شبکه حمل و نقل جهانی

۹ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از رکنا، ساعت ۲۲:۳۰ یکشنبه شب ۲۵ خرداد امسال جوان ۲۳ ساله ای با در مشت داشتن چاقوی خونی با پیشگاه در کلانتری۱۱ولیعصر آبادان ادعا کرد به دلیل خیانت همسرش او را کشته است. کبیر آبادانی بوسیله ماموران گفت : سرزن ۱۹ساله اش به نام فاطمه برحی را از تنش جدا کرده و درون منطقه بهار ۵۶ در پیاده شدن رودخانه بهمنشیر افسون شده کرده است. پیدا شدن نعش فاطمه برحی

در معلول این اظهارات مأموران پاسبان فوری با تربیت عامل کشتار که مطالبه می کرد فاطمه برحی را به قتل رسانده سر چیز پهن منکر رفته و مشاهده کردند قاتل طریق فاطمه برحی را از بدن جدا کرده و عزب سر مقتول به یک موبند است.
مرد جوان در بازجویی های ابتدایی ادعا کرد همسرش تولد سال ۱۳۸۰ و دوشیزه عمویش بوده است.وی گفت : فاطمه برحی یک سال قبل و ۲ روز پس از رسوم مسدود با مرد دیگری از ساختمان فرار کرد، یکسال به دنبالش رفتم تا او را در مشهد برملا کردم، او را بخشیدم و بوسیله آبادان بازگرداندم.قاتل فاطمه برحی افزود: از سوی خانواده ام به خاطر گریختن همسرم تحریک شدم و او را در خلط روخانه با چاقو بوسیله قتل رساندم و سرش را بریدم. جزئیات قتل فاطمه برحی درون آبادان

درون تحقیقات معلومات جدیدی در پرونده ترور فاطمه برحی به دست آمد و مشخص شد که بابا شوهر فاطمه برحی که عمویش است یکی از فروشندگان حرفه ای مواد مخدر داخل آبادان است و برادر شوهر فاطمه برحی همچنین سالها قبل با خواهری کردن فاطمه برحی عروسی کرده است.خواهر فاطمه برحی از همان روزهای نخست عمر اش بارها مرام ضرب و شتم صبر گرفته و حتی فرزندش را زیر وعده کتک سقط کرد کرده است.

در بررسی های بیشتر ظاهر شد خال فاطمه برحی سالها قبل بوسیله خاطر اینکه همسرش بوسیله حبس ابد محکوم شده حیات تصمیم بوسیله جدایی می گیرد که گویا پدرشوهر فاطمه برحی که عمویش است با برچسب خیانت خواهرش مشت به قتل او زده و سرش را بریده است که پس از سالها زندان آزاد شده است.

فاطمه برحی که بوسیله زور کالبد به این ازدواج اجباری داده است پس از رسم عقد همراه یکی از دوستانش که بکر جوانی است به مشهد فرار کرده و تو آنجا زندگی پنهانی داشته است که همسر وی موفق به پیدا کردن محل زندگی همسرش شده و او را به آبادان بازگردانده است.

بابا فاطمه برحی که احتمال می داد دخترش سرنوشت مرگباری همچون خواهرش خواهد داشت قرین پدر رومینا اشرفی یک سم تهیه کرده و مشیت اعطا کردن آن به فاطمه برحی را داشته تا با مرگ آسانتری به رویا ابدی برود که مام فاطمه برحی با اطلاع از اقدام شوهرش مانع کار او می شود.شوهر فاطمه برحی پس از بازگرداندن همسرش به آبادان در اقدامی هولناک او را به قتل رسانده وسرش را از بیخ می برد و سپس خود را استرداد ماموران می کند. جسد فاطمه برحی به پزشکی قانونی نقل مکان شده و تحقیقات تکمیلی درون این پرونده سهمناک ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: باز هم پدر قاتل دختر شد | قتل ریحانه عامری توسط پدرش در کرمان نخستین عکس از انگبین ۱۰ ساله و قاتل جوانش قتل ناموسی در آبادان | داماد آبادانی قانون عروس ۱۹ ساله اش را برید
آغاز سال ۲۰۲۰ برای گیتی چندان خوش یمن نبود. همه گیری ویروس کرونا در دنیا باعث شد تا صنعت گردشگری که تسهیم ۱۰ درصدی از تولید ناخالص دنیا را تو جوانمردی دارد، به عنوان یکی از سه صنعت پردرآمد در کنار صنعت نفت و خودرو، با خسارت فراوانی در مدت زمانی کوتاه روبرو شود. اداره جهانی گردشگری راه اندازی ملل (UNWTO) تو گزارش اخیر خود وضعیت را این طور توضیح کرده است:اجتماع جهانی با تلاطم اجتماعی و اقتصادی بی سابقه ای روبرو شده است، پیش بینی می شود پنج تا هفت سال رشد صنعت گردشگری بر اثر جنگ کرونا از دست خواهد رفت و مجدد به آمارهای بین سال های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ بازمی گردیم.

به تبع سقوط درآمد فعالان صنعتی گردشگری از جمله ایرلاین ها و هتل ها، تصرف و کارهای آنلاین گردشگری در دنیا نیز از این بحران کنش پذیر شدند. رهبران این صنعت تو دنیا، متشابه Airbnb، Expedia و Booking از این فساد ضررهای اهمیت را متحمل شدند و برای بقا و رشد پایدار تصمیم های مهمی گرفتند تا از این جنگ به مصونیت گذر کنند.

اما در ایران در سال ۱۳۹۸ در حالی که صنعت گردشگری با سرعت بوسیله رشد خود ادامه می انصاف با بند غوغا کرونا روبرو شد. علی بابا به عنوان یکی از بازیگران اصلی صنعت گردشگری آنلاین ایران به واسطه ارائه سبد کاملی از خدمات گردشگری درون شیار بزرگوار این غوغا قرار داشت. مسعود طباطبایی مدیرعامل گروه علی پدر درباره تاثیر همه گیری ویروس کرونا بر فروش خدمات گردشگری توسط علی پدر می گوید:داخل سال ۱۳۹۸ علی بابا توانست نمو برازنده توجهی را تجربه کند و نسبت سال ۱۳۹۷ رشد ۱۱۶ درصدی معامله آنلاین خدمات سفر را ثبت بطی ء. ولی شیوع ویروس کرونا در زمستان ۱۳۹۸ باعث شد تا صنعت گردشگری دنیا بحران بی سابقه ای را تجربه نرم و علی بابا همچنین تنها تا سرانجام زمستان ۱۳۹۸ نسبت به مدت زمان متشابه در سال ۱۳۹۷ کمبود بیع ۶۴ درصدی را تجربه کرد.

با شیوع ویروس کرونا، مرزها بسته شد، پروازها کنسل شد، دنیا بوسیله قرنطینه رفت و در نتیجه بازیگران صنعت گردشگری نه فقط در ایران که در دنیا با حجم اساسی ای از استرداد اسکناس خدمات سیر روبرو شدند. طباطبایی درباره چگونگی مدیریت استرداد خدمات سفر مسافران درون علی بابا می گوید: «برابر آمار، هرسال بهمن و اسفند؛ دوماه درآمدزا برای صنعتی گردشگری کشور به شمار می رود ولی عالمگیر ویروس کرونا باعث شد تا ما هم خرید خدمات سفرهای سیاحتی و تفریحی نوروز را از دست بدهیم و به عودت خدمات سفری بپردازیم که چند ماه قبل از این فروخته بودیم. در واقع نه تنها درآمد ماه های قبل را از دست دادیم، بلکه مستقر در دو ماه رفعت فروش، بالا باطل سازی سفرها را تجربه کردیم. بر همین بنیان علی بابا درون انتها سال ۱۳۹۸ با افزایش ۷۷ درصدی تسلیم خدمات سفر، داخل مقایسه با سال ۱۳۹۷ روبه رو شد. برای پشتیبانی از مشتریان مان درون مرکز بستگی علی بابا یومیه بوسیله طور متوسط ۱۸ هزار تماس پاسخ داده شد و با تشکیل کمیته معارفه رسانی کرونا اطلاعیه ها و دستورالعل های لازم بخاطر استرداد به موقع خدمات را در وب سایت علی بابا بوسیله اطلاع مشتریان مان رساندیم. از سوی دیگر با وجود شرایط خاص و فورس ماژور حاکم به خشکی امدن صنعت گردشگری و تصویب نامه های متفاوت مطمئن کنندگان خدمات سفر درباره استرداد، با تامین کنندگان خارجی و تویی مذاکرات لازم صورت گرفت تا استرداد وجه مسافران بوسیله بهترین نحو ممکن مدیریت شود. امروز می توانم بگویم با صبوری و همراهی مشتریان مان توانستیم ۹۸ درصد خدمات سیر را تسلیم کنیم.»



طباطبایی درباره متد کارهای علی بابا برای گذر از بحران کرونا نیز گفت:برای پشت سرگذاشتن این غوغا اقدامات متعددی را اجرایی کردیم. هزینه های بازاریابی و تبلیغات خود را کاهش دادیم، از سوی دیگر خرج های عملیاتی و خرج های وابسته به میزان سودا را کاهش دادیم و علی رغم میل باطنی مان نتوانستیم قرارداد تعدادی از همکاران مان را برای سال جاری تمدید کنیم. همچنین به اصلاح و ارتقای فرآیندها و ارائه خدمات پرداختیم. در واقع از فرصت به بود آمده تحت واکنش این نزاع تقلا کردیم خدمات خود را کامل برنده کنیم تا همچون گذشته سطح بالایی از رضایتمندی مشتریان را ابداع کنیم. تجربه موفق اجرای فرآیند دورکاری را هم تو علی بابا داشتیم، در این زمینه بی تجربه نبودیم و پیش از این کمی از مرکز پشتیبانی علی بابا بوسیله لباس دور کار فعال بود.

مدیرعامل گروه علی بابا درباره بازگشت صنعت گردشگری بوسیله شرایط معمولی یا پیش از کرونا گفت: «با توجه به اینکه درون علی بابا سبد کاملی از خدمات گردشگری را ارائه می دهیم، سناریوهای متفاوتی را تجسس کرده ایم. تا پایان اردیبهشت ۱۳۹۹ زیاد از نیمی از جای پا سلبی کرونا پهلو فروش علی بابا مرتفع شده، اما از سوی دیگر با توجه به صدمات اقتصادی شاگرد از شیوع ویروس کرونا، نمی توان پیش بینی دقیقی درباره این موضوع کرد. تو حال حاضر قدری از خدمات سفر با پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده به شرکت های حمل و نقل ریلی، جاده ای و هوایی و اقامتی داخل حال اجراست و طبعا داخل آینده با الگوهای جدیدی در عروج هویدا خواهیم بود؛ چرا که وضعیت عادی متاخر با شرایط قبل از کرونا تفاوت هایی خواهد داشت. ما لحظه بوسیله لمحه فضای صنعتی را رصد می کنیم و دستور کار های متعددی بخاطر حالت های متنوع تو دیدن خمود ایم.»

نظر شما در مورد تاثیر ویروس کرونا کنار صنعت گردشگری چیست؟بیشتر بخوانید:درآمد همکاران سیستم درون سال ۹۸ با رشد ۶۲ درصدی به ۲۱۴ میلیارد تومان رسیدنشت داده ها کاربران در ایران چه عوامل و خطراتی دارد؟شرکت های دانش بن می توانند داخل منازل مسکونی تهران محکم شوندوزیر ارتباطات: روند واردات گوشی 5G به کشور آغاز شده استبا سرمایه گذاری ۳۰۴میلیارد تومانی ایرانسل و نوبت ۱۰۳۴ ایالت به شبکه ملی معلومات متصل شدند
با نزدیک شدن به زمان نمایش ی پلی استیشن ۵ وایکس باکس سری ایکس، نشر اخبار مختلف درباره ی آن ها را شاهد هستیم و حتی از بزرگان صنعت بازی های ویدئویی درزمینه ی کنسول های بازی نسل بعدی پرسیده می شود. این کود رسانه ها بوسیله سراغ مارچین ماکاش، از استودیو مونوالز رفته اند تا نظر وی را درباره ی تباین های دو کنسول بدانند.

ماکاش در اظهارات جدیدش درباره ی تفاوت های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس، قابلیت پردازنده های این دو کنسول را فارغ از رویکرد منعطف تری که پلی استیشن ۵ نمایش می دهد، کاملا نزدیک به هم توصیف می کند.

هردو کنسول پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس درزمینه ی استعداد های سخت افزاری پیشرفت درخورتوجهی در مقایسه با دوده قبلی خویشتن ارائه می کنند و این موضوع موجب شده بسیاری از توسعه دهندگان تو مصاحبه ها و اظهارنظرهایشان از هیجانی گپ کنند که برای کارکردن با این پلتفرم ها دارند و امکاناتی که از این عادت دراختیار ورزش سازان صبر می گیرد. مارچین ماکاش از استودیو مونوالز (The Moonwalls) نیز نظر خویشتن را درباره ویژگی های جدید کنسول های نسل نهم بیان کرده است.

مدیر استودیو مونوالز که توسعه دهنده ی بازی ماجراجویی و داخل آستانه ی انتشار Commander ’85 نیز محسوب می شود، در مصاحبه ی جدیدش با وب سایت Gamingbolt، به نعوظ خلاصه از هیجانش بخاطر تجربه ی نسل جدید کنسول های بازی صحبت کرده است. وی می گوید هنوز فرصت دسترسی به کیت ترقی ی کنسول های جدید سونی و مایکروسافت را بوسیله دست نیاورده و اظهاراتش براساس رویدادها و اخباری است که تاکنون شنیده است.

مقاله ی مرتبط:سررشته: PS5 شبیه به کنسول های سنتی و دوبرابر حجیم تر از جسم PS4 Pro خواهد بود



به گفته ی وی، کنسول جدید سونی برضد ایکس باکس سری ایکس از تکنولوژی جدیدی موسوم به بسامد متغیر کاربرد می کند که به صورت عام بخاطر پلی استیشن ۵ ترقی داده شده است. ماکاش با این نکته اشاره می درنگ که بین توان پردازشی دو کنسول تفاوت بسیاری مشاهده نمی شود و فناوری بسامد جابجا شده می تواند انعطاف پذیری بیشتری بخاطر پلی استیشن ۵ درمقایسه با ایکس باکس سری ایکس خلق کند.

ماکاش می افزاید:هردو کنسول در مباحثه توان پردازنده ی مرکزی قدمی رو به جلو هستند و عملکرد موفقی ارائه می دهند؛ ولی از دیدگاه من، قابلیت Multi-Threading هم زمان، فردی ای است که می تواند مغایرت را میان این دو پلتفرم رقم بزند. اضافه نبوغ پردازش و بهبود عملکرد سیستم، متصل گنجایش ی مطلوبی برای کاربران بوده است؛ ولی باید صادقانه بگویم اگر رویکرد انعطاف پذیرتر پلی استیشن ۵ را در این بحث بر بگذاریم، زیرفون ی مطلقی مشاهده نخواهیم کرد.



ماکاش درباره ی پردازنده های گرافیکی و فرق سرعت کلاک تو این دو کنسول همچنین می گوید براساس امتحان ی انحصاری اش در ساخت بازی های پلتفرم پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان، ترقی ی بازی ها روی کنسول های سونی ساده تیز بوده است و انتظار دارد پلی استیشن ۵ نیز مشابه طایفه قبل رضایت توسعه دهندگان را به دنبال داشته باشد:براساس امتحان ی شخصی ام در ترقی ی بازی ها روی ایکس باکس وان و PS4، باید بگویم معمولا نتایجی که روی پلی استیشن ۴ می گرفتیم، بوسیله مراتب بهتر از کنسول مایکروسافت بوده است. فکر کردن می کنم این موضوع تو نسل جدید نیز همچنان صادق باشد؛ اما داشتن غلبه بیشتر همواره خصیصه ی متجاوز عطا محسوب می شود؛ چراکه می تواند امکانات و فرصت های بیشتری تو مذاکره کیفیت گرافیکی به توسعه دهندگان ارائه نرم.

بازی Commander ’85 قرار است درون زمان نامشخصی از ژوئیه ی امسال بخاطر پلتفرم های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی ارائه شود. داستان این ورزش مستقل از روز ۱۳ مه ۱۹۸۵ شروع می شود؛ یعنی روز تولد شخصیت پا بر جا که عضوی از قوم ای لهستانی و به آمریکا مهاجرت کرده است. مادر او هدیه ی ارزشمندی برای تولدش گرفته: یک عدد کامندر ۸۵؛ کامپیوتر بیش مدرنی است با ادراک مصنوعی پیشرفته که نه تنها اجازه ی بازی کردن بوسیله او را می دهد؛ بلکه با این شخصیت مکالمه تیمار می نرم.بیشتر بخوانید:اطلاعات جدیدی از سیستم تهویه پلی استیشن 5 منتشر شدمایکروسافت پتنتی برای حسگر پرتو زمانه هوشمند ثبت کردسرعت SSD پلی استیشن 5 باعث بازنویسی بخشی از آنریل انجین 5 شده استمشخصات هدفون سونی WH-1000XM4 رک شدغو ل های فناوی چگونه اطلاعاتی جامع درباره ما محسوس می کنند؟
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از تسنیم، عبدالعظیم رضایی افزود: اولویت پروژه های کشور و استان امسال با نگرش به پروژه های بازآفرینی شهری است که ما در شهرستان پردیس نیازمند اجرای این طرح هستیم.

وی سپس بیان کرد: با تخصیص اعتبارات پیش بینی شده در جلسه ستاد استانی پروژه هایی همانند اجرای طرح فاضلاب شهری، احداث و بازسازی مدارس فرسوده، توسعه آموزش فنی و صنف ای و تو پاره خدمات شهری مصالحه معابر، جابه جایی تیرهای برق و همچنین رفع موانع و مشکلات ساکنان شهرک امام خمینی(ره) داخل بومهن رفع و اتمام خواهد شد.

فرماندار شهرستان پردیس، استان تهران افزود: در سال جاری با منحصر اعتبارات سال ۹۸ برخی از مشکلات شهری در اجرای پروژه های باز آفرینی شهرستان بوسیله فرجام خواهد رسید.

رضایی درون پایان خاطرنشان کرد: نقاطی در شهرستان پردیس بود دارد که امکانات آنها کم از یک بخانه برگشتن است و تخصیص هر نوع ناموس برای آبادانی و اشتغالزایی، نقش مؤثری در توسعه شهرستان پردیس خواهد داشت.
ASGسالAROOOON ۲۰۱۳ با ظهور ابتدایی پهپاد ها برای عموم، موجی از علاقه میان افراد بخاطر خریداری این محصولات در بازار ایالات متحده دیده شد. به مرور با افزایش توقع برای خرید پهپادها در بازه قیمتی متفاوت تماشاچی رشد چشمگیر نمایش توسط شرکت های تولیدکننده بودیم. افزودن تولید بوسیله مرور باعث شد تا در سال ۲۰۱۴ طیف متنوعی از کوادکوپترها برای استفاده جمله مردم وارد بازار شود. درون این مقاله می خواهیم نکاتی را داخل مناسبت با خرید پهپاد خواه کوادکوپترها معرفی کنیم و درنهایت نگاهی به معیار های متنوع کوادکوپتر در بازار ایران بیندازیم.

باتوجه به تمرکز راهنمای معامله برای افراد مبتدی تو این مقاله به کوادکوپترهای آماده به تصعید (Ready-to-Fly) خواه همان RTF می پردازیم. استاندارد های دیگر پهپاد ها از جمله DIY یا Do-It-Yourself، معیار های گرانبها زیرفون و پیچیده تری هستند که از حوصله مقاله ی پیشرو خارج اند. درون این مقاله در مورد کواد کوپتر صحبت کرده ایم و مجاهدت داریم تا درکنار معرفی کوادکوپتر دوربین دار بوسیله چند کوادکوپتر ارزان همچنین اشاره کنیم. علاوه بر کوادکوپترهای آماده با سوگ درون اینترنت می توانید رفتار به ساخت کوادکوپتر همچنین کنید که شبهه های خودش را دارند.

پهپاد چیست؟

درحالی که «Drone» به صورت پیش تخیل وحی محزون از ابزاری ارتشی است که تو لشکر با نام هواپیمای عاری سرنشین «UAV» شناخته می شود. اما هردوی این کلمات توصیف گر ماشین های برنامه ریزی شده برای کنترل از راه دور هستند. پهپادهای خانگی عمدتا بخاطر مقاصد تفریحی خواه تجاری از جمله عکسبرداری خواه فیلم برداری هوایی، حمل بار، نظارت از پل ها یا برج های دودکش صنعتی و پیگیری وجود وحش و نظارت بر حیوانات مورد استفاده فراغت می گیرند.

البته همچنان شاهد استفاده های جدید و خلاقانه از پهپادها تو صنعت هستیم. همین موضوع باعث گسترش اشتغال مرتبط با پهپاد ها و به تناسب افزایش تقاضا برای نمو صنعت پهپاد درون جهان شده است. صعود فناوری پهپاد باعث شده است تا این اسباب نسبت به گذشته مقرون بوسیله صرفه زیرفون و قابل دسترس تر باشند. در نتیجه جامعه پهپاد داخل چندسال اخیر رونق صریح کرده است.

البته توجه داشته باشید که استفاده از پهپادها در محیط های شهری یا مناطق سپاهی مشکلات حقوقی تکرار ناپذیری را در برخی کشورها از جمله ایران ایجاد می کند تو خراج باید با جستجو داخل رابطه با فضا دوروبر محل زندگی خود و قوانین ملک از پهپاد خود استفاده کنید. درون کشورهای مانند ایالات متحده در حال حاضر گواهی رسمی برای خلبانی پهپاد ارائه می شود.





فرق پهپاد با کوادکوپتر چیست؟اصطلاح پهپاد برای توصیف هر نوع هواپیمای عاری سرنشین استفاده می شود درون حالی کوادکوپتر اصطلاحی است که تنها برای پهپاد هایی با چهار چرخانه تک مصرف راحتی می گیرند

اما چه چیزی Drone را از Quadcopter متمایز می کند. اصطلاح پهپاد برای وصف هرنوع هواپیمای بدون سرنشین چه از سنخ ارتشی یا از جنس تفریحی استعمال می شود. پهپادها می توانند ظاهری مشابه جت داشته باشند یا با یک روتور (چرخانه) شبیه یک هلیکوپتر به نظر برسند. به طور کلی پهپاد ها دو ویژگی دارند: اولا با یک ای سی یو (واحد کنترل سواری) کنترل می شوند و دوما بخاطر مدت زمان طولانی قادر به تصعید هستند.

ولی کوادکوپتر، به طور خاص اصطلاحی است که برای پهپادهایی با چهار روتور (چرخانه) بوسیله کار می جوی. به همین دلیل گاهی نیز Quadrotor خواه Quadrotor Helicopter نامیده می شوند. هریک از چرخانه ها دارای پروانه و یک سواری اختصاصی هستند. علاوه براین همواره کوادکوپترها با کاربرد از یک ریموت کنترل به جای کامپیوترهای از پیش پروگرام ریزی شده کنترل می شوند.

تو مجموع کوادکوپترها بوسیله هلیکوپترها شباهت زیادی دارند؛ درحالی که هلیکوپترها با استفاده از چرخانه روی دم اعتدال را حفظ می کنند، کوادکوپترها وظیفه حفظ تعادل را به حرکت پره ها سپرده اند.

باتوجه به مغایرت بیان شده پهپاد ها را به عنوان یک دسته فراخ و کوادکوپترها را به عنوان یک سنخ خاص از پهپاد ها دسته بندی می کنیم. تو حال فراهم درکنار کوادکوپترها، پهپادهای دیگری نظیر اوکتاکوپتر، هگزاکوپتر یا تریکوپتر در بازار موجود هستند. نفاق رک این کوپترها در تعداد چرخانه های آن ها است.مشاهده قیمت و سودا انواع کوادکوپتر

انفراد های کوادکوپترها

کوادکوپترها اصولا با دو فریم مربعی X خواه H H شکل عرضه می شوند، هرچند مدل های ترکیبی دیگر از یکسره Z ،HX یا V نیز در بازار موجود. است این کوادکوپترها براساس محل قرارگیری چرخانه ها نامگذاری شده. اند کوادکوپترها اصولا قادر بوسیله حمل مرحله ۴۵۰ گرم تا ۹۰۰ گرمی هستند و باتوجه بوسیله چونی آن ها حتی تو فلکی با ورم ۱۶ تا ۳۲ کیلومتر برساعت نیز قادر بوسیله پرواز.

هستند تمام کوادکوپترها از یک چهارچوب پا بر جا طراحی پیروی می: کنند چهار موتور و تیغه های پروانه ای، یک ژیروسکوپ یا شتاب سنج برای حد گیری سطح، قطعاتی بخاطر حرکت خواه چرخش روی یک محور در یک علت ویژه و اجزاء بخاطر حرکت عمودی روی محور.

خاص به لطف این طراحی، کوادکوپتر می تواند به طور خودکار و بوسیله صورت جداگانه هر کدام از چهار سواری را برای حرکت انتظام. درنگ هدایت گر با استفاده از یک کنترلر می تواند فراز کوادکوپتر را کم یا زیاد بطی ء و حتی در محور ۳۶۰ منصب پهپاد را.بچرخاند نکات مهم قبل از سودا

کوادکوپتر قیمت کوادکوپترها از ۲۰۰ هزاره تومان تا بالای ۷ میلیون تومان در بازار گلچین شده. اند بنابراین باتوجه به حاجت خویشتن باید مدل مورد نظرتان را برگزینی. کنید برخی کوادکوپترها با مصارف تفریحی عمدتا بدون دوربین هستند و کنترلری میسر دارند که تا اینکه اگر مراقب نباشید با افزایش ارتفاع از کنترل شما خارج می شوند و به پرواز امتداد می. دهند اما در مجموع بخاطر کوادکوپترهایی با مقدار پایین برنده از سه گانه میلیون تومان به نکات زیر توجه داشته:

باشید. ۱ عمر باتری اصولا کمتر از ۱۰ دقیقه است، بنابراین تلاش کنید تا همواره شارژر بوسیله همراه داشته.

باشید. ۲ مدل های دون سه میلیون تومان اصولا دارای گیمبال یا (استابلایزر) لرزشگیر. نیستند تو نتیجه زمانی که اقدام به فیلم برداری یا عکس برداری می کنید کیفیت تصویر افت شدیدی خواهد.

داشت. ۳ میزان های زیر دو میلیون تومان وزن سبکی. دارند در مولود هرچند از لحاظ تعمیرپذیری و اهداف آموزشی مفید هستند ولی بوسیله برهان سبک بودن چندان دربرابر باد مقاومت علامت نمی. دهند با افزایش سرعت جریان هوا خطر از دست دادن کنترل پهپاد افزودن نمایان می.

کند. ۴ قبل از خرید حتما معروفیت کوادکوپتر را نبض وجو کنید و از موجود بودن قطعات آن در میدان اطمینان خراج.

کنید. ۵ فدایی از کوادکوپترها استعداد گمارش دوربین دارند که فقط می توانید دوربین خصوصی به آن ها را نصب. کرد بنابراین از موجود بودن دوربین معارفه نتیجه.

کنید اگر برای اولین وعده می خواهید یک پهپاد خریداری کنید بهتر است تا با یک کوادکوپتر کم قیمت ارزش نخست کنید تا خدایی نکرده بعد از کوبیدن کوادکوپتر بوسیله دیوار یا پرت شدن آن در رودخانه و دریا ناامید. نشوید در هر رخساره مطمئن باشید که داخل روزها ابتدایی با این اتحاد ها روبه رو می شوید و احتمالا اولین کوادکوپتر خودتان را از مشت می.

دهید در ادامه با زومجی همراه باشید تا نگاهی بوسیله چند مدل از کوادکوپترها.بیندازیم کوادکوپتر

سایما شرکت (سایما) Syma به ویژه به دلیل ساخت کوادکوپترهای امین و باکیفیت شناخته می. شود یکی از موارد رادیکال در کوادکوپترها موضوع بودن قطعات است که خوشبختانه شاهد فراوانی قطعات محصولات این شرکت تو ایران.

هستیم کوادکوپتر سایما مدل

X13 نام: لاتین Syma X13 Radio Control

Quadcopter کوادکووپتر سایما نمونه X13 یکی از پهپادهای ارزان قیمت بازار. است برضد نمایان به دیدن بزرگ این کوادکوپتر عزب ۱۵ و نیم سانتی متر ابعاد دارد و یک میوه کوچک بوسیله حساب می. آید برای شارژ باتری X13 بوسیله ۹۰ دقیقه زمان نیاز دارید ولی تنها با هر بار شارژ به مدت هفت دقیقه تصعید می. یواش بوسیله لطف ریموت کنترلی با بسامد.۲ ۴ گیگاهرتز می توانید تا فاصله ۳۰ تا ۵۰ متری کوادکوپتر را کنترل کنید اما بهتر است تا فاصله را مافوق ۳۰ متر نگه دارید تا از کنترل خارج.

نشود این علیه کم ارزش افراد بالای ۱۴ سال است و چنانچه فرزندی دارید که کارهای خطرناک می کند بهتر است کلا جانب کوادکوپتر. نروید کنترلر نیاز به ۴ مغز باتری قلمی دارد که باید جداگانه تمهید. کنید ژیروسکوپ ۶ محوره بخاطر تعادل و سکون پرواز، توان چرخش ۲۶۰ درجه، پایداری مناسب موافق وزش پیله باثبات و چهار پره ی یدکت از عموم مختصات دیگر کوادکوپتر سایما X13 محسوب می.شوند مشاهده قیمت و خرید کوادکوپتر سایما

X13 کوادکوپتر سایما

X16 معروفیت: لاتین Syma X15 Radio Control

Quadcopter برخلاف مدل X13،کوادکوپتر سایما X16 ابعاد بزرگتری در حدود ۲۲ سانتی متر. دارد به لطف ریموت کنترلی با تناوب.۲ ۴ گیگاهرتز می توانید این کوادکوپتر را تا ۷۰ متر کنترل. کنید یادتان باشد بوسیله همراه سودا این کوادکوپتر چهار باتری قلمی نیز بخاطر کنترلر خریداری. کنید کوادکوپتر تو داخل خود باتری با ظرفیت ۳۰۰ میلی آمپرساعت دارد که ۹۰ دقیقه بخاطر شارژ کامل به زمان نیاز دارد، ولی تنها به مدت ۷ دقیقه ۳۰ دم شارژ لازم برای پرواز را تأمین می.

بطی ء امکان تیک آف و لندینگ  خودکار، قابلیت حفظ کردن خودکار ارتفاع، امکان چرخش ۳۶۰ درجه، توانایی پایداری دربرابر وزش ملائم باتوجه به وزن ۱۸۰ گرمی، ال ای در عرشه پرنده و درنهایت چهار پره ی زیادی از عموم ویژگی های کوادکوپتر سایما X16. هستند به برهان محافظ ها در تلاقی مستقیم با خرابه پایداری بیشتری.دارد مشاهده قیمت و خرید کوادکوپتر سایما

X16 کوادکوپتر سایما X11

Hornet نام: لاتین Syma X11 Hornet Radio Control

Quadcopter کوادکوپتر سایما X11 یکی از محصولات پرفروش بازار ایران بخاطر افراد مبتدی. است ایکس ۱۱ ابعادی تو اندازه.۱۵ ۲ در.۱۵ ۲ سانتی متر دارد و به لطف باتری ۲۰۰ کام آمپر روزگار موجود داخل پهپاد به مدت ۵ تا ۷ دقیقه با هربار شارژکامل پرواز می. بطی ء بااین حال برای اتمام شارژ بوسیله ۴۰ دقیقه زمان نیاز.

دارد استعداد چرخش بوسیله اطراف و ۳۶۰ درجه در رفعت سه گانه متری، امکان پرواز تا بور ۴۰ متری، قابلیت انتصاب دوربین با لحیم (کردن بوسیله صورت پیشفرض ندارد و باید خصوصی این مدل خریداری) شود و درنهایت تولید در رنگ جزیی های سفید، مشکی و قرمز، از جمله ویژگی های این محصول.

هستند به لطف گارد پلاستیک اطراف کوادکوپتر سامیا X11، این پهپاد در تلاقی با دیوار سفت. است درکنار کابل شارژ USB داخل صندوق پهپاد چهار ملخ یدک نیز موجود.است مشاهده قیمت و خرید کوادکوپتر سایما



X11 کوادکوپتر سایما X8

Pro نام: لاتین Syma X8 Pro Radio Control

Quadcopter برخلاف X13 و X16 که صرفا گنجایش تفریحی دارند و عاری دوربین. هستند کوادکوپتر سامیا X8 Pro بوسیله لطف داشتن GPS و دوربین عمدتا برای مصارف صنف ای مورد استفاده قرار می. گیرند به همین برهان به یک کوادکوپتر متجاوز گران قیمت در حدود ۴ میلیون تومان. است این کوادموپتر هیچگاه محافظی ندارد و به هیچگاه نشانی نباید از آن در منزل و محیط بسته استفاده.

کرد تناوب کنترلر مانند میزان های دیگر.۲ ۴ گیگاهرتز است و برد رادیو آن تا ۳۰۰ متر خواهد. بود باتوجه به قدرت و توان بالای کوادکوپتر سایما ایکس ۸ پرو این کوادکوپتر به یک باتری ۲۰۰۰ میلی آمپرساعت فراهم شده که برای شارژ کامل بوسیله ۱۲۰ دقیقه زمان نیاز. دارد از طرفی بوسیله مدت ۱۰ تا ۱۲ دقیقه تصعید می. کند این مدل دارای یک دوربین پنج مگاپیکسلی HD برای فیلم برداری است و می توانید با گمارش گوشی رو کنترلر از موبایل بخاطر کنترل کوادکوپتر تا فاصله ۸۰ متر استفاده.

کنید امکان استقرار ارتفاع، چرخش دوربین تا ۹۰ درجه، تیکاف و لندینگ خودکار و GPS از جمله دیگر خصوصیات کوادکوپتر سایما X8 پرو. هستند این کوادکوپتر ابعاد ابهت معادل ۵۰ داخل ۵۰ سانتی متر.

دارد از جمله کوادکوپترهای سایما می توانیم مدل های سایما X5SW با ارزش ۳۵ دلار، سایما X8HG با قیمت ۱۸۸ دلار و کوادکوپتر دوربین دار سایما W1 پرو با قیمت ۳۵۰ دلار نیز اشاره.

کرد کوادکوپتر

DJI اگر بخواهیم مدل هایاینسپایر ۲، کوادکوپتر DJI را فاکتور بگیریم که مقدار های چند ده میلیون تومانی دارند و صرفا برای مصارف صنعتی خواه فیلم برداری علو حرفه ای هستند برند کواکوپتر DJI را می توانیم درکنار سایما یکی از شناخته شده ترین ها تو بازار. بدانیم محصولات DJI همواره چونی زیاد ارتفاع دارند که به همین دلیل نیز قیمت های آن ها اصولا نجومی می.

شود به دلیل اهمیت این برند در بازار کوادکوپترها یک میزان از کوادکوپتر DJI را همچنین داخل ادامه بخاطر علاقمندان به کوادکوپتر معرفی می:

کنیم کوادکوپتر تلو

DJI نام: لاتین DJI

Tello این کوادکوپتر دوربین دار با وجود نرخ بسیار بالا، بخاطر مصارف خانگی مصرف. دارد به لطف دوربین ۵ مگاپیکسلی چسبیده به کوادکوپترمی توانید ویدیوهایی با رزولوشن 720p را ضبط. کنید علاوه برا این بوسیله همراه دستگاه چهار ملخ پره و چهار گارد محافظ پره همچنین قرار پژمان است که خطر استفاده از کوادکوپتر را در منزل به شدت کاهش می.

دهد با حیات بها حدودا دو میلیون (تومانی ۹۹) دلار کوادکوپتر DJI Tello این کوادکوپتر ابعاد ۱۰x۹x۴ سانتی متری دارد که زیاد کوچک محسوب می. شود به لطف باتری ۱۱۰۰ میلی آمپر ساعت شما می توانید پهپاد را تا ۱۳ دقیقه تو زمان شارژ کامل پرواز. دهید متاسفانه به همراه کوادکوپتر DJI هیچ کنترلری فروخته نمی شود در نتیجه باید حتما یک تلفن هوشمند بوسیله همراه اپلیکیشن Tello بخاطر کنترل پهپاد داشته. باشید البته طبق اطلاع دادن دی جی آی علاقمندان می توانند با خریداری کنترلرهای Gamesir و وحدت آن به تلفن هوشمند شبیه یک بازی، کوادکوپتر را هدایت.

کنند باتوجه بوسیله Open Source بودن کوادکوپتر DJI تلو، می توانید این پهپاد را برای مصارف خود برنامه نویسی. کنید از عموم استاندارد های معروف کوادکوپتر DJI با استعداد گمارش دوربین GoPro می توانیم به سری (فانتوم) Phantom اشاره کنیم که اتفاقا ترازنامه موفقی همچنین بخاطر مصرف آماتور.دارند سایر کوادکوپترها با قیمت های

متفاوت کوادکوپتر مجیک واند-LH

X20 اشتهار: لاتین Magicwand 6 Channel-LH

X20 شرکت مجیک (واند) Magicwand برخلاف سایما و دی جی آی عمدتا روی تاسیس اسباب بازی تمرکز. دارد کوادکوپتر مجیک واند نیز مصارف تفریحی دارد و کم قیمت افراد بالای ۱۴ سال. است کوادکوپتر-LH X20در دو ته رنگ سفید با گاردهای محافظ آبی و مشکی با گارد محافظ نارنجی به بیع می.

رسد این کوادکوپتر ابعاد ۳۳x۳۰x۱۰ دارد و به لطف کنترلر.۲ ۴ گیگاهرتزی می توانید آن را تا بور ۱۵۰ متری کنترل. کنید باتری ۳۵۰ میلی آمپرساعت داخلی پهپاد بوسیله ۴۰ دقیقه زمان بخاطر شارژ کامل احتیاج دارد، اما سپس از شارژ کامل تنها بوسیله مدت۷ تا ۸ دقیقه پرواز خواهد. کرد امکانچرخش ۳۶۰ درجه و قابلیت انتصاب دوربین از یکسره خصوصیات دیگر کوادکوپتر مجیک واند. است البته نمودار کردن دوربین تو بازار مشکل خواهد.

بود قابلیت لندینگ و تکاف بایک دکمه، کنترلر همراه و مقاومت دربرابر برخود با دیوار از جمله دیگر خصوصیات این کوادکوپتر.هستند مشاهده ارزش و معامله کوادکوپتر-LH

X20 کوادکوپتر مجیک واند-LH

X19 اشتهار: لاتین Magicwand-LH

X19 کوادکوپتر-LH X19 ابعاد ۵۵x۵۵x۱۵ و وزنی ۵۰۰ دما. دارد به طور اختصاص می توانید روی-LH X19 دوربین لحیم کنید اما به قیافه پیش تصور دوربینی در قوطی قرار. ندارد بخاطر استفاده از کنترلر احتیاج به ۶ باتری قلمی. دارید باتری ۶۰۰ میلی آمپر شایسته کردن این کوادکوپتر بوسیله ۶۰ دقیقه زمان برای شارژ شدن کامل حاجت دارد اما سپس از شارژ به مدت۸ تا ۹ دقیقه می توانید آن را پرواز.

دهید کوادکوپتر-LH X19 قابلیت فاصله اخذ تا ۱۰۰ متر را. دارد به همراه این وسیله ۴ عدد پایه و ۴ عدد پروانه یدک بوسیله همراه یک شارژر فراغت.دارد مشاهده نرخ و خرید کوادکوپتر-LH

X19 هگزاکوپتر میک بلاک مقیاس

ایربلاک نام: لاتین Makeblock Airblock

hexacopter هرچند در مقاله در تماس با انواع کوادکوپترها از عموم کوادکوپتر دوربین دار خواه تا اینکه کوادکوپتر مناسب و گران ارج مصاحبت. کردیم اما می خواهیم مقاله را با یک هگزاکوپتر از شریک مشهور میک بلاک بوسیله پایان. برسانیم هگزاکوپتر میک بلاک معیار ایربلاک نه تنها یک هگزاکوپتر بلکه قابلیت تغییر به تازگی انگل کوپتر یا حتی هاوربورد برای لول روی آب را.

دارد بوسیله لطف ماژولار وجود داشتن ایربلاک شما می توانید آن را به اشکال مختلفی تبدیل. کنید قد هاورکرفت به طور خاص زد آب. است از طرفی درون حالت Vehic می توانید روی زمین یا سرامیک نیز لول. درنگ سرعت پرواز این هگزاکوپتر حدودا.۱ ۵ متر برثانیه است، در حالت هاورکرفت قادر بوسیله لول با سرعت.۲ ۵ متر برثانیه. است به همراه هگزاکوپتر کنترل عرضه نشده است درنتیجه باید با کاربرد از اپلکیشن مخصوص آن را کنترل.

کنید باتری داخلی هگزاکوپتر ۹۵۰ میلی آمپر ساعت است که در حالت ایرکرفت ۶ تا ۸ دقیقه و در حالتهاورکرفت ۲۰ دقیقه شارژدهی. دارد پیمانه دستگاه نیز در حالت ایرکرفت ۱۴۱ گرم و داخل حالت هاورکرفت ۲۰۰ گرم. است با توجه به همراهی بلوتوث عزب تا بور ۱۰ متری قادر به کنترل آن. هستید با توجه بوسیله فردی ها این محصول قیمت فوقانی.دارد مشاهده قیمت و ابتیاع هگزاکوپتر ایربلاکبرای فروش کوادکوپتر تحقیق

کنید در انتها قدیم برای فروش جستار. کنید کوادکوپترهای معرفی کردن شده داخل مقاله عزب بخش کوچکی از کوادکوپترهای موجود تو بازار ایران. هستند تنوع برندهای موجود و تفاوت فناوری به کار گرفته شده در آن ها باعث شده است تا انتخاب میان گزینه های موجود پر اب. شود به همین برهان مطلع نیازهای خود را بسنجید؛ اینکه برای فعالیت صنف ای قصد خرید یک کوادکوپتر را دارید خواه نه می خواهید صرفا بوسیله خاطر علاقه خود به وسیله های کنترلی قصد معامله کوادکوپتر را دارید، عظمت زیادی. دارد فراموش نکنید کوادکوپترها اسباب مناسب قیمتی نیستند و به راحتی همچنین امکان متروک شدن را دارند در حاصل خریداری یک کوادکوپتر که قطعات آن در میدان موجود باشد، ابهت زیادی.

دارد دیدگاه شما درون مناسبت با کوادکوپترها چیست؟ سوالات متداول در رابطه با خرید کوادکوپترقیمت کوادکوپتر چقدر است؟باتوجه به حضور شرکت های مختلفی همانند سایما و DJI، تنوعی بانوا کوادکوپتر بسیار زیاد. است شما می توانید داخل میدان از مقدار ۲۰۰ هزاره تومان تا ۵ میلیون تومان را برای مدل های مبتدی و نرخ ۵ تا بالای ۲۵ میلیون تومان بخاطر مدل های حرفه ای یافت می.شود کوادکوپتر ارزان چه نمونه هایی خوب است؟از میان شرکت های بزرگ کوادکوپتر سایما و کوادکوپتر مجیک از جمله شریک شدن های شناخته شده برای تولید و عرضه کوادکوپتر مناسب. هستند از جمله کوادکوپتر سایما X16 خواه مجیک واند-LH X19 را می توانیم از مدل های مفت ارج راسته شناساندن. کنیم ارزان ترین کوادکوپتر DJI قیمتی اندازه دو میلیون و پانصد هزار تومان.دارد کوادکوپتر حرفه ای در بازار چه مدل هایی است؟کوادکوپترها مدل های مختلفی دارند در نتیجه اندکی دشوار است که بخواهیم معیار های حرفه ای را بوسیله راحتی معرفی. کنیم کوادکوپتر DJI و کوادکوپتر سایما را می توانیم دو انبازی از تولیدکنندگان کوادکوپتر معرفی کردن. کنیم کوادکوپتر سایما X8 Pro یکی از مدل های خوب راسته است که می توانید معرفی آن را.بخوانید ساخت کوادکوپتر به چه شکلی است؟کوادکوپترها به سه دسته آماده (تصعید-Ready-to) Fly خواه RTF، تاحدودی آماده پرواز و DIY یا-Do-It Yourself دسته بندی می. شوند بخاطر داشتن قطعات کوادکوپترهای DIY می توانید از فروشگاه های معتبر رفتار کنید و تو نهایت اقدام بوسیله ساخت کوادکوپتر خود. کنید البته ایفا این حکم احتیاج به یک سری مطالعات.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمود واعظی مهتر دفتر رئیس جمهوری در حساب کاربری خویشتن در اینستاگرام با رمز بوسیله آتش سوزی جنگل های استان کهگیلویه و بویراحمد نوشت: «امروز بخاطر بررسی آخرین اقدامات انجام شده بخاطر مهار آتش سوزی منطقه حفاظت شده در خائیز  با استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مهتر ستاد بحران کشور تلفنی صحبت و به استفاده از همه امکانات و ظرفیت ها درون مهار حریق تأکید کردم.

نیز عرض کردم لازم است با توجه به پیش دماغ گرم مرطوب شدن هوا در روزهای آینده و حدس ابراز حوادثی از این دست در دیگر نقاط، تمهیدات لازم بخاطر جلوگیری از تکرار این طور حوادثی اندیشیده شود.

نهایتا مقرر شد، گزارش جامع و کاملی از پروگرام ها و اقدمات داخل این بن در اسرع وقت آماده و برای رئیس جمهور جهت اتخاذ تصمیمات لازم ارسال شود.» «خائیز» درون وضعیت علو العاده بحران | امکان تلف شدن نیروها | مدیریت بحران کشور متوجه عمل شود
غول چینی صنعت مخابران جهان، هواوی، مطالبه می بطی ء که به دستاوردی انقلابی در آنتن های 5G دست پدیدار کرده است. آن ها مدعی هستند که فناوری جدید، علاوه بر کاهش تشعشع آنتن ها، استعمال برق را نیز تو آن ها کاهش می دهد. از قابلیت های احتمالی دیگر فناوری می توان بوسیله بستگی و تعامل بهتر ایستگاه مرکزی با آنتن رمز کرد.

فناوری جدید هواوی بوسیله معروفیت CableFree رونمایی شد که طبق ادعای شرکت سازنده، داخل طراحی آنتن ها نوآوری متناسب توجهی را بوسیله همراه دارد. همان نعوظ که از نام فناوری پیاده شدن می آید، با ساختاری جدید درون آنتن ها روبه رو هستیم که تعداد کابل های موجود درون آن ها را به مقیاس سزاوار سرزنش توجهی کاهش می دهد. به علاوه، هواوی در فناوری جدید از یک طراحی جابه جایی فاز استفاده می نرم که ارتباط و هماهنگی آنتن را با ایستگاه مرکزی بهبود می بخشد.

هواوی تاکنون فناوری CableFree را درون برخی از تجهیزات خویشتن ازجمله Munich Pro، Golden Mini و London Pro پیاده سازی کرده است. محصولات خانواده ی 32T32R Massive MIMO این باهم اتحاد کردن بی قراری از فناوری انقلابی متاخر بهره می برند. دستاورد چینی ها به مشتریان سازمانی امکان می دهد تا شبکه های باکیفیت 5G را با سرعت بیشتری پیاده سازی کنند.تئوری های تبانی با ادعای زیان بخش بودن 5G برای اشتی هنوز در جریان هستند

چندی پیش و در میانه ی ماه آوریل، رخدادهایی در سرتاسر اروپا ائتلاف افتاد که منجر بوسیله آتش سرقت کردن ۷۰ برج رابطه مخابراتی داخل بریتانیا، هلند، ایرلند، بلژیک و قبرس شد. مردم معترض در این مناطق، پس از حوصله قرنطینه ی خانگی و فشارهای مرتبط با آن، با اخباری روبه رو شدند که مناسبت بارو های 5G را با ویروس کرونا تقاضا می کرد. شاید همین رخدادها و تصورات باعث شدند تا هواوی تمرکز زیادی روی پایین بودن تشعشعات دستاورد جدید خود داشته باشد.

تئوری های توطئه که در ماه های گذشته گرداگرد تماس 5G و ویروس کرونا مطرح شدند، تو شبکه های اجتماعی به رخ فراخ به تعهد پرداخت گذاشته می شدند. این تئوری ها توقع می کردند که 5G، سیستم امنیت بدن را تضعیف می کند و منجر بوسیله افزایش آسیب پذیری داخل برابر ویروس کرونا می شود. برخی از آن ها تا اینکه یک قدم فراتر می رفتند و فناوری 5G را ابزاری بخاطر توزیع و انتشار ویروس اخبار می کردند. بسیاری از دانشمندان از همان مطلع تئوری ها را بی مبنا و غیرمنطقی بیان می کردند. طبیب سیمون کلارک یکی از منتقدان واقعی نظریه ها بود. او که فنی میکروبیولوژی سلولی در دانشگاه ریدینگ است، تئوری کاهش ایمنی بدن توسط 5G را حتی قابل وارسی هم نمی داند.



هواوی در توضیح فناوری CableFree مزایای متعددی را مطرح می نرم که درون امتداد بوسیله برخی از آن ها رمز می کنیم:فناوری CableFree، بازدهی تشعشع آنتن را به میزان ۲۰ درصد کاهش می دهد که منجر بوسیله اتساع منطقه ی تحت پوشش آنتن هم می شود.این فناوری ظرفیت توان آنتن را به میزان ۸۰ درصد اضافه می دهد که تو عهد 5G که دعوی برای نیروی برق افزایش خواهد یافت، کارساز خواهد بود.آنتن ها با فناوری متاخر وزن کمتری خواهند داشت و گمارش آن ها آسان مرطوب می شود. درنتیجه به جرثقیل خواه ابزارهای جابه جایی غول جسم نیازی محو. درنهایت فرایندهای جابه جایی و انتصاب ساده می شوند و نفقه ها نیز کاهش می یابد.تعداد مشروح های اتصالی و پیچ و مهره ها داخل آنتن های مجهز به CableFree به میزان ۸۰ درصد کاهش مشخص می کند که تداخل ایجادشده بر اثر آن ها را کاهش می دهد.مقاله های مرتبط:هواوی تجهیزات 5G را متجانس با هوا زیست تولید می کندافزایش سعی آمریکا برای ساخت برگ 5G جایگزین هواوی

هواوی پیش بینی می بطی ء که تا سال ۲۰۲۵، حجم داده های جهانی بوسیله ۱۸۰ زتابایت (ZB) می رسد. شاید چنین ظرفیت بالایی، بسیاری از تصرف وکارها را با نگرانی روبه رو بطی ء که باید ساختارهایی برای مدیریت آن پیاده سازی کنند. هواوی داخل تبلیغات خود، بوسیله آن ها اطمینان می دهد که راهکارهایی کاربردی برای مدیریت داده تو حجم بالا، نمایش می کند.

هواوی باوجود دستاوردهای بی نهایت تو صنعتی مخابرات، از سال گذشته ازسوی تعدادی از قضا و قدر های جهان تحت فشارهای موکد قرار دارد. آن ها متهم بوسیله ارتباط و تا اینکه جاسوسی برای نوبت چین و حزب فرمانده کمونیست می شوند. نصیب و قسمت های نقیض تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا نقش هواوی را درون زیرساخت های مخابراتی خود کاهش دهند و فعالیت این انبازی را محدود کنند.

ایالات متحده و استرالیا رویکردهای تهاجمی شدیدی علیه هواوی داشته اند. گزارش های جدید ادعا می کنند که شاید بریتانیا هم باوجود مخالفت اولیه با سیاست های ایالات متحده، به جمع آن ها بپیوندد. شانس ترامپ از سال گذشته فشارها را بر باهم اتحاد کردن چینی تکثیر قسط و حتی زیرمجموعه های دیگر این شرکت (همچون هند) را اندوه درون فهرست بایکوت های خویشتن وارد می کند. به علاوه، مدخل کسب وکار موبایل هواوی هم با چالش های متعددی روبه رو شده است، چون همدستی های بیشتری از انجام سودا و انبازی با آن ها منع شده اند.بیشتر بخوانید:ممکن است هواوی ساعت هوشمندی با برند میت شناساندن کندردمی 10X پرو و ردمی 10X شیائومی رونمایی شدندتراشه اکسینوس 880 سامسونگ معرفی شدهواوی انجوی Z با نمایشگر ۹۰ هرتز و پشتیبانی از 5G رونمایی شدمشخصات تراش 5G جدید سری اسنپدراگون 6 کوالکام نمودار شد