما مثل سایر سطوح و ابزار بی جان منزل یا محل کار، با گمان کمتر ممکن است پس ازآن از آلودگی سطحی با ترشحات آلوده کننده فرد بیمار، از طریق تماسی سبب انتقال ویروس شوند.

مراقب انتشار آلودگی ویروس کرونا داخل موقع برداشت گیاهان باشید

علیزاده تاکید کرد: از آنجا که گل و گیاهان را نمی توان مانند سطوح و وسایل بی جان بوسیله راحتی گندزدایی کرد، بهترین حکم این است که درون اتاق بی تا بیماری که هنوز درون اطراف عفونت زایی به سر می برد، ادوات و ابزار غیرضروری و تا قطع امکان گل و علف هرزه حیات نداشته باشد. با گندزدایی سطوح به طور دوباره و دور نگه داشتن گیاهان از محدوده بستری بی مانند مشغول می استعداد از انتقال این ویروس به سایر افراد جلوگیری کرد.

او گفت: برای پیشگیری از واگذاری ویروس کرونا، کاهش تماس با سطوح، وسایل و افراد آلوده جلال بسیار زیادی دارد. افراد مبتلا به ویروس کرونا داخل صورتی که دارای علائم خفیف بوده و نیاز بوسیله مراقبت های بیمارستانی صریح نکرده اند، باید در اتاقی جداگانه در بناء قرنطینه شده و دیگر افراد خانواده تا قطع امکان تماس خود را با ناسالم قطع کنند. اندوه چنین کامل وسایل تک استفاده بیمار از جمله ظروف غذا و البسه و ملحفه، باید مرتبا بعد از استعمال ضدعفونی شوند تا خطر ابتلای دیگر اعضای قوم کاهش پیدا درنگ.

او در اختتام اظهار کرد: وسایل مورد کاربرد در اتاق بیماران مبتلا، تنها به افزار ضروری محدود شوند و تا معادل امکان از گذاشتن افزار تزیینی و غیر ضروری خودداری شود؛ چرا که محدود بودن افزار وضعیت ضدعفونی فضا را مایه تسلی برنده می کند.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا، مهدی دهرویه در این زمینه اظهار کرد: خلال یک ماه اخیر تهیه و توزیع ۵۰۰ بسته بهداشتی بوسیله ارزش هر بسته یک میلیون ریال محتوی مایع دستشویی، شامپو، صابون، وایتکس، پودر لباسشویی، حل ضدعفونی، دستکش لاتکس، دستکش کار، پد بهداشتی و همچنین تهیه و توزیع ۵۰۰ بسته مواد غذایی هر بسته به بها ۲ میلیون ریال تو مناطق حاشیه نویسی شهرهای گرگان، گنبد کاووس و ده فاضل آباد انجام شده است.

به گزارش استانداری گلستان، وی پیش روی داشت: همچنین توزیع بروشورهای وقوف رسانی تو خصوص نحوه پیشگیری و مهار کرونا داخل میان جامعه افاغنه پناهندگان استان گلستان از دیگر اقدامات بوده است.

دهرویه گفت: باوجود اقدامات انجام شده همچنان پیگیری و رصد اجتماع پناهنده مقیم استان بوستان و اخذ آمار و اطلاعات آنان در دستور حکم اداره طاس امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری است تا سایر خدمات لازم عمل شود.

در گزارش استانداری بوستان رمز ای بوسیله آمار اتباع خارجی مقیم استان نشده است.

گفته می شود زیادترین انباشتگی اتباع خارجی مقیم گلستان را افغانستانی ها تشکیل می دهند که عمدتا درون شهرهای گرگان و گنبد ساکن هستند.
باSGHAROOOON همگی گیری ویروس کرونا افراد بسیار اضافی درون قرنطینه خانگی به روال می برند. در بر مصونیت جسمی، حفظ سلامت روانی نیز مهم است. تعدادی از نویسندگان و سردبیران وب سایت Motor1 با طیف وسیعی از علاقمندی های رنگارنگ در این وضعیت برای حفظ روحیه خود و دیگران چند ایده جالب برای روزهای خانه نشینی مطرح کرده اند. فدایی از این فعالیت ها مفرط پیش پا محذوف بوسیله دید می رسند و برخی همچنین چندان این نعوظ نیستند. ولی همه ی این ایده ها و فعالیت ها به خودرو بستگی دارند و ممکن است شما از اینکه چقدر می توانند خلاء گردش و تفریح با خودرو را پر کنند، تعجب کنید.روی خودروی خود حکم کنید



کار کردن روی خودرو شاید یکی از پیشنهادهایی باشد که بوسیله طور هم زمان بیشترین دلبستگی مند و کمترین عمل کننده ی واقعی را داخل میان طرفداران خودرو داشته باشد؛ اما معمولاً به عنوان یکی از بهترین و لذت بخش ترین فعالیت های خودرویی گروه بندی می شود. خودرویی ها مشتاق برقراری ارتباط با خودروی خویشتن هستند، ولی شاید تاکنون بوسیله هیچ وجه کاملا فیروز به رفتن بوسیله گاراژ شخصی و عمل کارها و تعمیرات ساده نشده باشند. در شرایط عادی تماشای فیلم ها و بازی ها خواه اینترنت، زمان زیادی از ما می گیرند. با این حال خانه نشینی چند روزه می تواند زمانی باشد که دور تمام این فعالیت ها را خط بکشید و چند ساعتی از فضای رمزی دور شوید و کار کردن روی خودروی انحصاری خود فرصت غنیمت بشمارید.با تورهای مجازی در موزه های خودرو همراه شوید



آیا می دانید ارسی های خودرو متعددی وجود دارد که می توانید بوسیله صورت آنلاین داخل آن ها «گشت وگذار» کنید؟ بوسیله لطف گوگل مپ می توانید سفر واقعیت مجازی را بوسیله موزه های بکلی گیتی از جمله ارسی مرسدس بنز در اشتوتگارت یا ارسی مزدا داخل ژاپن و ملکی ملی کوروت داخل کنتاکی آمریکا انجام دهید. فهرستی از ۱۵ موزه شامل خودروسازان ارشد جهانی از جمله مرسدس بنز، بی ام و، پورشه، فراری، مک لارن، اشکودا، تویوتا، ولوو، لامبورگینی، پاگانی، مزدا و هوندا حیات دارد که داخل این آدرس می توانید به آن دسترسی صریح کنید.خودرو خویشتن را پاکدامن کنید



اگر کار کردن و تعمیر خودرو کمی ناتوان کننده بوسیله رویت می رسد، حداقل می توانید آن را بوسیله خوبی تمیز کنید. ازآنجاکه با بیماری همه گیر کرونا رو به رو هستیم، پاکیزه کردن فضای داخل اتاقک را همچنین فراموش نکنید. فقط کافی است کمی به خود عذاب بدهید و شیر آب را باز کرده و پس از شستن بدنه خودرو، امر را به شوینده ها واگذار کنید تا خودرو را مثل روز مطلع برق بیاندازند. جارو زدن و تمیزکاری داخل کابین را غصه فراموش نکنید.ماکت خودرو بسازید



شاید هیچ چیزی به اندازه ساختن سامان در بچگی نمی توانست خوشحال کننده باشد. به نظر می رسد که الان و زمانی که باید تو خانه بمانیم، فرصت نوع دوستی برای ساخت خودروی مقیاس و طراحی رویاهای کودکی باشد. پس باید دست به حکم شد و کیت مورد نظر را از فروشگاه های اینترنتی سفارش رحم و داخل روزهای قرنطینه خانگی، به ساختن ماشین اقدام کرد.با مشابه ساز رانندگی و فتنه بازی کنید



تاکنون هرگز زمان بهتری بخاطر گیمر شدن وجود نداشته است. درواقع، ورزش های جدید بسیار خوب هستند و شاید کمی ناعادلانه باشد که اکثر آن ها را بازی بنامیم. با نفقه ای کمتر از ۱۰۰۰ دلار می قابلیت کنسول بازی یا PC به همراه فرمان، اهرم تعویض کنگره ۶ سرعته با کلاچ خریداری کرد. فرقی نمی یواش که بازی را به قیافه آفلاین یا آنلاین اجرا دهید؛ درون هر رخساره اگرچه چنین تفریحی هیچ گاه نمی تواند امتحان واقعی صداها و بوها و شرایط مسابقه ای را برای شما ایجاد کند، ولی کیف اختصاص خودش را دارد.مسابقات اتومبیل رانی آنلاین تماشا کنید



کسانی که به خرید کنسول بازی و PC خواه هرگونه بازی دلبستگی ندارند، می توانند سرگرمی جدیدی را امتحان کنند. کثرت از بازی های مدرن با گرافیک خارق العاده، پیست های واقعی همراه با جزئیات دقیق، الگوریتم های مرموز برای ساختن شرایط فیزیکی واقعی، تنها یک بازی نیستند. Motorsport Games با همکاری Jean Eric Vergne و Veloce Esports مجموعه ای از مسابقات شبیه سازی را پخش می کنند. این سری مسابقات در Motorsport.tv به عارض آنلاین پخش می شود و علاقه مندان می توانند از آن برای سرگرمی استفاده کنند.فیلم های خودرویی سیاحت کنید



عاری شک قبلا این گزینه را برای سپری کردن اوقات فراغت درون دید گرفته اید. ولی آیا واقعاً تفکر کرده اید که چند فیلم سینمایی مرتبط با خودرو وجود دارد؟ می توانید لحظه خود را داخل این روزها با آثاری فاخر از جمله Ford V Ferrari خواه Baby Driver بگذرانید یا چند بهره را صرف تماشای سری فیلم های تند و خشن کنید.مقاله های مرتبط:بهترین موزه های خودرو با قابلیت بازدید مجازیتور مجازی و نگاه ژرف به مرکز فناوری مک لارن

فهرست بلندبالایی از بهترین و بدترین فیلم های خودرویی بود دارند؛ بنابراین اگر تامل می کنید کامل این فیلم ها را دیده اید، بهتر است وهله دیگر جستجوی ساده ای داخل اینترنت انجام دهید. 

تاریخچه بخوانید



مطمئناً شما می توانید فیلم سینمایی The Cannonball Run را تماشا کنید، یا می توانید درباره رخداد Cannonball Sea-To-Shining-Sea Memorial Trophy Dash که الهام جزء فیلمی به همین نام شد، تاریخچه بخوانید. چند پیشنهاد دیگر بخاطر کتاب خواندن بود دارد:Car: A A Drama of the American WorkplaceThe: Yugo The Rise and Fall of the Worst Car in HistoryGo Like: Hell, Ford, Ferrari and Their Battle for Speed and Glory at Le&Mans;/lt&ul;

 gt اثر هنری خودرویی قائم



کنید هنر خودرو اشکال زیادی را در کنار می. گیرد شاید با کیت نقاشی آشنایی داشته. باشید امکان پذیر است تاکنون دستان خویشتن را روی بوف بخاطر نقاشی خودرو یا عریضی های مربوط به خودرو تجربه کرده. باشید فتوشاپ را باز کرده و تصاویری که در نمایشگاه های خودرو خمود اید بوسیله رخساره دیجیتالی ویرایش. کنید می توانید فداکار سرنوشت ها را از عکس ها بیرون کشیده و آن ها را با هم اختلاط کرده تا تصویری جدید و جذاب ایجاد. کنید هنر انتزاعی است و بنابراین باید به ذهن خویشتن در خلاقیت، آزادی. دهید شاید در انتها شگفتی کنید که چقدر ممکن است با این فقره عاطفه خرسند داشته. باشید خودرو لگو



بسازید دقیقاً مثل میزان های پلاستیکی، اسباب ورزش های (لگو) Lego محک خلاقیت هستند که بخاطر ذهن بسیار عالی به دید می. رسند اجازه ندهید که کیت متخصص داخل کمد خاک بخورد؛ بگذارید بهتر بگویم، کیت های مختلفی بگیرید و تکه ها را مخلوط کرده و چیز کاملا جدیدی درست. کنید خودروی رویایی خود را با وب سایت سازنده، شخصی سازی



 کنید یکی از مشغولیت های جالب، طراحی و شخصی سازی تجهیزات خودرو. است بعضی اوقات امکانات گرانبها قیمتی برای خودروها وجود دارد که قیمت آن از میزان حقیقی هم بیشتر می. شود به هر حال این طور موثر می تواند سرگرمی خوبی بخاطر روزهای ساختمانی نشینی و قرنطینه.باشد بیشتر:بخوانید رکورد تعداد کاربران آنلاین استیم برای سومین بار در سه هفته ی اخیر جابه جا شدفرمول یک و مسابقات تورینگ برای مقابله با ویروس کرونا بوسیله میدان آمدندبخش تحویل آمازون، جزو مشاغل خطیر مرتبه بندی شدهمه گیری ویروس کرونا در ایران از نگاه آمار و [ارقام بوسیله: روزرسانی ۱۱ فروردین]۹۹ ۹ روش کاربردی برای حفظ سلامت ذهن در ایام
امروز تماشایی برگزاری نشست خبری بودیم که خلال آن، شیائومی از جدیدترین محصولات خود رونمایی کرد. در میان محصولات، نسخه جهانی شیائومی می ۱۰ و شیائومی می ۱۰ پرو معرفی شدند و همچنین شاهد رونمایی از نسخه میان رده سری می ۱۰ بوسیله نام شیائومی می ۱۰ لایت 5G بودیم.مقاله های مرتبط:شیائومی گوشی اقتصادی می 10 لایت را با فناوری 5G رونمایی کرد

چندی پیش شیائومی اطلاع دادن کرد که در نمایشگاه MWC 2020 جناب نمی یابد. دلیل این امر همچنین شیوع بیماری کرونا بود؛ اما این رفتار شیائومی، رونمایی از جدیدترین پرچم داران سری می ۱۰ را به هاله ای از ابهام برد.

درحالی که دستگیر اخبار پیرامون ابطال رویدادهای بزرگ، ازجمله MWC 2020 بودیم، شرکت چینی از سری پرچم دار شیائومی می ۱۰ درون گره رونمایی کرد. با این حال، مشخص نشد که چه زمانی شاهد رونمایی جهانی از سری می ۱۰ خواهیم حیات.



حال، شرکت شیائومی با اقدامی پیشگیرانه برای جلوگیری از مسری بیماری کرونا، رویدادی به صورت لایو استریم و بدون حضور خبرنگاران برگزار کرد و در آن علاوه بر شیائومی می ۱۰ و می ۱۰ پرو از نسخه میان رده می ۱۰ لایت 5G نیز رونمایی شد.

شیائومی می ۱۰ با قیمتی برابر با ۷۹۹ یورو یا ۸۶۸ دلار و شیائومی می ۱۰ پرو نیز با بها ۹۹۹ یورو یا ۱،۰۸۶ دلار به میدان اروپا و سپس به نقاط دیگر گیتی عرضه می شود. زمان قرار دریافت محصولات جدید شیائومی در ویترین فروشگاه ها نیز از ۱۹ فروردین آغاز خواهد شد؛ البته پیش خرید محصولات متاخر شیائومی، چند روز زودتر از عرضه، مبدا می شود.



نسخه شیائومی می ۱۰ لایت 5G همچنین که مجهز به خراش اسنپدراگون ۷۶۵ شده است با ارزش ۳۹۹ یورو یا ۴۳۴ دلار روانه بازار می شود. شریک شدن چینی در هنگام رونمایی از گوشی های هوشمند از محصولات مرتبط با اینترنت اشیا و همچنین تلویزیون هوشمندی رونمایی کرد.بیشتر بخوانید:راهنمای خرید بهترین گوشی تا 3 میلیون تومانشیائومی گوشی اقتصادی می 10 لایت را با فناوری 5G رونمایی کردتلویزیون ردمی اسمارت تی وی مکس شیائومی معرفی شد؛ غولی ۹۸ اینچی، اما مقرون بوسیله صرفهردمی K30 پرو دربرابر ردمی K30 و قوم ردمی K20ردمی K30 پرو شیائومی بوسیله همراه نسخه زوم معرفی کردن شدند
ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت ایمیلی به کارمندان همکاری ارسال و از آن ها به خیال تمامی سعی ها داخل دوران شیوع کرونا سپاس کرد. او اقدام های کارمندان در پشتیبانی از باهم اتحاد کردن و تمامی افرادی که داخل سرتاسر جهان تو خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند، باارزش دانست. اقدام هایی که از نظر مدیرعامل مایکروسافت منجر به افزایش بازدهی و کارایی افراد درون مراکز علاج می شود.

شاید در صریح نتوانیم وظایف و کاربردهای زیادی را برای مایکروسافت و آویشن های عملیاتی آن ها متصور شویم که به مبارزه با ویروس کرونا کمک کند؛ اما با بررسی اقدام های انجام شده و گزارشی که نادلا نمایش کرد، متوجه عظمت اقدام های این غول دنیای فناوری می شویم. فعالیت های مایکروسافت، از موارد ساده ای همچون بست کردن اسپم های مرتبط با کووید ۱۹ تا اقدام های خیرخواهانه همچون ارائه ی رایگان تیمز بوسیله اداره NHS تا فعالیت های پیچیده ای همچون نقشه برداری از نفوذ کردن سیستم امن بوسیله ویروس کرونا را پوشش می دهد. در ادامه ی این مطلب زومیت، بخش هایی از نامه ی ساتیا نادلا را به کارمندان مایکروسافت می خوانیم.مقاله های مرتبط:مایکروسافت و گوگل به تعاقب افزایش دسترسی به سرویس های دام کنفرانس در پی عالمگیر کروناسیاست های پرداختی اختصاص آمازون، گوگل، توییتر، فیسبوک و مایکروسافت تو عهد غوغا کرونا

«کووید ۱۹ درحال تأثیرگذاری روی همه ی افراد دنیا و همه ی جنبه های زندگی روزمره ی ما است. وابستگی های اجتماعی، زندگی خانوادگی، جوامع ما و البته نحوه ی کار کردن ما در مایکروسافت، تحت تأثیر هستند. من عمیق ترین تشکرها را از تک تک شما دارم که با اسلوب های خلاقانه و کاربردی متنوع، حمایت خویشتن از شریک و مشتریان را درون عهد دعوا نشان دادید. زمان هایی قرین شرایط کنونی به ما یادآوری می کند که هریک نقشی برای شریک شدن داریم و همکاری به عنوان یک اجتماع، چه بزرگی بالایی دارد. لطفا به یاد داشته باشید که آویشن مدیران بزرگ و من، به شما فکر می کنیم و سلامت و ایمنی شما و خانواده هایتان را تو رجحان قرار می دهیم. ما هر روز جلسه برگزار می کنیم و مشغول کار کردن هستیم تا به نیکوترین نحو در وضعیت کنونی از شما پشتیبانی کنیم. اقدام شما در ملحق شدن بوسیله تیم ها و کمک بوسیله یکدیگر، ارزش اضافی دارد.

در زمان هایی که ساختارها بوسیله هم می ریزند و لیس قطعیت از همه ی جوانب تنگ کردن وارد می کند، حفظ موضع در حروف هدف و بوسیله یاد داشتن هویت سازمانی، بیشترین اهمیت را دارد. غلام با مشاهده ی رفتار هایی که در مشارکت و داخل سرتاسر گیتی در هفته های گذشته انجام شد، مجددا بزرگی این موضوع را دیدم.



من داخل یادداشتی که در ابتدای سال ساری تو لینکدین نوشتم، از زبان استاد دانشگاه آکسفورد، کالین میر به این نکته اشاره کردم که هدف یک سازمان، خلق راهکارهای سودآور بخاطر مشکلات مردم و کل جهان است. مأموریت شریک ما مقابل همین مفهوم طراحی می شود. اکنون که ما بیش از همیشه برای حل بحران کووید ۱۹ تلاش می کنیم، زیاد ازپیش هویت و مأموریت خویشتن را علامت داده ایم.

ما بوسیله مأموریت خویشتن وفادار هستیم و در دست خط توانمندسازی همگی ی انسان و راه اندازی ها داخل سرتاسر جهان تلاش می کنیم. هیچگاه شرکتی به تنهایی نمی تواند بحرانی به این اندازه ارشد را حل کند. همگی ی بخش های خصوصی و عمومی و دولتی باید در کنار یکدیگر برای محلول هیاهو موجود مجاهدت کنند. نقش اصلی ما بوسیله عنوان یک ارائه دهنده ی پلتفرم و ابزار، بنیان را برای همراهی نقاط گوناگون به یکدیگر فراهم می کند تا اکوسیستمی از شرکا با شعار توانمندسازی سازمان ها در همگی ی ابعاد ایجاد کنیم. شعار نهایی همچنین خلق حجم های دیجیتال تک نیاز برای مقابله با چالش موجود است. در شرایط کنونی باز حزن نرم اسباب به نشانی انعطاف پذیرترین اسباب ساخت بشر، نقشی حیاتی داخل تمامی صنایع درون سرتاسر گیتی دارد. ما باید که تامین شویم ابزارها برای وظایف مناسب هستند.

غلام از نحوه ی فرمان سازمان که واکنش بدوی را به نشانی صنعت کمال مطلوب تعیین کرده است، متفتخر هستم. ما در جریان همین چشم انداز با انواع مشتریان در خط مرجح مقابله همکاری می کنیم که دربرگیرنده نصیب و قسمت ها، راه اندازی های سلامت و درمان، مدارس و مراکز آموزشی، مراکز توزیع غذا و مشتریان تجاری با فعالیت خطیر تو کشورهای گوناگون می شوند. روانی کاری ما با سرعت اضافی تحول می کند. اکنون بسیاری از شما در خانه کار می کنید و مسئولیت نگه داری از کودکان را بی آرامی برعهده دارید. خود من بی قراری در حال تحصیل هستیم و دکه شوهردار مشترکی با دو دختر نوجوانم دارم. غلام دستور کار ی جلسات خویشتن در تیمز را با پروگرام ی آموزش آنلاین آن ها هماهنگ می کنم. هیچ راهنمایی بخاطر شرایط کنونی وجود ندارد و حس شرایط و حیثیت متقابل بهینه راهکار خواهد وجود.

ما زیرساخت های مهمی را برای جوامع نگرش فعالیت نمایش می کنیم و آن ها به ما موقوف هستند. به عنوان شهید فناوری ما داخل سیستم مصونیت برای ویزیت از متد دور (تله مدیسین) به کاربران کمک می بطی ء تا داده ها را به اشتراک بگذارند و بوسیله اطلاعات حساس دسترسی داشته باشند. شبکه ی سلامت دانشگاه سنت لوک پنسیلوانیا برای وابستگی بین پزشکان و بیماران آسیب پذیر دربرابر کووید ۱۹ از تیمز مصرف می کند. هفته ی گذشته سرویسی به شهرت Power Platform سیاق اندازی کردیم که اشتراک اطلاعات و شرکت درون دوران جنگ را آسان تر می کند و هم حالا دو هزار مشتری در سرتاسر جهان دارد. بیمارستان های بی شمار داخل سرتاسر جهان از سرو های Power Apps و Power BI برای مدیریت دارایی های بیمارستانی و وجه اشتراک مجله مفروضات با سایرین استفاده می کنند.



دانشگاه جان هاپکینز یک داشبورد مدیریتی بخاطر مثل سازی و ردگیری کووید ۱۹ به عارض زنده ساخته است و همگی ی داده های جمع آوری شده را در گیت هاب قرار می دهد. راهکار آن ها غصه توسط مشارکت تجاری ما Esri و بوسیله شهرت ArcGIS توسعه یافت که روی پلتفرم ابری آژور اجرا می شود. انبازی دیگر به نام Blue Yonder داده های سلامت اشتراکی را از مراکزی همچون CDC جمع آوری می کند و با ترکیب آن ها با داده های مشتریان، پیش بینی حیاتی دوروبر زنجیره ی تأمین و ظن تأثیر همگی گیری روی آن عرضه می کندو

سازمان CDC ابزار ارزیابی توسعه داده است که بوسیله دستیار سرویس ربات سلامتی ما، نشانه ها و فاکتورهای مخاطره هر بی نظیر را بررسی می درنگ. ربات با مصرف از درایت مصنوعی، مرحله ی بعدی را به بی همتا پیشنهاد می دهد که شامل رجوع به مرکز درمانی یا قرنطینه ی خانگی خواهد بود. همین سرویس توسط سازمان های دیگر هم داخل سرتاسر دنیا اجرا می شود و حجم یدکی از امر پزشکان و پرستاران را کاهش می دهد.سازمان های گوناکون برای وفاق و وجه اشتراک مجله گذاری اطلاعات از سرو های مایکروسافت استفاده می کنند

شانس های گوناگون در سرتاسر دنیا با ما همکاری می کنند تا علاوه پهلو خبر رسانی به شهروندان و ارتباط با آن ها، شرایط دورکاری را بی قراری بهتر کنند. ایتالیا، کویت، ژاپن، نروژ، اسپانیا، سوئد و بسیاری دولت های دیگر از مایکروسافت ۳۶۵ بخاطر فعالیت های خود کاربرد می کنند و سرو های رباتی را نیز برای خبر رسانی به شهروندان به کار می گیرند. آژانس های گوناگون در کانادا، ایرلند و ایالات متحده غصه از Power Apps و Power Platform برای آسان سازی فرایندهای خویشتن و دستیار به تماس کارمندان در سازمان های گوناگون کاربرد می کنند.

مدارس و دانشگاه های متعدد در سرتاسر جهان حالا از سرویس تیمز بخاطر آموزش استعمال می کنند. دانشگاه بولونیا تو ایتالیا ۹۰ درصد از دوره های آموزشی ۸۰ هزار دانشجوی خویشتن را در مدت سه روز بوسیله سرویس تیمز برد و یک مدرسه ی تربیت تو ژاپن نیز رویداد فارغ التحصیلی خود را به صورت مجازی تو ماینکرفت اجرا کرد.

ما تو بحث امنیت سرویس های خود را براساس هوش قلابی به امر گرفته ایم تا دربرابر حملات و اقدام های مجرمانه در سطر سوءاستفاده از شرایط موجود، عمل کنند. در یکی از حملات اخیر، مجرمان سایبری تصمیم داشتند تا ایمیل های بدلی با ظاهر اطلاع رسانی گرداگرد زنجیره ی تأمین درون زمان شیوع کووید ۱۹ ارسال کنند. سیستم امنیتی آفیس ۳۶۵ کمپین را اطلاع کرد و به مایکروسافت دیفندر هم اطلاع داد تا از مشتریان حفاظت شود.



شرکت ها و موسسه های گوناگون از مایکروسافت ۳۶۵ و تیمز برای ارتباط های کنونی خود نصیب می برند. اکسنچر گزارش می دهد که در هر هفته، ۱۵۰ میلیون دقیقه جلسه درون تیمز برگزار می شود. به علاوه، برخی همکاری ها هم از سرو ابری ما برای فراهم کردن پهنای باند شبکه ی مناسب برای کارمندان در بناء استفاده می کنند. ما نیز درون همدستی با مراکز سلامتی گوناگون، یافته های علمی و نقشه برداری واکنش سیستم ایمنی بوسیله بدن را هم به قیافه رایگان در اختیار گروه های درمانی فراغت می دهیم.

ما درون مقابله با آثار تلاطم برای قسمت قسمت کردن های مختلف جامعه نیز همکاری می کنیم. علاوه بر پرداخت حقوق عادی به کارمندان خود، صرف نظر از ساعت های کاری داخل هفته های گذشته، تنخواه گذاری هایی هم در سطح جهانی برای کمک به اقشار آسیب پذیر ارتکاب می دهیم. دستور کار ی Tech for Social Impact مایکروسافت داخل همدستی با موسسه های غیر انتفاعی، به افراد در سرتاسر جهان درون دورکاری و خاصیت به وضعیت موجود در جنگ معاون می کند. ما همچنین هفته ی گذشته ابزارهای جدیدی برای سازمان های غیرانتفاعی بین المللی نمایش کردیم که تا ۶ ماه مجانی خواهند وجود.

مایکروسافت تو ارائه ی معلومات بی عیب دوره کووید ۱۹ نیز با سایرین همچون فیسبوک، گوگل، توییتر و شرکت های دیگر همکاری می کند تا مجموعه ی قابل اعتمادی به مصرف کننده ها عرضه شود. سرو مخصوصی هم برای خبر رسانی صحیح تو بینگ راه اندازی کردیم. این موارد عزب شهید هایی جزئی از حرکت قهرمانانه ی شما در شرکت هستند که من باز هم از آن ها قدردانی می کنم».

ساتیا نادلا داخل فرجام ایمیل به شرایط خودش و خانواده و نگرانی برای سلامت همه ی اطرافیان اشاره می درنگ. او درنهایت می گوید عاری مرز بودن بیماری جدید، یک مزیت اندوه دارد و آن اینکه تداوی حزن بدون مرز خواهد بود. نادلا تمرکز روی شهریه و کار خویشتن برای معاون به جامعه را ابزاری ممتاز برای گذر از نگرانی اقرار می کند.بیشتر بخوانید:ازدست دادن حس بویایی؛ علامت احتمالی ابتلا بوسیله ویروس کرونااچ پی به دستیار ولو و مایکروسافت هدست واقعیت مجازی می سازدکرونا مدلل کرد به زنجیره تأمین انعطاف پذیرتری نیاز داریماپل ویژگی خرید متجاوز از دو آیفون را لغو کردویژگی ارائه سوپرمارکت به مسیریاب بلد اضافه شد
همراه با معرفی باطراوت افزارهای مختلف متشابه کارت های گرافیک، شاهد ارائه میزان های جدیدی از لوازم جانبی کامپیوتر هستیم که نبوغ سازگاری با آن ها را داشته باشند. یکی از مهم ترین آن ها نیز مانیتورها هستند. درواقع هرچه از کامپیوتری با مشخصات ابکی افزاری توانمندتر کاربرد کنید، به نمایشگری نیز نیاز خواهید داشت که نبوغ عرضه هرچه بهتر داده های پردازش شده را داشته باشد.مقاله های مرتبط:مقایسه AMOLED ،OLED ،LED ،LCD و پلاسما؛ تشریح عمیق پنل های صفحه نمایش

درواقع اگر بخواهید بازی ویدیویی را در حالت 4K و تنظیمات فراز تجربه کنید، علاوه بر سخت افزاری که نبوغ ارائه چنین تجربه ای را داشته باشد بوسیله نمایشگری همچنین حاجت دارید که از توانایی ارائه تصاویر با رزولوشن 4K نصیب ببرد.

در حال فراهم نمایشگرهای مختلفی در میدان وجود دارد که از فناوری های مختلفی برخوردار هستند. با این حال زمانی که بخواهید نمایشگری را خریداری کنید عبث تفویض از میان محصولاتی با فناوری صفحه ارائه TN، IPS یا VA را دارید. درون این مقاله می خواهیم هریک از این فناوری ها را توضیح داده و گزینه ارزان را با توجه به جنس کاربریتان به شما معرفی کنیم. با زومیت همراه شوید.انواع پنل ورق عرضه



درون حال مهیا سه نوع پنل صفحه نمایش تو نمایشگرها استفاده می شود:Twisted Nematic) TN) یا رشته ای تابیده: از قدیمی ترین نوع نمایشگر کریستال مایع یا LCD است.In-Plane Switching) IPS) خواه سوئیچینگ در ورق: هیتاچی تکنولوژی IPS را بوسیله دنیا معرفی کرد. سامسونگنیز قرین این فناوری را با نام Plane to Line Switching) PLS) یا سوئیچینگ ورقه به شیار درون محصولات خود به کار می برد. این موضوع در حالی است که سال ۲۰۱۲ انبازی AUO چینی فناوری مشابه با IPS به اشتهار AHVA یا زاویه فرا دید پیشرفته را معرفی کرد.Vertical Alignment) VA) یا چیدمان عمودی: سامسونگ از این فناوری با نام SVA یا Super Vertical Alignment درون محصولات خویشتن استعمال می درنگ. همدستی AUO نیز مشابه این فناوری را با شهرت AMVA یا «چیدمان عمودی چند دامنه پیشرفته» معرفی کرده است.

از هرسه فناوری ذکرشده در نمایشگرهای LCD استفاده می شود؛ اما تفاوت اصلی میان هریک از این فناوری ها، نحوه چیدمان مولکول ها و تغییرات صورت گرفته در زمانی است که ولتاژ اعمال می شود. تمامی صفحات نمایشگر LCD بخاطر فعالیت احتیاج به دگرگونی چیدمان مولکول ها دارند؛ اما نحوه تغییر این چیدمان می تواند روی کیفیت تصاویر خروجی و زمان پاسخگویی تاثیر بسزایی بگذارد.



هریک از این پنل ها دارای مزایا و معایبی هستند. با این حال، ساده ترین روش برای برگزینی نمایشگری مناسب، تقدم بندی کاربردتان است تا محصولی انتخاب کنید که توانایی برطرف ساختن نیازهایتان را داشته باشد.

چنانچه از نمایشگرتان بخاطر موارد مختلفی ازجمله طراحی گرافیکی، انجام بازی های ویدیویی، برنامه نویسی و موارد دیگر مصرف می کنید، انتخاب گزینه کم ارزش دشوار مرطوب می شود؛ زیرا هریک از موارد فوق، نیازمند نمایشگری مناسب است.پنل TN خواه رشته ای تابیده

پنل های TN اولین نوع از پنل ها برای نمایشگرهای صفحه تخت خواه Flat-Screen بودند که بوسیله تولید انبوه رسیدند. با معرفی کردن پنل های رشته ای تابیده، نمایشگرهای CRT (لامپا پرتوی کاتدی) از رده خارج شدند و به دلیل مقرون به نفع بودن نمایشگرهایی با پنل TN هنوز مدل های جدیدی از آن ها ساخته می شود.

داخل پهلو انفراد ها و مزایای مختلفی که پنل TN معرفی کرد، تماشاچی معایبی نیز بودیم که اصلی ترین آن ها محدودیت زاویه دید بود. درواقع زمانی که به نمایشگرهایی با پنل TN از زاویه های متنوع مخصوصا در محورهای عمودی نگاه کنید، شاهد دگرگونی رنگ ها و درنهایت کام آن ها بوسیله رنگ جزیی تیره خواهید حیات.

مشکل بعدی پنل های TN تو تولید طیف رنگ ها است. درواقع اکثر پنل های TN قادر به تولید و عرضه اثر جزیی های واقعی ۲۴ بیتی نیستند. درحالی که برخی از نمایشگرها با تبلیغاتی مانند تولید ۱۶/۷ میلیون فام با استفاده از وضع Dithering به بازار ارائه شدند؛ اما قادر بوسیله تولید چنین طیفی از طعم جزیی نبودند.



در روش Dithering هر پیکسل از پیکسل های همسایه خویشتن برای سایه سازی کمک می گیرد. با حیات اینکه چنین روشی باعث می شود که رنگ ها غیرطبیعی بوسیله دید برسند؛ اما پنل های TN از ارج کنتراست بالاتری نسبت به پنل های IPS و VA برخوردار هستند.

محدوده رنگی یا گاموت (محدوده مشخصی از رنگ ها که نمایشگر به صورت دقیق و با معیارهای مشخص قادر به نمایش آن ها است)، از دیگر مواردی است که پنل های TN از آن رنج می برند. در حال حاضر تنها معیار های بالارده پنل های TN قادر به عرضه پهنه گشاد ای از طیف رنگ جزیی ها هستند و بسیاری از نمایشگرها با پنل TN قادر به نمایش طولانی پهنه فضای رنگی sRGB نیستند.

درواقع نمایشگرها با پنل TNبه دلیل ضعف در دقت رنگ می توانند یکی از بدترین گزینش ها برای ویرایش عکس یا هرگونه از کارهای گرافیکی باشند.

با این حساب، سوالی اصلی این است که نمایشگری با پنل TN ارزان چه افرادی است؟ برای شروع می توان گفت که مقدار کمینه این طور نمایشگرهایی نسبت بوسیله مدل های دیگر، آن ها را گزینه ای مفت برای افرادی ساخته است که بودجه قدری برای رایانه شخصیشان در نظر محزون اند. درصورتی که مواردی مانند دقت فام یا زاویه دیدن برایتان اهمیتی ندارد، نمایشگرهایی با پنل TN گزینه ای مقرون به صرفه هستند.

پنل های TN بیشترین مقدار نوسازی را دارند و تا قیمت نوسازی ۲۴۰ هرتزی را نیز پشتیبانی می کنند. تاخیر بسیار کمینه که گاهی اوقات به تنها ۱ میلی ثانیه می رسد، پنل های TN را به گزینه ای کم ارزش برای تجربه ورزش های آنلاین می سازد.پنل  IPS یا سوئیچینگ درون صفحه

در سال ۱۹۹۶ هیتاچی پنل IPS را شناساندن کرد. این سنخ پنل، فاقد معایب موجود در پنل TN بود و انفراد های آن مشابه شکست تو نمایش پهنه گسترده ای از اثر جزیی ها و زاویه رویت محدود را نداشت. برخلاف پنل های TN که مولکول های کریستال به رخ عمودی چیده شده و در بین دو صفحه الماس ای قطبی شده فراغت محزون اند، چیدمان مولکول ها داخل پنل IPS بوسیله صورت افقی است.

محققان شریک ژاپنی هیتاچی دریافتند که چنین چیدمانی از مولکول های کریستال باعث می شود که پریشانی پرتو داخل پنل های IPS نسبت به پنل های TN کاهش یابد و درنتیجه درکنار اضافه بازار دید، شاهد نمایش فام های غریزی نمدار باشیم.

درواقع دقت اثر جزیی و روشنی دید در نمایشگرهای IPS با تغییر زاویه دید کاربر کاهش نمی یابد و کاربری که نمایشگر را داخل زاویه ۴۵ درجه مشاهده می کند، همان کیفیت تصویری را تجربه می کند که کاربر دیگری در حال مشاهده نمایشگر از زاویه ۹۰ منصب ( روبه روی نمایشگر) است. با این حال در فداکار از زاویه های رویت نامتعارف گواه افت کیفیت رنگ ها و تمایل آن ها به ته رنگ های مرموز هستیم.

با کاهش خرج تولید انبوه پنل های IPS مشارکت هایی مشابه سامسونگ وال جی به تولید نمایشگرهایی مجهز به این نوع پنل روی آوردند. طی سال های اخیر همچنین تماشاچی شناساندن مدل های جدیدتری از پنل های IPS بودیم که برخی از معایب پنل های IPS باستانی را برطرف ساختند یا ویژگی جدیدی بوسیله آن ها افزودند.



پنل های IPS قادر بوسیله تولید رنگ جزیی مشکی واقعی تازگی نسبت به پنل های TN هستند و همین امر به زنده نمدار شدن رنگ ها درون تصاویر کمک فراوانی می کند؛ البته پنل های IPS در ارائه نرخ کنتراست از پنل های VA ناتوان تر اجرا می کنند که تو ادامه به توضیح آن خواهیم صیقلی.

هزینه کم تولید پنل های TN باعث شده است که نمایشگرهای مجهز بوسیله این پنل، گزینه کم قیمت لطافت برای کسانی باشند که نیازمند نمایشگری با نرخ نوسازی بلندی هستند. با این حال، این موضوع به انتزاعی نبود نمایشگری با پنل IPS در راسته نیست که نرخ ترمیم شبیه نمایشگرهایی با پنل TN داشته باشد.

داخل حال فراهم می توان به نمایشگر ۲۷ اینچی فول اچ دی ایسوس VG279QM اشاره کرد که فراهم به پنل IPS است و نرخ ترمیم آن بوسیله ۲۸۰ هرتز می رسد. زمانی که پنل های IPS معرفی کردن شدند زمان پاسخگویی تا ۵ میلی ثانیه خواه بیشتر داشتند و همین امر آن ها را گزینه مناسبی برای گیمینگ نمی پیدایش.

با این حال انبازی ال جی درون سال ۲۰۱۹ از نمایشگرهای نانو IPS اولترا گیر رونمایی کرد که مانند پنل های TN از زمان پاسخگویی ۱ میلی لمحه برخوردار بودند. آنچه باعث شد ابتدای مقاله بگوییم که پنل های TN گزینه کم قیمت تری بخاطر گیمرها هستند، مقایسه قیمت ها است.



در صورتی که بخواهید نمایشگری با پنل IPS خریداری کنید که زمان پاسخگویی آن شبیه نمایشگرهایی با پنل TN باشد، هزینه بوسیله مراتب بیشتری باید پرداخت کنید. همین امر سبب می شود که نمایشگرهای IPS برای مصارف تجاری گزینه کم ارزش تری باشند و گرافیست ها و طراحان تو صف شروع سودا چنین نمایشگرهایی قرار بگیرند.

برخلاف پنل های TN که قادر بوسیله ارائه رنگ های اصلی نبودند در پنل های IPS به هر رنگ جزیی از RGB (قرمز، سبز و آبی) ۸ بیت اختصاص یافته است. این طور اقدامی درواقع اثر جزیی های اصلی ۲۴ بیتی را تشکیل می دهد تا آنچه پنل های TN نتوانستند عرضه دهند در پنل های IPS مشاهده کنیم. پنل های IPS قادر به نمایش ۱۶/۷ میلیون رنگ هستند.

درون میان نکات مثبت پنل IPS به نکته ای منفی نیز باید اشاره کرد. زمانی که از زاویه ای نامتعارف به نمایشگر IPS خیره شوید، امکان دارد با درخشش ورق نمایشگر مواجه شوید. درواقع در فداکار از زاویه ها تلالو پس شالوده از ورقه نمایشگر گذر می کند و حالتی متشابه تصویر دامن را به وجود می آورد. بوسیله این طور حالتی، درخشش پنل IPS خواه IPS Glow می گویند.

پنل VA خواه چیدمان عمودی

نمایشگرهایی با چیدمان عمودی خواه VA درواقع ترکیبی از ویژگی های پنل های TN و IPS را برخوردار هستند. در پنل های VA اکثر انفراد های پنل IPS را به کاربر نمایش می شود با این تفاوت که نرخ کنتراست آن ها شبیه پنل های TN است.

درحالی که پنل IPS قادر به عرضه قیمت کنتراست ۱،۰۰۰:۱ است، نرخ کنتراست پنل VA بوسیله ۳،۰۰۰:۱ خواه ۶،۰۰۰:۱ می رسد. شاید همین دلیل نیز باعث شده است که شریک های سازنده تلویزیون های خانگی از پنل VA بخاطر تولید محصولات خود کاربرد کنند.

از نظر زاویه دید، پنل های VA در برابر پنل های IPS کمینه می آورند. این موضوع درون حالت روشنایی ورقه ارائه تو زوایای متنوع به چشم می خورد و پنل VA قادر نیست مانند پنل IPS سو صفحه را در زاویه های مختلف، ثابت نگه دارد. با این حال تماشاچی ابراز مشکلاتی مثل IPS Glow در نمایشگری با پنل VA نیستیم.

پنل VA یا چیدمان عمودی درواقع نوعی از پنل های LED (دیویدهای ساطع کننده پرتو) هستند. پنل های VA به برخورداری از نرخ کنتراست بالا و دقت اثر جزیی عالی اسمی هستند؛ ولی معایبی نیز مثل زمان پاسخگویی بالا باعث می شود که گزینه مناسبی برای گیمرها نباشند.



در راسته شاید با نمایشگرهای VA برخورد کنید که نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتزی را ارائه می دهند؛ اما تاخیر بلندی تو پاسخگویی باعث می شود که امتحان گیمینگ قباحت داشته باشید.

درون مقایسه با پنل های TN پنل های VA قادر به نمایش محدوده بیشتری از فام ها هستند و حتی مقیاس های پایین رده همچنین می توانند رنگ های واقعی sRGB ۲۴ بیتی بوسیله کاربر عرضه دهند. درون این میان می قابلیت به نمایشگرهای سری کوانتوم دات سامسونگ اشاره کرد که پنل SVA دارند و قادر بوسیله پوشش ۱۲۵ درصدی رنگ های sRGB هستند.

حال سوال این است که تباین پنل VA با پنل SVA تاسیس سامسونگ درون چیست؟ پنل SVA که مخفف Super Vertical Alignment یا چیدمان عمودی فوق العاده است نسبت به پنل VA از زاویه نظر بیشتری بهره می سرما. شاید همین موجب شده است تا بوسیله خبط SVA را مخفف Super Viewing Angles یا «زوایای نظر فوق العاده» بدانند.

سامسونگ می گوید این استعداد بوسیله لطف دگرگونی درون صبر ستاندن مولکول های کریستال در به خشکی امدن یکدیگر به دست آمده است. درواقع مولکول های کریستالی داخل صفحات شیشه ای قطبی شده در مسیرهای مختلفی لول می کنند. زمانی نیز که نور پس زمینه به مولکول ها درخشنده می شود، مولکول ها قادر به انعکاس نور در زاویه های متنوع خواهند حیات. همین کار باعث می شود که نمایشگر SVA تو زاویه های مختلف و حتی در وضعیت مختلف نور محیط، تصاویر را با کیفیتی قابل قبول ارائه دهند.



در پنل SVA مولکول های کریستالی به شکل بومرنگ چیده می شوند. درواقع هر مولکول به دو بخش انشعاب می شود که درون علت مخالف با یکدیگر چیده شده اند. همین کار نیز باعث می شود که در پنل SVA مشکل زاویه رویت تا وزن بسیار بالایی کاهش یابد.

با در نظر گرفتن موارد فوق، نمایشگری با پنل VA را می نبوغ گزینه مناسبی برای گیمرهایی دانست که علاقه مند به تجربه بازی ها تو حالت آفلاین هستند؛ اما تو بن امتحان بازی رقابتی آنلاین، نمایشگرهایی با پنل VA به برهان زمان پاسخگویی بالا گزینه چندان مناسبی نیستند. برای طراحان و گرافیست ها نیز نمایشگری با پنل IPS بوسیله خاطر محدوده رنگی بیشتر و دقت رنگ جزیی بالاتر پیشنهاد می شود.تمامی پنل های LCD از مشکلاتی قرین رنج می برند

با وجود اینکه شناساندن پنل LCD شلنگ ابهت نسبت به فناوری استفاده شده داخل نمایشگرهای CRT محسوب می شد؛ اما نقاط ضعفی نیز داشت. این نقاط ضعف که اساسی ترین آن ها تاخیر بالا در زمان پاسخگویی است، همچنان در پنل های مختلف مشاهده می شود.

تو حال مجهز تماشاچی عرضه نمایشگرهایی هستیم که بسیاری از نقاط انقراض معیار های اولین را ندارند؛ اما هنوز می توان برخی از آن ها را ازجمله نور پس مبنا نامتوازن مشاهده کرد. شاید بتوان دلیل این حکم را تلاش سازندگان برای کاهش هزینه تولید عنوان کرد.

درواقع فدایی از مدل های مناسب قیمت، پنل قادر به ایجاد توازن در انعکاس نور پس زمینه تراشیدن. این موضوع تو حالت عادی به چشم نمی خورد؛ اما زمانی که در محیط بسیار تاریک از نمایشگر مصرف کنید، عدم موازنه پرتو پس زمینه تاحدودی قابل نمره خواهد وجود.

از معایب دیگر نمایشگرهای LCD می توان به سوختن پیکسل ها اشاره کرد. چنین مشکلی که پیکسل سوخته نیز نامیده می شود درواقع مبین خاموشی پیکسل های نمایشگر است. در چنین حالتی، پیکسل ها به رنگ سیاه درمی آیند و ساب های پیکسل بوسیله هردلیلی قادر به ارائه پرتو نیستند.کدامیک از پنل ها بخاطر من مناسب است؟

متاسفانه بسیاری از کاربران در طی خرید از فاکتورهای اشتباهی استفاده می کنند. درواقع بسیاری از کاربران، قطعه خاصی از رقیق ادوات مانند پردازنده خواه کارت گرافیک را مدنظر راحتی داده و با توجه به آن، مابقی قطعات مورد نیاز را تهیه می کنند.

گونه درست خرید کامپیوتر، در دید ستاندن نیازهای شما و نحوه کاربریتان است. با این حال مقصود می رود با بررسی مقاله فوق تاحدودی با این موضوع آشنا شده باشید و حداقل در گزینش نمایشگر بتوانید گزینه مناسب کاربردتان را انتخاب کنید.

محل اداری یا آموزشی: بنیانی ترین موضوع در خرید نمایشگری ارزان برای یادگیری خواه فقره اداری، بودجه تو دید پژمرده شده است. درحالی که می توان بخاطر این طور مصارفی از نمایشگری با پنل VA استفاده کرد، نمایشگرهای TN نیز کارکرد متشابه را ارائه می دهند که ارزان تر هستند. در چنین مصارفی مواردی مانند بها نوسازی یا زمان پاسخگویی اهمیت بسیار کمی دارند.

طراحی گرافیکی: بهینه گزینه برای طراحان و گرافیست ها خرید نمایشگری با پنل IPS است. تو طراحی، دقت اثر جزیی و طیف رنگی از اهمیت فوقانی برخوردار هستند که نمایشگرهایی با پنل IPS می توانند چنین مواردی را پوشش دهند. با این حال درون میان نمایشگرهایی با پنل VA همچنین می استعداد گزینه های مناسبی را یافت.

برنامه نویسانی که نمایشگرهای عمودی استفاده می کنند: برخی از دستور کار نویسان از نمایشگرشان بوسیله صورت عمودی استفاده می کنند تا ورق نمایشگر قادر به عرضه محدوده بیشتری از ورق دستور کار کدنویسی باشد. شاید همین کار نیز باعث شود که نمایشگری با پنل TN مصرف کنند؛ اما انتخاب های بهتری نیز وجود دارد. نمایشگرهای TN از مشکل زاویه دید رنج می برند و قرار اعطا کردن نمایشگر درون حالت عمودی، مشکل زاویه دید را پررنگ نمدار می سازد. نیکوترین گزینه بخاطر چنین مصارفی، نمایشگرهایی با پنل IPS است.

اجرای بازی در حالت چندنفره (آنلاین یا محلی): طبیعتا چنین مصارفی احتیاج به نمایشگری دارد که کمترین زمان پاسخگویی را ارائه دهد. چنانچه بودجه محدودی دارید نمایشگرهایی با پنل TN بهترین گزینه هستند؛ اما با بودجه بیشتر می توانید نمایشگرهای با پنل IPS و زمان پاسخگویی بسیار پایین خریداری کنید.

اجرای ورزش آفلاین: بازی های داستانی اصولا از گرافیک متجاوز بالایی همچنین برخوردار هستند تا بهینه تجربه را به گیمر نمایش دهند. طبیعتا هرچه اثر جزیی ها زنده نمدار باشد، تجربه گیمینگ همچنین افزودن می یابد. از آنجایی که زمان پاسخگویی در بازی های آفلاین وقار کمتری نسبت به بازی های رقابتی چندنفره دارد، تعلق مندان می توانند نمایشگرهایی با پنل VA خریداری کنند یا با هزینه ای بیشتر به سراغ نمایشگرهایی با پنل IPS بروند.

تو صورتی که علاقه مند به فروش کامپیوتر هستید و به راهنمایی نیاز دارید با مراجعه به سایت زومجی می توانید مقالات به روز راهنمای خرید کامپیوتر پایین رده، میان رده خواه بالاردهرا مطالعه کنید.بیشتر بخوانید:چگونه مشکل سوختگی تمثال را تو نمایشگرهای مختلف برطرف کنیم؟ویروس کرونا تولید پنل های LCD را کاهش و قیمت محصولات را افزایش خواهد دادمیکرو LED دربرابر مینی LED؛ کدام یک فناوری انقلابی بعدی در تلویزیون خواهد بود؟گوگل عزم داشت درون پیکسل 3 از پنل LCD با بها نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده کندسامسونگ احتمالا در یک قدمی تولید انبوه نمایشگرهای میکرو LED استراحت دارد