شبکه حمل و نقل جهانی

غول چینی صنعت مخابران جهان، هواوی، مطالبه می بطی ء که به دستاوردی انقلابی در آنتن های 5G دست پدیدار کرده است. آن ها مدعی هستند که فناوری جدید، علاوه بر کاهش تشعشع آنتن ها، استعمال برق را نیز تو آن ها کاهش می دهد. از قابلیت های احتمالی دیگر فناوری می توان بوسیله بستگی و تعامل بهتر ایستگاه مرکزی با آنتن رمز کرد.

فناوری جدید هواوی بوسیله معروفیت CableFree رونمایی شد که طبق ادعای شرکت سازنده، داخل طراحی آنتن ها نوآوری متناسب توجهی را بوسیله همراه دارد. همان نعوظ که از نام فناوری پیاده شدن می آید، با ساختاری جدید درون آنتن ها روبه رو هستیم که تعداد کابل های موجود درون آن ها را به مقیاس سزاوار سرزنش توجهی کاهش می دهد. به علاوه، هواوی در فناوری جدید از یک طراحی جابه جایی فاز استفاده می نرم که ارتباط و هماهنگی آنتن را با ایستگاه مرکزی بهبود می بخشد.

هواوی تاکنون فناوری CableFree را درون برخی از تجهیزات خویشتن ازجمله Munich Pro، Golden Mini و London Pro پیاده سازی کرده است. محصولات خانواده ی 32T32R Massive MIMO این باهم اتحاد کردن بی قراری از فناوری انقلابی متاخر بهره می برند. دستاورد چینی ها به مشتریان سازمانی امکان می دهد تا شبکه های باکیفیت 5G را با سرعت بیشتری پیاده سازی کنند.تئوری های تبانی با ادعای زیان بخش بودن 5G برای اشتی هنوز در جریان هستند

چندی پیش و در میانه ی ماه آوریل، رخدادهایی در سرتاسر اروپا ائتلاف افتاد که منجر بوسیله آتش سرقت کردن ۷۰ برج رابطه مخابراتی داخل بریتانیا، هلند، ایرلند، بلژیک و قبرس شد. مردم معترض در این مناطق، پس از حوصله قرنطینه ی خانگی و فشارهای مرتبط با آن، با اخباری روبه رو شدند که مناسبت بارو های 5G را با ویروس کرونا تقاضا می کرد. شاید همین رخدادها و تصورات باعث شدند تا هواوی تمرکز زیادی روی پایین بودن تشعشعات دستاورد جدید خود داشته باشد.

تئوری های توطئه که در ماه های گذشته گرداگرد تماس 5G و ویروس کرونا مطرح شدند، تو شبکه های اجتماعی به رخ فراخ به تعهد پرداخت گذاشته می شدند. این تئوری ها توقع می کردند که 5G، سیستم امنیت بدن را تضعیف می کند و منجر بوسیله افزایش آسیب پذیری داخل برابر ویروس کرونا می شود. برخی از آن ها تا اینکه یک قدم فراتر می رفتند و فناوری 5G را ابزاری بخاطر توزیع و انتشار ویروس اخبار می کردند. بسیاری از دانشمندان از همان مطلع تئوری ها را بی مبنا و غیرمنطقی بیان می کردند. طبیب سیمون کلارک یکی از منتقدان واقعی نظریه ها بود. او که فنی میکروبیولوژی سلولی در دانشگاه ریدینگ است، تئوری کاهش ایمنی بدن توسط 5G را حتی قابل وارسی هم نمی داند.



هواوی در توضیح فناوری CableFree مزایای متعددی را مطرح می نرم که درون امتداد بوسیله برخی از آن ها رمز می کنیم:فناوری CableFree، بازدهی تشعشع آنتن را به میزان ۲۰ درصد کاهش می دهد که منجر بوسیله اتساع منطقه ی تحت پوشش آنتن هم می شود.این فناوری ظرفیت توان آنتن را به میزان ۸۰ درصد اضافه می دهد که تو عهد 5G که دعوی برای نیروی برق افزایش خواهد یافت، کارساز خواهد بود.آنتن ها با فناوری متاخر وزن کمتری خواهند داشت و گمارش آن ها آسان مرطوب می شود. درنتیجه به جرثقیل خواه ابزارهای جابه جایی غول جسم نیازی محو. درنهایت فرایندهای جابه جایی و انتصاب ساده می شوند و نفقه ها نیز کاهش می یابد.تعداد مشروح های اتصالی و پیچ و مهره ها داخل آنتن های مجهز به CableFree به میزان ۸۰ درصد کاهش مشخص می کند که تداخل ایجادشده بر اثر آن ها را کاهش می دهد.مقاله های مرتبط:هواوی تجهیزات 5G را متجانس با هوا زیست تولید می کندافزایش سعی آمریکا برای ساخت برگ 5G جایگزین هواوی

هواوی پیش بینی می بطی ء که تا سال ۲۰۲۵، حجم داده های جهانی بوسیله ۱۸۰ زتابایت (ZB) می رسد. شاید چنین ظرفیت بالایی، بسیاری از تصرف وکارها را با نگرانی روبه رو بطی ء که باید ساختارهایی برای مدیریت آن پیاده سازی کنند. هواوی داخل تبلیغات خود، بوسیله آن ها اطمینان می دهد که راهکارهایی کاربردی برای مدیریت داده تو حجم بالا، نمایش می کند.

هواوی باوجود دستاوردهای بی نهایت تو صنعتی مخابرات، از سال گذشته ازسوی تعدادی از قضا و قدر های جهان تحت فشارهای موکد قرار دارد. آن ها متهم بوسیله ارتباط و تا اینکه جاسوسی برای نوبت چین و حزب فرمانده کمونیست می شوند. نصیب و قسمت های نقیض تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا نقش هواوی را درون زیرساخت های مخابراتی خود کاهش دهند و فعالیت این انبازی را محدود کنند.

ایالات متحده و استرالیا رویکردهای تهاجمی شدیدی علیه هواوی داشته اند. گزارش های جدید ادعا می کنند که شاید بریتانیا هم باوجود مخالفت اولیه با سیاست های ایالات متحده، به جمع آن ها بپیوندد. شانس ترامپ از سال گذشته فشارها را بر باهم اتحاد کردن چینی تکثیر قسط و حتی زیرمجموعه های دیگر این شرکت (همچون هند) را اندوه درون فهرست بایکوت های خویشتن وارد می کند. به علاوه، مدخل کسب وکار موبایل هواوی هم با چالش های متعددی روبه رو شده است، چون همدستی های بیشتری از انجام سودا و انبازی با آن ها منع شده اند.بیشتر بخوانید:ممکن است هواوی ساعت هوشمندی با برند میت شناساندن کندردمی 10X پرو و ردمی 10X شیائومی رونمایی شدندتراشه اکسینوس 880 سامسونگ معرفی شدهواوی انجوی Z با نمایشگر ۹۰ هرتز و پشتیبانی از 5G رونمایی شدمشخصات تراش 5G جدید سری اسنپدراگون 6 کوالکام نمودار شد
  • ۹۹/۰۳/۰۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی