شبکه حمل و نقل جهانی

بوسیله گزارش همشهری آنلاین، طی چند روز اخیر و بعد از حاشیه های جنجالی خلق کردن شده در ماجرای آرات حسینی بابا این کودک خردسال مدعی شده بود که مشقت های فراوانی متحمل شده تا آرات حسینی را رله کنونی اش برساند و بعضا تا اینکه پول بلیت هواپیما را تیمار نداشته است. اما امروز روزنامه نگار پروگرام فول یک افشا کرده که آرات حسینی بعد از حضور در این برنامه اسپانسر یک میلیاردی پیدا کرده و قراردادی با او منعقد کرده است.

قراردادی که پس ازآن از مدت کوتاهی از طرف پدر آرات بطلان میشود چرا که در این پیمان نامه اختیار تبلیغات ورق این کودک که توسط پدرش اداره میشود هم با این قرارداد در اختیار اسپانسر قرار میگرفته و این موضوع به شدت با مشاجره پدر این کودک مواجه میشود.

پدر آرات در پاسخ به دلیل لغو قرارداد خود به اسپانسر مدعی شده بوده که با انتشار هر استوری تبلیغاتی 15 میلیون درآمد داشته و توجیحی ندارد که بوسیله خاطر سکه یک میلیارد تومان از این منفعت هر روزه بگذرد.

با این افشاگری زمان حال اندک اندک واقعیت حاشیه نویسی های اخیر  پیرامون پدر این نوزاد و جنجال های پیش آمده بی پرده خیس میشود.
  • ۹۹/۰۲/۰۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی