شبکه حمل و نقل جهانی

به گزارش همشهری آنلاین، ایسنا به نقل از بی بی سی نوشت: در میان این افراد اشتهار آنتونی بلینکن به نشانی وزیر امور خارجه و جان کری به نماینده یژه آمریکا تو امور اقلیمی، جیک سالیوان، نایب امنیت ملی، لیندا ستلیوان، پیک آمریکا درون دایره به چشم می خورد.

فضای اطراف هر جسمی بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا شش عضو کابینه خود را معرفی کرده که در میان آنها مقام های ارشد وزارت خارجه پرگیر باراک اوباما دیده می شوند؛ از جمله جان کری، وزیر خارجه اسبق که اکنون مسؤول ویژه برنامه های مسیل بایدن تو مقابله با پدیده گرمایش زمین شده است.

آنتونی بلینکن، به عنوان وزیر خارجه جدید و جک سالیوان، مشاور امنیت ملی جو بایدن خواهد شد. هر دو نفر از مقام های مبصر وزارت خارجه جان کری در دوره باراک اوباما هستند که در گفت وگوهای منجر به مصالحه هسته ای با ایران غصه نقش داشتند.

الخاندرو مایورکاس به عنوان وزیر امنیت داخلی معرفی شده است. وبسایت مهتر جمهوری منتخب داخل توضیح سابقه کایورکاس نوشته: "در صورت کسی رای اعتماد از سنا، اون ابتدایی لاتین دوده و از خانواده ای مهاجر خواهد حیات که به عنوان وزیر زنهار داخلی آمریکا نخبه می شود."

لیندا توماس گرینفیلد، سفیر آتی آمریکا در دایره ملل متحد خواهد حیات. خانم گرینفیلد که یک آفریقایی تبار است، از دیپلمات های کهنه امر وزارت خارجه و سفیر قبلی این قلمرو داخل بسیاری از کشورهای آفریقایی چون کنیا، گامبیا و جامائیکا بوده و همچنین در سفارت آمریکا تو پاکستان و سوئیس بی قراری مستقر بوده است.

یکی دیگر از اعضای کابینه که مجرا بایدن روز دوشنبه آن را معرفی کرده است آوریل هینس است که در قیافه تایید نخستین زوجه تاریخچه آمریکا خواهد وجود که به مقام مدیریت سازمان اطلاعات ملی خواهد شد.

او درون دوران زوجیت جمهوری باراک اوباما که جدول بایدن هم بوسیله عنوان معاونش در دژ سفید جناب داشت، مشاور ارشد اطلاعاتی اوباما بود و ابتدایی زنی است که به نشانی معاونت سازمان سیا رسیده بود.

از میان ریه کالبد ارایش دولت جدید آمریکا تاکنون دو زن به جانب های کلیدی سفیر سازمان ملل متحد و مدیر دایره معلومات ملی تفویض شده اند. یک آفریقایی نسل در میان آنهاست و یک مهاجر لاتین دوده غم وزیر آتی وزارت امنیت داخلی شناساندن شده است.

بایدن درون سیلان کارزار انتخاباتی خود وعده داده بود که در قیافه ورود به قلعه سفید متنوع ترین مستراح تاریخ آمریکا را معرفی خواهد کرد.

علاوه بر کابینه، از میان ۱۶ مقام ارشد نهاد بزرگواری جمهوری که تاکنون رسما شناساندن شده اند هم زنان با ۱۰ کالبد داخل موافق ۶ مرد، اکثریت دارند.
  • ۹۹/۰۹/۰۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی