شبکه حمل و نقل جهانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، این رویداد علمی با انبازی مرکز کنترل عفونت بیمارستان های دانشگاهی ژنو بوسیله میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهدمدت سه روز و به رخ مجازی ادامه دارد. درون این کنگره سخنرانانی از ایران و کشورهای آمریکا، کانادا، فرانسه، سوئیس، مالت، ترکیه، فنلاند، آلمان، دانمارک و بلژیک درباره آخرین بینش روز مملکت پزشکی در تخصص های متنوع سخنرانی دارند.۶ هزار و ۷۵۰ پرستار تو این کنگره شرکت دارند و مطالب آن داخل قالب ۴۵ وبینار، میزگرد و خطبه توسط سخنرانان داخلی و خارجی عرضه می شود و ظرفیت هر میزگرد ۱۵۰ نفر است.

همچنین در این رویداد علمی همدستی کنندگان نو ترین مفروضات داخل مورد بیماری کووید ۱۹ و رویه های پیشگیری و علاج آن و نیز سایر موارد مربوط به کنترل عفونت و مقاومت به آنتی بیوتیک ها را با یکدیگر به اشتراک می گذارند.مهمترین محورهای مطالب ارائه شده درون این دنده شامل بهداشت دست در اپیدمی ها و پاندمی ها مانند کووید ۱۹، کنترل عفونت در تجمع ها، الزامات ایمنی بیمار و کنترل عفونت در عرضه خدمات آزمایشگاهی و نمونه گیری، برگ نگاهداری فردی، ویروس های تنفسی بی سابقه مانندکرونا، ضدعفونی و استریل کردن ونتیلاتورها و تجهیزات مرتبط تنفسی داخل بیماران کووید ۱۹ و مراعات دستورالعمل های کنترل عفونت تو CPR است.

در این دنده ۲ پنل تخصصی با موضوع نقش تهویه و اتاق های ایزوله در کنترل عفونت و نقش بازرسی و اعتباربخشی در کنترل عفونت های بیمارستانی برپا می شود. بیش از ۱۵۰ مقاله اختصاصی با موضوع پرستاری توسط پرستاران، کارشناسان، دانشجویان و محققان به اختصاص افرادی که داخل بخش های کرونا فعالیت داشته اند به دبیرخانه این کنگره ارسال شده که به صورت خطبه یا پوستر نمایش می شود.
  • ۹۹/۰۸/۲۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی