شبکه حمل و نقل جهانی

۷ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

عالمگیر کرونا و تعطیلی دانشگاه ها باعث شد تا آموزش ها به عارض رمزی پیگیری شود. بوسیله تعاقب این موضوع، دانشجویان بخاطر صیقل هزینه ی اینترنت برای آموزش رمزی با مشکل مواجه بودند؛ بوسیله همین دلیل وزارت ارتباطات و فناوری معلومات وعده ی اینترنت مجانی را بخاطر دانشجویان و اساتید دانشگاه عدالت.

هرچند عملی شدن این موضوع کش وقوس های فراوانی داشت اما درنهایت اینترنت اکثر آی پی های دانشگاهی مجانی شد. حال وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تمدیدشدن اینترنت برای دانشجویان و اساتید تا یک ماه دیگر خبر داده است.

محمدجواد آذری جهرمی تو احصائیه توییتری خود نوشت:استفاده ی «رایگان» دانشگاه ها، حوزه های علمیه، اساتید و دانشجویان عزیز از سامانه های آموزش مجازی، برای یک ماه دیگر تسلسل شد.مقاله های مرتبط:اینترنت دانشگاه های کشور رایگان شد؛ ولی اینترنت دانشجویان رایگان زدودن

به گفته ی ستار هاشمی، معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات، رایگان شدن اینترنت در سامانه های آموزش مجازی مراکز دانشگاهی تا امروز جوان پیاده شدن ۵۰ میلیاردتومان از هزینه های آموزش مجازی سرزمین را کاهش داده است. وی نیز در حساب توییتری خود نوشته است که ادارات کل ICT استان ها برای رفع ایرادات احتمالی متخصص تو پیاده شدن دانشگا ه ها خواهند بود.

باوجود وعده ی رایگان شدن اینترنت سامانه های آموزش مجازی مراکز دانشگاهی، بسیاری از دانشجویان احشام مند بودند که همچنان از آن ها هزینه ی اینترنت کسر می شود. حسین فلاح جوشقانی، رئیس دایره تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در همین وفاق پاسخ داد که عزب آی پی هایی رایگان شده که صیت آن ها توسط دانشگاه ها برای وزارت ارتباطات ارسال شده است و ممکن است موسسه ای در این میان جا باقی مانده باشد.

تاکنون ترافیک اینترنت تعداد ۱۴۹۳ سامانه مرکز علمی و دانشگاهی رایگان شده است.بیشتر بخوانید:۱۵۰۰ روستای جدید به شبکه اینترنت پرسرعت متصل شدندجهانگیری: باید ۱۰۰ برابر بودجه فعلی روی توسعه ارتباطات تنخواه گذاری کردشیوع کرونا تحقق برنامه های وزارت ارتباطات را چهاربرابر سرعت بخشیداینترنت دانشگاه های قلمرو رایگان شد؛ اما اینترنت دانشجویان رایگان نیست۹۳ درصد از کودکان و نوجوانان چینی کاربر اینترنت هستند
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، تخیل کنید مدت ها برای پذیرفته شدن داخل دانشگاه تلاش کرده اید، تعدادی شب ها تا بامداد همراه کتاب های درسی دانا مانده اید، هنگفت از مهمانی ها را نرفته اید، با دوستانتان معاشرت نکرده اید تا اینکه داخل رشته مورد نظرتان پذیرفته می شوید. پس ازآن از پذیرفته شدن، دست کم چهار سال شب هنگام روز درس خوانده اید، اندوه چنان خیلی از شب ها نخوابیده اید، خیلی از مهمانی ها را نرفته اید و نهایتا بعد از عذاب های فراوان خرد آموخته می شوید. این توصیف حال می تواند سرگذشتی از زندگی یک پرورش کرده لفافه کلمه و شعر انگلیسی خواه مترجمی زبان در یکی از زبان های خارجی باشد، حال او می تواند تو یک آموزشگاه تعبیر اجنبی به آموزگاری مشغول شود. آن تیمار به صورت حق التدریس!

ساعت می گذرد و آموزگار اصطلاح خارجی به دلیل علاقه بوسیله واژه و معلمی، از کارش با درآمد کم آن راضی است که ناگهان ماجرا ای در کمین او می رود، یک ویروس، کار و اقتصادش را تعطیل کرده و برای چند ماه درآمدی ندارد و مشخص غصه نیست که این تعطیلات تا چه زمانی ادامه دارد؟

فرض چند ماه بدون بیمه یا درآمد زندگی کردن تا اینکه آدم را دچار تپش و سردرگمی و ناامیدی می درنگ. داخل چنین شرایطی لزوم امنیت های اقتصادی از مدرسان و مدیران آموزشگاه های زبان خارجی بیشتر از همیشه احساس می شود.



واژه فرّار است و آموزش مجازی پاسخگو محو

یک مدرس تعبیر انگلیسی گفت: در مدت تعطیلی دایره واژه ما شاگرد از کرونا، برگزاری کلاس های حضوری ممنوع وجود و از کلاس های رمزی هم استقبال چندانی نشد، در مدت داخل ناحیه ما مصرف های این چنینی از فصای مجازی هنوز مرسوم نیست و انسان هم به خاص تو این مدت از رویت اقتصادی تحت فشار بودند.

مریم محرابی افزود: برای من که درآمدم فقط از این اسلوب مطمئن می شود، تعطیلی آموزشگاه زبان مشکلات اقتصادی یدکی ابداع کرد.

مدیر یک آموزشگاه کلمه نیز اظهار کرد: واژه انگلیسی مبحث فرّاری است و داخل این تعطیلات بچه ها از اصطلاح دور شدند و بسیاری از مطالب را فراموش کردند. وافر از آموزشگاه ها به آموزش رمزی روی آوردند ولی به دید من این گونه در فراگیری زبان خیلی کاربردی نیست چون بخش مهمی از یادگیری زبان، گفت وگوی گروهی در کلاس است.

وی افزود: داخل این روزهای تعطیل، آموزشگاه هزینه هایی متشابه آب و برق و کرایه بهای ساختمان داشته اما درآمدی نداشته است، این مسائل، مشکلات بزرگی است و همچنین بسیاری از مدرس های زبان تو این مدت درآمدشان را از دست دادند و بیمه اندوه نیستند.

سلامت فرزندان دغدغه والدین

پاپا یکی از اصطلاح آموزان اعتراف کرد: در این روزهای مسری ویروس کرونا تا اینکه اگر آموزشگاه زبان فاتحه به فعالیت کند، فرزندم را به آموزشگاه نخواهم فرستاد زیرا اشتی فرزندم برایم اساسی تر است.

فاطمه اعرابی امتداد داد: آموزش مجازی واژه انگلیسی بوسیله نظر غلام واکنش زیادی درون یادگیری ندارد زیرا در کشور ما زیرساخت های لازم برای وابستگی مجازی پرعضله نیست، در حال حاضر فرزندم از آموزش زبان دور شده و قسمتی از آموخته هایش را هم فراموش کرده است.

مدیر کانون زبان استان سمنان نیز بیان کرد: اواخر اسفند ۹۸ آزمون نهایی ترم زمستانه برگزار شد و بعد از آن تاکنون کانون کلمه تعطیل و  از ۲۰ اردیبهشت ترم بهاره به صورت مجازی استوار شد.

فاطمه ربانی افزود: از آنجا که کانون تعبیر فقط در سمنان شعبه دارد، تلاش کردیم از این فرصت برای آموزش کلمه بوسیله کل شهرستان های استان استفاده کنیم ولی مشکلاتی نظیر اعتماد نداشتن خانواده ها به آموزش مجازی بود دارد.

وی اظهار کرد: مشکلات دیگری همانند پرداخت اجاره بهای مسکن در ماه فروردین که کانون واژه کلا تعطیل حیات برای ما ایجاد شد.

ربانی دنباله داد: درون استان سمنان ۳۵ مدرس حق التدریس بود دارد که تعلیق درآمد و بیمه این مدرسان هم از مشکلات دیگر ما حیات.



مدیر حلقه زبان استان سمنان گفت: کانون پرورش فکریاستان سمنان حمایت هایی نظیر پرداخت تسهیلات مذهب الحسنه به مبلغ یک میلیون تومان به مدرسان حق التدریس انجام داده است.

تسهیلات حمایتی در ردیف تصویب

سرپرست راه اندازی طاس مدارس غیردولتی و باهم اتحاد کردن های انسانیت استان سمنان اعتراف کرد: تو حال حاضر داخل کود جمع آوری داده ها خسران های دانا شده به دستکم ۱۶۰ آموزشگاه زبان اجنبی استان هستیم.

مرتضی فدوی اضافه کرد: معاون وزیر آموزش و پرورش داخل حال گفت و گو با نوبت در خصوص پذیرش تسهیلات حمایتی بخاطر این آموزشگاه ها است ولی هنوز مبلغ و وضعیت این تسهیلات قطعی نشده است.

واژه انگلیسی پلی برای وابستگی بین المللی و لازمه عمر امروز است. حمایت های مالی و معنوی از مدرسان و مدیران آموزشگاه های اصطلاح نیز شبیه بی اندازه از مشاغل دیگر اجباری است مربوط به پناه شغلی این افراد مانند بسیاری از مشاغل دیگر مطمئن شده نیست.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از مهر، رضا مدرس تو کنفرانس استانی ستاد بحران با موضوع تهاجم ملخ صحرایی که با محضر رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، فرمانداران و پرسنل از مدیران استانی برگزار شد، تقریر کرد: با همکاری فرمانداران و اداره جهاد کشاورزی باید سه گانه سطح برای مبارزه با ملخ، طراحی و ساختن شود؛ سطح یک که ریزش میدانی بسیار و باید مبارزه میدانی عمل شود و سطح دو ریزش میدانی ناچیز زیرفون اما مبارزه میدانی خواهد داشت و مشهود سطح یک باید باشد و سطح سه گانه نیز باید پشتوانه ای برای سطح یک و دو درون بن لجستیک، مایه های سمپاشی و مبارزه میدانی باشد و هماهنگی های لازم بین سطح یک و دو از سر سطح سه ادا می شود

وی بوسیله پیش بینی راه اندازی جهاد کشاورزی در خصوص رشد این ملخ ها داخل فدایی مناطق استان اشاره کرد و افزود: با توجه به در پیش بودن گرمای هوا، هنوز مستندی حیات ندارد که گرما و شرایط اقلیمی مقیاس تخم ریزی آن ها را به حداقل برساند و ضرر ملخ ها را کاهش دهد، طبق برآوردها از سوی سازمان جهاد کشاورزی داخل همین هفته خواه هفته آینده با یک دسته تعمیم ملخ در برخی نقاط استان مواجه هستیم. هجوم ملخ های صحرایی به روستاهای جاسک سطح مبارزه با ملخ در بوشهر از ۱۲ هزار هکتار فراتر رفت سمپاشی ۹۲۰۰ هکتار عرصه های بوشهر ثمر ملخ های صحرایی

معاون استاندار هرمزگان در ادامه منتظر پاک سازی کامل ملخ ها از اراضی استان شد و افزود: برای مبارزه و پاک سازی طولانی ملخ ها، بایستی کشاورزان، دهیارها، شوراهاو نیروهای داوطلب بسیج همچنین بوسیله عریضی بیایند.

مدرس با اشاره بوسیله اینکه تو سال سیال ریزش ملخ به قیافه وسیع تری نسبت به سال گذشته خواهد بود، تصریح کرد: فرمانداران تمامی تجهیزات لجستیک و دستگاه های مرتبط با سمپاشی که در این خصوص تو شهرستان مربوط بوسیله خودشان است را خبر کرده و اگر درون این مبنا کمبودی بود دارد به ستاد مدیریت بحران اخبار کنند.

وی خاطرنشان کرد: داخل شهرستان های بستک، بندرلنگه، سیر یک، جاسک و بخشی از پارسیان معیار زکام دسته ها به قیافه وسیع گزارش شده است.

این مسئول گفت: بایسد امکان تخم ریزی ملخ ها را در استان از بین ببریم، هر ملخ به تنهایی می تواند حدود ۲۰۰ ملخ دیگر تولید کند که این خود اهمیت مبارزه با تخم ریزی ملخ ها را نشان می دهد.
در چند سال اخیر، ایموجی ها به بخشی جدانشدنی از ارتباطات روزمره ی آنلاین تغییر شده است. استفاده از ایموجی ها از دهه ی ۲۰۱۰ افزودن یافت، تا جایی که به کاراکترهایی برای زبان نسل جدید تبدیل شد؛ اما ایموجی ها قدمتی تمام زیرفون دارد.

از دهه ی ۱۹۹۰، از کاراکترهای ترکیبی برای ساخت ایموجی هایی شبیه چهره ی خندان استفاده می شد. اسکات فالمن، یکی از استادان کارنیگ ملون، ابداع کننده ی این کاراکترها وجود. به این کاراکترها ایموتیکان (Emoticon) گفته می شود که از اساسی ترین آن ها می توان به ایموتیکان :-) و :-( و D-8 تو محاوره های چت رومی دهه ی ۱۹۹۰ اشاره کرد. برای القای سخن طعنه آمیز از کاراکتر ;-) و برای واگذاری بی اطلاعی از روانی ای از کاراکتر ¯_(ツ)_/¯ مصرف می شود.

بااین همه، در سال ۱۹۹۹، هنرمندی ژاپنی به نام شیگتاکا کوریتا ابتدایی ایموجی را پیدایش. کوریتا روی تیم ترقی ی i-mode کار می کرد که ابتدایی پلتفرم اینترنتی موبایلاز حامل موبایل ژاپنی DOCOMO بود. مرام کوریتا طراحی واسط کاربری جذاب برای احاله مفروضات بوسیله شیوه ای ساده و مختصر حیات. بخاطر مثال، در این واسط کاربری به جای تلفظ هوای ابری از آیکن مصرف می شود. کوریتا تصاویری تو ابعاد ۱۲ در ۱۲ پیکسل مدل سازی کرد که ازطریق شبکه ی شبه صفحه کلیدی واسطه ی i-mode گزینش شدنی بود. سپس، این تصاویر به رخساره کاراکترهای ول به موبایل ها روش جلوه گر کرد. کوریتا درمجموع ۱۷۶ ایموجی طراحی کرد که حالا به بخشی از مجموعه ی دائمی ملکی ی هنر مدرن نیویورک تبدیل شده است.





کاراکترهایی تیمار برای عرضه وضعیت هوا (آیکن های خورشید، ابر، چتر و آدم برفی)، ترافیک (خودرو، هواپیما، کشتی و قطار)، فناوری (تلفن همراه، تلویزیون، تلفن رومیزی و گیم های دستی) و تمام حالت های ماه منتشر شد؛ اما این کاراکترها کاملا آگاهی بخش نبود. اولین بار ایموجی حیات که راهی برای اضافه کردن احساسات به متن ارائه کرد. شاید جمله ی «من درک می کنم» بوسیله تنهایی جمله ای سرد و بی روح باشد؛ ولی اضافه کردن کاراکتر بیرونی بوسیله آن می تواند احساس دل گرمی و بیرونی سوزی را منتقل کند؛ اما این تازه آغاز راه ایموجی ها بود.مقاله های مرتبط:ایموجی های جدید چگونه متولد می شوند؟ چگونه خودمان ایموجی بسازیم؟انتشار بوسیله روزرسانی بعدی ایموجی ها ۶ ماه به تأخیر افتاد

ایموجی ها بوسیله سرعت داخل ژاپن به نام رسید؛ به طوری که شرکت های موبایل رقیب از ایده ی DOCOMO تقلید کردند. شریک شدن های بیرون از ژاپن مثل اپل، از ایموجی ها در پلتفرم های دیگر استعمال کردند. درون سال ۲۰۰۷، تیمی از گوگل از کارتل یونیکد درخواست کرد استانداردهای جهانی را برای یکپارچه های ایموجی ها تو تمام پلتفرم ها ایجاد بطی ء. Unicode Consortium به عنوان سازمانی غیرانتفاعی برای پایه ریزی طرح رمزنگاری کاراکتر جهانی بوسیله نام یونیکد درون سال ۱۹۸۷ تأسیس شد.

متنی که روی صفحات عرضه نمودار می شود، ترکیبی از کاراکترهای یونیکد است و صرف کردن نظر از دستگاه استفاده شده (مک، پی سی، آیفون یا اندروید) نمایان یکپارچه ای دارد. تمام دستگاه های مدرن خویشی استانداردهای یونیکد است؛ درنتیجه، حرف «a» روی تمام صفحات نمایش محسوس انطباق دارد. قبل از یونیکد، صدها استاندارد رقیب برای رمزنگاری متن وجود داشت؛ به همین ترتیب، پس از تأیید شباهت ها و با معاینه های دقیق، طرح پیشنهادی یکپارچه سازی ایموجی ها در مه ۲۰۰۷ تأیید و ۱۱۴ ایموجی به Unicode 5.2 تکثیر شد.

در سال ۲۰۰۸، اپل درون iOS 2.2، صفحه کلیدی خصوصی ایموجی ها مدل سازی کرد. یک سال بعد، یاسو کیدا و پیتر ادبرگ، مهندسان اپل، ۶۰۸ ایموجی جدید بوسیله نمونه یونیکد اضافه کردند. طرح پیشنهادی آن ها تو سال ۲۰۱۰ پذیرفته شد و همراه با انتشار Unicode 6.0، آمار رسمی ایموجی ها به ۷۲۲ تک رسید.



درنهایت اپل در سال ۲۰۱۱، صفحه مفتاح رسمی ایموجی ها را به iOS اضافه کرد. اندروید بی آرامی دو سال بعد، از این مجموعه متابعت کرد. بدین ترتیب، مردم می توانستند مستقیما ازطریق صفحه کلیدهای تلفن همراه خود بوسیله ایموجی ها دسترسی پیدا کنند. به پیشنهاد نیویورک تایمز، متن ها را می توان به آیکن های کوچک تبدیل کرد؛ مثلا عبارت «I love you» به کاراکتر قلب و عبارت «LOL» به آیکن خنده.

با افزایش محبوبیت ایموجی ها تعداد آن ها هم افزایش یافت. کارتل یونیکد سالانه ایموجی های جدیدی به مجموعه ی خود افزودن می کند که از کاربران سراسر گیتی جمع آوری شده است. این ایموجی ها شامل انواع گیاهان، جانوران، غذاها و نمایش فعالیت ها است. یونیکد برای اضافه کردن هر دسته از ایموجی ها، به فرایند تأیید و تصویب نیاز دارد و مقدور است چسبیدگی ایموجی از طرح اولین به تلفن های همراه، دو سال کشش بکشد. در مقدمه ایموجی جدید ازطریق طرح پیشنهادی رسمی به کارتل یونیکد عرضه می شود. طرح های پیشنهادی ایموجی ها محتوی توضیحاتی متشابه دلیل مصرف از ایموجی و ایده هایی بخاطر معلوم آن است.

جنبه ی نقشه کشی ایموجی ها پیچیده برنده از معادل تخیل است. برای مثال، چنانچه ایموجی نشان دهنده ی بذر های لوبیا باشد، باید طرح ریز بین انواع لوبیا برگزینی درنگ: لوبیای سیاه، لوبیای پخته، لوبیای سبز یا لوبیای سفید؛ لوبیا باید داخل قوطی باشد یا کاسه خواه داخل زمین سبز شده باشد. داخل بار ی بعدی، زیرکمیته ی ایموجی ها در کنسرسیوم یونیکد طرح های پیشنهادی را معاینه می درنگ. پس از رسیدن به توافق، ایموجی متاخر تولد خواهد شد.امکان پذیر است فرایند طراحی تا اشاعه هر ایموجی، حداقل دو سال طول بکشد

با رشد و توسعه ی مجموعه ی ایموجی ها، سئوال های مختلفی بخاطر افراد تو سراسر گیتی بوسیله بود آمد. بخاطر مثال، چرا برخی تصاویر درمقایسه با برخی دیگر ارجحیت دارد؟ چرا تعداد زیادی از آیکن ها به سوشی (غذای ژاپنی) اختصاص دارد؛ اما ایموجی ای برای تاکو (غذای مکزیکی) یا دیگر غذاهای گیتی وجود ندارد؟ تعداد مشاغل در ایموجی مثل آشپز و پزشک و نماینده بی آرامی اضافه یافته ؛ ولی چرا طولانی آن ها مرد است؟ چرا در میان ایموجی های مختلف انسانی، هیچ کدام سیاه پوست یا رنگین پوست نیستند؟

داخل خاصیت به سئوال های مذکور، در سال ۲۰۱۴، کمپین بزرگ سیاسی سازی ایموجی ها آغاز شد. مقابل پیشنهاد این کمپین، تنوع جنسیتی و خانوادگی و حتی غذایی ایموجی ها افزایش یافت. تنوع ایموجی ها به منزله ی تأیید فرهنگ های مختلف بود؛ بدین ترتیب، ایموجی به عنوان زبانی مهم درون عصر دیجیتال به تکامل رسید.

در سال ۲۰۱۵، یونیکد بدوی گام به جانب افزایش تنوع ایموجی ها را با عرضه ی گزینه ای بخاطر تغییر رنگ پوست ایموجی های انسانی برداشت. همچنین، فعالیت های بیشتری به ایموجی ها اضافه کرد. از آن زمان، هر بوسیله روزرسانی محتوی شلنگ هایی به سمت افزایش تنوع فرهنگ ها و افراد بوده است. بخاطر مثال، بازی کاران و پزشکان عیال یا زنان باحجاب تیمار به مجموعه ی ایموجی ها افزودن شد. اخیرا یونیکد گام هایی بخاطر ترویج ایموجی افراد معلول جسمی و نمادهای دیگری از افراد مختلف اجتماع برداشته است.



با اینکه هرکدام از پلتفرم ها به لباس متفاوتی ایموجی ها را ادا می کند ، استاندارد یونیکد برای شکل اصلی ایموجی ها یکسان است و صرفا اجرا و ظاهر بازپسین برعهده ی طراحان است. به همین دلیل، امکان پذیر است یک ایموجی در وسیله های اپل بی پرده متفاوتی با ایموجی های اندرویدی داشته باشد. به دلیل مشکلات مجوز، هر شرکت برند ایموجی خود را دارد که حتی می تواند به خروجی های بامزه لطافت منجر شود.

ناگفته نماند جهت ایموجی بی آرامی یکی از دیگر ابعاد رادیکال درون طراحی ایموجی است. تغییر موجب می تواند بوسیله شکل درخورتوجهی معنای ایموجی ها را تغییر دهد. برای مثال، انگیزه ایموجی تفنگ می تواند به معنی شلیک کردن به شخصی اختصاص باشد.کارتل یونیکد گام هایی بخاطر تکثیر تنوع فرهنگی ایموجی ها برداشته است

با بود تکاپو های بی حد بخاطر مدل سازی و مفاهیم سازگار، برخی ایموجی ها امکان پذیر است معنی خود را از دست دهد خواه برداشت دیگری از آن ها شود. بخاطر مثال، بسیاری از افراد از ایموجی دو مشت موافق یکدیگر برداشت اشتباهی می کنند. این ایموجی می تواند به معنی ضربه کوفتن بوسیله شخصی دیگر یا دعاکردن باشد. علاوه پیاده شدن این، نمی استعداد تأثیر فرهنگی ایموجی ها را نادیده گرفت. مدت ها است بازاریابان بر تأثیر ایموجی ها آگاه هستند و از آن ها درون تبلیغات خود استفاده می کنند. این کار می تواند به افزایش خلاقیت برند و جذابیت همکاری ها معاون کند.آینده ی ایموجی ها

کنسرسیوم یونیکد هرسال ایموجی های جدیدی منتشر می کند؛ درنتیجه، طیف فرهنگی ایموجی ها با هربار بوسیله روزرسانی iOS و اندروید گسترش واضح می کند. برای مثال در به روزرسانی سال ۲۰۱۷، موجودات افسانه ای (انباشتگی دریایی، جن، الف و  خون آشام)، غذاها (پای و ساندویچ و بروکلی)، حیوانات (دایناسور، زرافه، گورخر و جوجه تیغی)  و کاراکترهای نادیده و غریب بوسیله مجموعه ی ایموجی ها اضافه شدند. در سال ۲۰۱۸، مجموعه ی متاخر ایموجی ها با موی خاکستری خواه سرخ و نمادهای فرهنگی مثل چشم رویت به ایموجی ها اضافه شد. اخیرا، ایموجی هایی مخصوص افراد ناشنوا و معلول حرکتی افزوده شده است. اضافه شدن چنین ایموجی هایی را می قابلیت یکی از ترفیع های بنیادی در واژگان ایموجی ها تو دید گرفت.

با گسترش ایموجی ها، افراد درون سراسر گیتی می توانند اولویت ها و تنوع فرهنگ های دیگر را دریافتن کنند. قسمت قسمت کردن اینده ایموجی ها به طراحی و تأیید یونیکد رابطه دارد. هر شخصی می تواند طرح پیشنهادی خود برای ایموجی های جدید را نمایش دهد. در درجه ی اول، یونیکد به طرحی مقدماتی از ایموجی توضیحاتی درباره ی دلیل استعمال از آن و معنی اش درون واژگان ایموجی ها حاجت خواهد داشت. پژوهشگران کالج ی مصونیت عمومی دانشگاه جانز هاپکینز و مؤسسه ی بیل و ملیندا گیتز، ایموجی مگس را به نشانی راهی برای وصف بهتر مصیبت های مرتبط با حشرات مشابه مالاریا و زیکا معرفی کردند.

همگی بر اصطلاح انگلیسی مسلط نیستند. همه نمی توانند پیامدهای پزشکی زیکا را مستقیما درک کنند و همه نیز باسواد نیستند؛ اما آیکن مگس بخاطر همه مفهوم است. پسند چنین ایموجی هایی آماج ی خوبی برای آینده ی ایموجی ها است و می تواند فرهنگ و ارتباطات جهانی را لباس دهد. حالا تعداد ایموجی ها به ۱۸۰۰ عدد فصیح و درک آن ها بسیار ساده است.

 بیشتر بخوانید:گزارش مالی آلفابت داخل سه ماهه نخست ۲۰۲۰ منتشر شدگوگل به ظهر کمک به استودیوهای بازی سازی بخاطر تولید بازی های بزرگقابلیت ضبط تماس اندروید احتمالا بوسیله عارض منطقه ای منتشر می شودتمامی اعلان کنندگان در گوگل باید هویت خویشتن را جلوه گر کنندآخرین نسخه توسعه دهندگان اندروید 11 منتشر شد
بوسیله گزارش همشهری آنلاین، طی چند روز اخیر و بعد از حاشیه های جنجالی خلق کردن شده در ماجرای آرات حسینی بابا این کودک خردسال مدعی شده بود که مشقت های فراوانی متحمل شده تا آرات حسینی را رله کنونی اش برساند و بعضا تا اینکه پول بلیت هواپیما را تیمار نداشته است. اما امروز روزنامه نگار پروگرام فول یک افشا کرده که آرات حسینی بعد از حضور در این برنامه اسپانسر یک میلیاردی پیدا کرده و قراردادی با او منعقد کرده است.

قراردادی که پس ازآن از مدت کوتاهی از طرف پدر آرات بطلان میشود چرا که در این پیمان نامه اختیار تبلیغات ورق این کودک که توسط پدرش اداره میشود هم با این قرارداد در اختیار اسپانسر قرار میگرفته و این موضوع به شدت با مشاجره پدر این کودک مواجه میشود.

پدر آرات در پاسخ به دلیل لغو قرارداد خود به اسپانسر مدعی شده بوده که با انتشار هر استوری تبلیغاتی 15 میلیون درآمد داشته و توجیحی ندارد که بوسیله خاطر سکه یک میلیارد تومان از این منفعت هر روزه بگذرد.

با این افشاگری زمان حال اندک اندک واقعیت حاشیه نویسی های اخیر  پیرامون پدر این نوزاد و جنجال های پیش آمده بی پرده خیس میشود.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، خیلی از ما همیشه از این که به وسیله یک جانور گزیده شویم، وحشت داریم؛ جانوران کوچکی که ظاهراً نبوغ زیادی هم ندارند، ولی آن قدر روی ما تأثیر دارند که گاهی با دیدنشان از بور چندمتری هم دادمان به گردون بلند می شود.

عقرب یا «کژدم» بی آرامی برای خودش طبقه بندی دارد و به وضع های کم خطر و خطرناک تقسیم می شود. وارسی درباره این جانور شاید بخاطر خیلی ها بی وقار باشد، اما هرمزگانی ها این موجود را خوب می شناسند.

از حدود ۲۰۰ گونه متفاوت عقرب که در بکلی جهان پراکنده اند، فقط حدود ۲۰ راه آن ها سمی هستند. این جانور در رنگ های مختلفی مشابه زرد مایل به قهوه ای، قهوه ای، خاکستری و سیاه مشاهده می شود و کمیت آن بین ۱.۵ تا ۱۸ سانتی متر است، اما با توجه به این که بدنی تخت و صاف دارد، می تواند از شکاف هایی به اعتبار ۳ میلی متر هم گذر کند و وارد خانه شود.

عقرب هایی که در ایران وجود دارند، بیشترین مقیاس گزش داخل جهان را به خود اختصاص داده اند و خطرناک ترین نوع عقرب در ایران همچنین «گادیم» نام دارد که در هرمزگانهم یافت می شود و سمی کشنده دارد. زهر سایر عقرب ها تا این پیمانه بدخیم نیست!

استان هرمزگان معمولاً رتبه دوم مدل عقرب گزیدگی در کشور را دارد و هرساله متجاوز از ۱۰ تک اجل شاگرد از عقرب گزیدگی گزارش می شود. یافته ها نشان قسط که سیاق گادیم خطرناک ترین کژدم کشور و عامل اصلی مرگ ومیر ناشی از عقرب زدگی تو هرمزگان است.

یکی از مهم ترین مشکلاتی که عقرب گادیم دارد این است که سم بسیار کمی دارد و وقتی مخبر بدن فرد می شود ممکن است خویشتن فرد متوجه گزیدگی نشود و هیچ دردی را حس نکند و پس از دو روز متوجه درد درون ناحیه گزیدگی شود. البته سم این عقرب تأخیری است و پس از چند روز عوارض خویشتن را نشان می دهد و آن زمان دیگر دیر شده است. علائم ناشی از نیش عقرب توسن زودتر ابراز می درنگ.

در روزهای گذشته خبری دست بوسیله دست شد که دختر ۷ ساله بشاگردی براثر نیش عقرب جان باخت. این بکر ۷ ساله ساکن روستایی در شهر گافر دستخوش عقرب گزیدگی و بعد به مرکز درمانی سیت و ماسیتی منتقل و پس از اقدامات اولین راهی درمانگاه سردشت و سپس میناب می شود انتقالی که به دلیل مشکلات جاویدان جاده های شهرستان بشاگرد بسیار از سه شایسته کردن بوسیله کشش می انجامد و شاید همین از مشت دادن حین طلایی سبب اجل کودک بشاگردی می شود.

در همین خصوص مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان افزود: در این خصوص نیز طی دستورالعمل ها تمامی مراکز خدمات تمامیت استان هرمزگان دارای پزشک و سرم ضد عقرب نیز موجود است.

دکتر فاطمه نوروزیان با اشاره به این که تو مراجعه بیمار نیز مبدا سرم نیز تزریق و پس ازآن بیمار بوسیله بیمارستان باید نقل مکان شود، تصریح کرد: متأسفانه زمان زرین بخاطر رسیدن این بی نظیر به بیمارستان بوسیله برهان دیر رساندنش نیز از بین می رود و اقدامات درمانی همکارانم همچنین جوابگو نبوده است هرچند در تمامی مراکز نیز سرم ضد عقرب تزریق شده است.

وی گفت: موافق گفته پزشکان جنس عقرب و زهر آن از خطرناک ترین انواع عقرب ها بود، با توجه بوسیله این که مقدور است عقرب خلال نیش سرقت کردن سم خود را بوسیله لایه های زیرپوست یا ژرف تر از آن وارد کند و این سم برای ایجاد علائم باید جذب خون شود و به مراکز متنوع برسد، بیمار باید هرچه زودتر به بیمارستان خواه درمانگاه مراجعه کند و درمان کم قیمت برای وی صورت بگیرد تا خطر مرگ ومیر کمتر شود.

نوروزیان با اشاره به این که بنیادی ترین نکته پیشگیری از عقرب گزیدگی اعطا کردن هشدارها و مطالعات بوسیله افراد جامعه درباره نحوه پیشگیری از عقرب گزیدگی است، نشانی کرد: این هشدارها را می توان از شیوه رسانه های عمومی، مراقبان بهداشتی، واحدهای عقرب گزیدگی، پزشکان و تمام افرادی که بوسیله طریقی با بهداشت و سالمت اجتماع سروکار دارند، ایفا انصاف.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: عقرب موجود خطرناکی است و حق داریم از آن وحشت داشته باشیم، با توجه بوسیله وجود عقرب داخل هرمزگان، برای برخورد مناسب با این جانور و همچنین نجات جان بیماران، لازم است آگاهی کاملی درباره این جانور داشته باشیم، از طرف ایفا هرگونه رفتار خودسرانه ای می تواند عوارض جبران ناپذیری در جای پا داشته باشد.

وی ادامه انصاف: بیشتر علاج های سنتی و خانگی در موارد عقرب گزیدگی محور و مبنا علمی ندارند، بوسیله همین دلیل در صورت مواجهه با عقرب گزیدگی، باید ناسالم به سرعت بوسیله نزدیک ترین مرکز درمانی منتقل شود.

نوروزیان گفت: عدم احساس درد درون ناحیه گزش برهان بر بی اهمیت بودن موضوع نیست و می تواند نشانگر آرامش پیش از طوفان باشد.

همچنین مشکلات جاده ای در شهرستان بشاگرد درد کهنی است که در مقاطع و شرایط متنوع همچون تحصیل بینش آموزان و انتقال بیماران همچنین باعث رنجش اندیشه ساکنان این شهرستان شده بوسیله رویه ای که در سیلاب دی ماه سال ۹۸ همچنین بوسیله دلیل طغیان رودخانه های فصلی و عدم بود پل مفت و مشکلات جاده ای شاهد به بود آمدن گرفتاری و مشکلات بسیاری برای انسان این منطقه بودیم.