شبکه حمل و نقل جهانی

۱۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

اپل سه گانه شنبه شب در جریان برگزاری تشریفات Time Flies نخستین تراشه ی مبتنی بر لیتوگرافی پنج نانومتری را با نام A14 Bionic معرفی کردکه نخستین وعده در آیپد ایر ۲۰۲۰ از آن استفاده می شود. طایفه جدید آیپدایر ازلحاظ طراحی ظاهری به شکلی پدیدار متحول شده و از این حیث بیش موردتوجه است، اما تراش ی A14 نیز یکی از اصلی ترین مشخصه های آن بوسیله حساب می آید. A14 که پردازنده ای مرکزی با ۶ هسته دارد، همان تراشه ای است که در آیفون های نسل جدید کاربرد خواهد شد.

درحال مجهز رقبای بزرگ اپل داخل بازار موبایل، دستگاه های خود را به خراش هایی مجهز کرده اند که درون بهترین حالت برپایه ی لیتوگرافی هفت نانومتری تولید شده اند. آن طور که بوسیله نظر می رسد شیائومی و ریلمی همچنین راحتی است بوسیله زودی داخل مسیری مشابه با اپل قدم بردارند. مدیران اجرایی شیائومی و ریلمی به تازگی داخل شبکه ی اجتماعی ویبو اشاره ای اولیه بوسیله محصولاتی کرده اند که استراحت است حاضر به خراش ی درفش دار پنج نانومتری باشند.

شو شی، قرص مقام ریلمی، شمایل جدیدی روی شبکه ی مدنی ویبو منتشر کرد تا به مجموعه ی جدیدی از گوشی های هوشمند اشاره کند که از تراشه ای پنج نانومتری به نشانی بیرونی تپنده ی خود کاربرد خواهند کرد. ریلمی در چین گوشی های متنوع را داخل قالب خانواده های Q و V و X روانه ی میدان می درنگ. پوستری که شی شو منتشر کرده نشان می دهد گوشی فراهم به تراشه ی پنج نانومتری متعلق به هیچگاه یک از این خانواده ها زدودن.

شرکت مام ریلمی یعنی اوپو مدتی پیش در بیانیه ای اعلام کرد که می خواهد تغییراتی درون استراتژی های خویشتن برای ارائه ی گوشی اعمال کند. این شرکت به تازگی سری Ace را از کلکسیون گوشی هایش حذف کرده است. فداکار کارشناسان می گویند سری Ace ممکن است بوسیله زیرشاخه ی ریلمی تبدیل شود و این باهم اتحاد کردن از Ace در صیت محصولاتش استفاده کند. درحال مجهز به طور دقیق به نام خانواده ی جدید گوشی های ریلمی که ظاهرا از تراش ی پنج نانومتری استفاده می کنند اشاره نشده است.



ازطرفیلو ویبینگ از شیائومی، درون پاسخ به پست یکی از کاربران با محوریت آیپد ایر، جواب جالبی داد. این کاربر درون پست خود گفته بود نسل متاخر تبلت آیپد ایر درحال مجهز تنها دستگاهی است که از تراش ای پنج نانومتری استعمال می بطی ء. لو ویبینگ در پاسخ به این پست نوشت: «آیا بخاطر محصولات جدیدی که مجهز بوسیله تراش های پنج نانومتری هستند هیجان زده اید؟». این موضوع به صورت غیرمستقیم علامت می دهد شیائومی فرایند کار روی مایه جدیدی را که از خراش ی پنج نانومتری کاربرد می بطی ء آغاز کرده است. 



تاکنون نه شیائومی و نه ریلمی جزئیات دقیقی درباره ی محصولات جدید و تاریخ عرضه ی آن ها دردسترس رسانه ها قرار نداده اند. با همه ی این ها ظن می دهیم وسیله هایی که ریلمی و شیائومی تو پی تولید آن ها هستند از تراشه ی جدید و پرچم دار اسنپدارگون ۸۷۵ کوالکام که هنوز معرفی نشده است استفاده کنند. کوالکام مدتی پیش فرایند تولید اسنپدراگون ۸۷۵ را آغاز کرد و خواهش داریم تا پیش از سرانجام سال جاری میلادی، از آن پرده برداری بطی ء. گوشی های هوشمند حاضر به تراشه ی اسنپدراگون ۸۷۵ در بدوی ماه های سال آینده ی میلادی از راه خواهند رسید. شایعه ها می گویند شیائومی و ویوو نخستین برندهای چینی خواهند بود که در محصولات سندیت از تراشه ی اسنپدراگون ۸۷۵ استفاده خواهند کرد.

کام می رود شیائومی تو ماه فوریه ی ۲۰۲۱ (بهمن و اسنفد ۱۳۹۹) گوشی شیائومی می ۲۰ (یا می ۱۱) را رونمایی نرم. فعلا نمی دانیم پرچم دار ویوو که حاضر بوسیله خراش ی پنج نانومتری است چه معروف دارد. امید داریم گوشی شیائومی ردمی K40 پرو درون مارس ۲۰۲۱ (اسفند ۱۳۹۹ و فروردین ۱۴۰۰) شناساندن شود. از آن جایی که در فوریه ی ۲۰۲۰ گواه رونمایی گوشی X50 Pro با تراش ی اسنپدراگون ۸۶۵ توسط ریلمی بودیم، انتظار داریم در همین ماه سال آینده ی میلادی، گوشی مجهز بوسیله خراش ی اسنپدراگون ۸۷۵ ریلمی شناساندن شود. احتمالا این گوشی دارای فناوری شارژ سریع ۱۲۵ وات باشد.

به حدس زیاد تو آینده ای نزدیک شاهد انتشار جزئیات دقیقی درباره ی تراش های پنج نانومتری کوالکام و مدیاتک خواهیم وجود.بیشتر بخوانید:نقشه راه پردازنده های کوانتومی IBM منتشر شدیکی از مدیران AMD: ذن 3 معماری بسیار قدرتمندی استجن سون هوانگ: انویدیا و آرم مکمل یکدیگر هستندسامسونگ چهار حسگر جدید با پیکسل های ۰٫۷ میکرومتری معرفی کردگوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا احتمالاً با باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپرساعتی نمایش می شود
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، ایرج حریرچی کمک کچل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره موج سوم ایپدمی کرونا گفت: پیش دماغ می کردیم با توجه بوسیله افزایش سفرهایی که تو هفته مطلع شهریور تو کشور رخساره انصاف و افزایش ترددهای مدنی را شاهد بودیم، از هفته سوم و چهارم شهریور تا ۲ هفته افزودن موارد بستری و تا ۶ هفته افزودن موارد مرگ ومیر را درون کشور داشته باشیم.

وی با اعتراف اینکه تو هفته اول شهریور حدود ۱۲ هزار و ۶۹۳ مورد مثبت علیل شده قطعی ابتلا بوسیله ویروس کرونا را در کل کشور داشتیم که این روند نزولی و درون هفته دوم شهریور ادامه داشت و موارد قطعی به ۶۲۰۰ تک رسید، افزود: متاسفانه در هفته سوم شهریور تعداد موارد بستری به حدود ۷۷۰۰ نفر رسید که نسبت به هفته دوم شهریور اضافه سیلان مبتلایان را نشان می دهد ضمن آنکه داخل هفته ثالث هم مکرر قیمت مرگ ومیر ناشی از ابتلا به کوویدـ۱۹ روندی افزایشی پدیدار کرده است.

معاون کچل وزیر بهداشت فاتحه منفصل سرما و اضافه ترددهای اجتماعی به شفیع بازگشایی مدارس را از نگرانی هایی روزهای آینده دانست و توضیح داد: از مردم خواهش می کنیم همچنان از ترددهای غیرضروری خودداری کنند و شست وشوی مرتب دست ها، مراعات فاصله گذاری فیزیکی و اجتناب از تردد و شلوغی را همچنان داخل دستور حکم داشته باشند تا در فصل خزان مشکل جدی نداشته باشیم. نگرانی از شیوع دوباره کرونا در تهران

حریرچی در پاسخ به این پرسیدن که آیا کشور با موج سوم شیوع کرونا روبه رو شده است، گفت: بیرون از لقب گذاری، امیدواریم با توجه بوسیله امتحان های تلخ خردادماه (افزایش سفرها) و آمار بالای فوتی ها تو مردادماه و نیز خلط به خلع سرما که انسان خواهش بیشتری برای در ساختمان ماندن دارند و در حاصل احتمال انتقال ویروس بالا می رود، هوشمندانه اجرا کرده و بتوانیم این شرایط را به منت پشت سر بگذاریم.

وی افزود: بی قراری اکنون بیشترین نگرانی ما از اب شیوع ویروس کرونا استان تهران است که بوسیله برهان پایتخت بودن و افزایش بالای ترددها از سایر استان های کشور، بوسیله عنوان چهارراه تبادل بلای ناگهانی کرونا درون کشور تبدیل شده است ضمن آنکه در روزهای اخیر شاهد افزایش مبتلایان بوسیله کوویدـ۱۹ در استان های آذربایجان شرقی و قم نیز بوده ایم.

کمک کل وزیر بهداشت درون پاسخ به این سوال که کدام استان های سرزمین هم اکنون تو وضعیت خطرناکی راحتی دارند، گفت: کثرت رک و ساطع می توان گفت که در حال حاضر هیچ استان سرزمین ایمن نبوده و رفتارهایمان باید تو تمام استان ها، رفتارهای ایمن گونه باشد.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، محمدجواد عبث شناس امروز در حاشیه برگزاری جلسه شورای شهر تهران درباره کشمکش فرمانداری تهران با نامگذاری معبری به معروفیت بازرگان بیان کرد: جایگاه فرمانداری در وفاق با مصوبات شورا کاملا روشن است و داخل قانون همچنین بوسیله این موضوع اشاره کرده است؛ بر همین بنیان و داخل وفاق با ایستگاه فرمانداری تهران درباره مصوبات شورا، کمیته ای والا عنوان کمته تطبیق مصوبات شورا درون فرمانداری تهران شکل گرفته است که ۵ تا ۶ نفر عضو این کمیته هستند که فرماندار نیز یکی از اعضای این کمیته محسوب می شود.

رئیس محفل فرهنگی و مدنی شورای دهکده تهران درباره وظایف کمیته معادله مصوبات شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: برای این کمیته دو مقرری پیدا شده است، اول اینکه آیا مصوبات شورا تو حوزه اختیارات نمایندگان آدم است یا خیر؟ و دومین مواجب این است که این کمیته مصوبات شورا را با قوانین بالادستی تطابق می دهد یا با قوانین بالادستی تباین دارد یا خیر؟

ضایع شناس تصریح کرد: درون اینکه شورای ولایت تهران درون تماس با نامگذاری اماکن و معابر پهلو زمینه حقوق گیرایی اقدام می کند، شکی ازاله و ۲۰ سال است که بر ماخذ این فرآیند وظایف خود را انجام می دهد؛ این اقدام جزو وظایف قانونی و حقوقی شورای قریه تهران است و اینکه نمایندگان امتیاز بدهند معبری به معروفیت احمدی نژاد، موسوی، بازرگان و آیت الله هاشمی رفسنجانی است جزو وظایف آنها است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای قریه تهران گفت: شاید در آینده شورا تشخیص بدهد که خیابان نارمک به نام احمدی نژاد نامگذاری شود و این جزو اختیارات شورای ولایت محسوب می شود.

وی در پاسخ بوسیله این سؤال که موضع شورای بطرف خانه تهران داخل تماس با کشمکش فرمانداری در نامگذاری معبری به صیت مهراز بازرگان چیست، گفت: ما پیش از این نیز معبری را به نام دکتر مصدق نامگذاری کردیم و مصدق نخست وزیر بود و بازرگان همچنین اول وزیر بوده است و در واقع موضع شورا همچنان بر نامگذاری معبری به معروفیت بازرگان است و شهرداری باید نسبت بوسیله نامگذاری این معبر اقدام نرم. انتقاد امینی از ضدیت هیات تطبیق با نامگذاری سه گانه خیابان

به گزارش ایلنا، مالک ابراهیم امینی، مباشر رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز داخل جریان دویست و سی و ششمین جلسه محسوس شورای دهکده تهران به مشاجره هیات معادله با نامگذاری خیابان های مهراز بازرگان، اعظم طالقانی و سهیل گوهری واکنش علامت عدل.

وی با اشاره بوسیله تفکیک میان مصوبات و تصمیمات شوراها گفت: درون پارلمان ملی همچنین مصوبات به مصوبات ماهوی و تصمیمات تقسیم می شوند. بر همین اساس شورای نگهبان تنها می تواند مصوباتی را که گنجایش ماهوی دارند با قانون بنیادی و شرع مطابقت دهد و تو صورت مغایرت با این دو عین به آنها ایراد بگیرد، اما چنین حقی را راجع بوسیله تصمیمات نمایندگان مجلس برای خود قائل نیست.

او با ذکر مثالی دنباله قسط: رای اعتماد نمایندگان بوسیله هیات نوبت از جمله این موارد است و شورای حافظ داخل خصوص ثروتمند وجود داشتن یا نبودن تخصص ها و شرایط وزراء بخاطر خود راست اظهارنظر قائل نیست. تو نام گذاری خیابان ها نیز در عین اعضای شورای بخانه برگشتن به اعتبار رایی که از شهروندان اندوهناک اند، معتمدین شهروندان هستند و بوسیله دلیل اینکه معتمد شهروندان هستند قانون حق نام گذاری اماکن، معابر و... را برای اعضای پارلمان محلی قائل شده است و هیات مطابقت نمی تواند بخاطر خود حق اظهارنظر در خصوص نامگذاری های شورا را که تصمیمات شورا محسوب می شوند قائل شود.

امینی ادامه داد: تو ادوار گذشته نیز رویه چنین بوده است که تصمیمات راجع بوسیله نام گذاری ها صرفاً جهت اطلاع بوسیله هیات مطابقت ارسال می شده و هیات تطبیق نیز هیچگاه گاه در خصوص این تصمیمات ورود ماهوی و اظهارنظر نمی کرد.

نایب رئیس شورای ولایت تهران با اشاره بوسیله اظهارنظر ماهوی هیات تطبیق در خصوص معروفیت گذاری های شورا افزود: ورود هیات بوسیله نامگذاری ها موضوع جدیدی است و بدبختانه دولتی که هم جنس ماست و معتقدیم باید به نهادهای انتخابی باتوجه بوسیله ایستگاه پیش دماغ شده این نهادها درون سر بنیانی نرخ دهد و پایگاه و منزل آنها را حفظ کند، اینگونه موسسه را درون خصوص کارهایی که عادت گذار در حیطه وارستگی این نهادها راحتی داده است تنگ می کند.

عضو شورای ایالت تهران افزود: چنین رویه ای صحیح نیست و در مجلس همچنین چنین رویه ای حیات ندارد و شورای نگهبان صرفا نسبت بوسیله مصوبات ماهوی اظهارنظر می درنگ و ما نیز دعوی داریم قضا و قدر معتبر و نمایندگان آن بیش از شورای نگهبان نسبت بوسیله مصوبات پارلمان ملی، حقی برای خود قائل نباشند. نامگذاری ها از اختیارات شورای شهر تهران است

محمد سالاری رییس جماعت شهرسازی و معماری شورای ایالت تهران همچنین نسبت به مشاجره هیأت تطبیق فرمانداری تهران با مصوبات شورای بطرف خانه در خصوص نامگذاری ها انتقاد کرد و خواستار اجرای مصوبات شورا توسط شهردار تهران شد.

سالاری گفت: بنا بر مفاد صریح قانون، نامگذاری ها از اختیارات طبیعت شوراهای شهر و روستا در کشور است که به نشانی نمایندگان مردم و بوسیله شعبه از شهروندان انجام می شود. متأسفانه داخل این دوره مدیریت شهری مشاهده می کنیم، فرمانداری تهران و نماینده دولتی که شعارش قانونگرایی بوده تو یکسری اقداماتی که واقف بوسیله سابقه غم نبوده است، با مصوبات شورای شهر تهران داخل خصوص نامگذاری ها مخالفت می کنند.

سالاری افزود: از رئیس و کلیت شورای خانه دادن و مدیریت شهری تهران تقاضا دارم نسبت بوسیله تشکیل جلسه ای با فرماندار تهران و هیأت تطبیق تو خصوص این فقره رادیکال و غرض خلاف طریق و رویه آنها، اقدام و اعضای شورا بر مصوبه خویشتن پافشاری کنند و از شهردار تهران می خواهیم نسبت به عملیاتی شدن مصوبه شورا رفتار کند.

اندام شورای دهات تهران با رمز به مصوبات اخیر شورای قصبه تهران از عموم نامگذاری خیابان ها و معابر به اشتهار مرحوم مهندس بازرگان و مرحومه اعظم طالقانی و سایرین، هواخواه صدور اذن اجرای مصوبات عرفی شورای شهر توسط شهردار تهران شد.
هواوی ساعاتی پیش در جلسه مطبوعاتی خود از هدفون توگوشی تمام بی سیم فری بادز پرو (Huawei FreeBuds Pro) پرده برداری کرد که تو روزهای اخیر بوسیله دفعات در اطلاع دادن از آن صحبت شده بود. هواوی می گوید فری بادز پرو درمقایسه با خاندان های قبلی هدفون های توگوشی تمام بی سیم شرکت، فرایند حذف نویز فضا را بهتر اجرا می دهد و به یکی از توان های برتر هدفون ایرپادز پرو اپل مجهز است. 



سال گذشته، هواوی هدفون توگوشی فری بادز ۳ را رونمایی کرد که معیار شباهت هایش به نسل اول ایرپادز اپل باعث تعجبمان شد. هواوی فری بادز پرو درمقایسه با فری بادز ۳ اختلاف های محسوسی ازلحاظ ظاهری به خود دیده است و پیکر ای با گوشه های نمدار دارد و داخل بخش خارجی اش لوگو بزرگ هواوی بوسیله چشم می خورد. این همدستی چینی بوسیله روشنی هدفون فری بادز پرو را برای رقابت مستقیم با ایرپادز پرو اپل شناساندن کرده است.

هواوی منظور دارد هدفون متاخر خویشتن را با سَری های کوچک و متوسط و مبصر عرضه نرم تا کاربران ودیعه بوسیله شکل شنوایی خود، بهینه سَری را برگزینی کنند. هواوی می گوید اپلیکیشنی را به همراه فری بادز پرو منتشر می درنگ که می تواند به شما بگوید کدام یک از سَری ها خصوصی گوشتان است. 

در بخش بیرونی هدفون جدید هواوی، حسگری حیات دارد که به شما امکان می دهد پخش موسیقی یا شدت صدای آن را کنترل کنید. همان طورکه می شد انتظار داشت، با ضربه زدن روی هدفون موسیقی پخش یا راکد می شود و با سوایپ کردن روی مقدر شدن بیرونی آن، می توان شدت صوت را کنترل کرد. همچنین، چنانچه با دو انگشت روی هدفون ضربه بزنید، ANC کوشا می شود. اگر دوبار با دو انگشت روی هدفون ضربه بزنید، مخبر حالتی می شوید که اجازه ی دخول صدای فضا را بوسیله شنوایی می دهد. 

هواوی می گوید قابلیت ANC فری بادز پرو می تواند صداهای ۴۰ دسی بل محیط را حذف بطی ء. این در حالی است که فری بادز ۳ حداکثر صداهای ۱۵ دسی بلی را حذف می کرد. تو این هدفون، توگوشی از تراش ی کرین A1 هواوی استعمال می شود.



فری بادز پرو به سیستم حذف نویز فعال (Active Noise Cancellation) مجهز است. هواوی می گوید هدفون جدیدش بدوی هدفونی است که بوسیله رخ پویا شدت قابلیت حذف نویز را انتظام می کند. همچنین، این هدفون حالت های ویژه ای برای تقویت صدای اجنبی دارد. در هدفون کامل بی سیم هواوی، از درایور ۱۱ میلی متری مصرف شده است و طبق گفته ی هواوی، فری بادز پرو می تواند به همراه کیس شارژ، مجموعا ۳۰ ساعت موسیقی پخش یواش.

هریک از هدفون ها هنگام کوشا بودن توان حذف نویز فعال، تا چهار و نیمه ساعت شارژدهی می کنند. درصورت غیرفعال کردن ANC، شارژدهی به تقریبا هفت زمانه می رسد. فرایند شارژ کامل کیس یک روزگار کشش می کشد و بخاطر شارژ کامل هدفون، باید آن را بوسیله مدت ۴۰ دقیقه در کیس استراحت دهید. هواوی فری بادز پرو از اکتبر ۲۰۲۰ (مهر و آبان ۱۳۹۹) با قیمت ۱۹۹ یورو (۲۳۶ دلار) بخاطر پیش خرید دردسترس استراحت می گیرد. بیشتر بخوانید:رابط کاربری EMUI 11 هواوی برپایه اندروید 10 معرفی شدهواوی Harmony OS 2.0 را برای گوشی های هوشمند و دستگاه های دیگر معرفی کردن کردسامسونگ و ال جی فروش نمایشگر به هواوی را متوقف می کنند؟هواوی باوجود تحریم ها و ممنوعیت ها سهم خود را از بازار بین المللی مخابرات افزایش دادنسخه سفارشی گلکسی بادز لایو با همکاری Fila معرفی شد
ASGHAناحیهOOOON گره با انباشتگی ۱/۴ میلیارد نفر، میلیون ها شهروند متمول و میلیونر دارد که دلبستگی مند انواع خودروهای لوکس و پهن کالبد امریکایی یا آلمانی هستند. این شرایط، بسیاری از برندهای مشهور گیتی را برای ساخت کارخانه داخل چین، وسوسه می درنگ. جیپ و گروه فیات -کرایسلر، یکی از ایالت ها خودروساز مطرح جهان هستند که نه عزب خطوط تولید متعددی در چین دارند؛ بلکه محصولاتی اختصاصی برای این ملک و سلیقه انسان آن عرضه می کنند.

جیپ گرند کامندر، شاسی بلندی پهن پیکر است که از سال ۲۰۱۸ در چین مونتاژ می شود. خط تولید این خودرو، حاصل سرمایه گذاری مشترک GAC گره و فیات -کرایسلر است که به اختصار، GAC Fiat نامیده می شود. بسیاری از قطعات فنی گرند کامندر تو امریکا تولید و برای مونتاژ بوسیله چین فرستاده می شوند. این خودرو با پیشرانه دو لیتر توربوشارژ، ۲۳۵ اسب دود غلبه و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. نسخه ی دو دیفرانسیل گرند کامندر از همین پیشرانه، قدرت ۲۶۵ اسب بخار و گشتاور ۴۰۰ نیو جثه متر می گیرد. این محصول، قوطی دنده ۹ سرعته خودکار دارد.



شباهت واگونیر مفهومی با کامندر ۲۰۱۸، غیر شایان انکار است. درون نمای رو بوسیله رو، جلوپنجره و چراغ های مشابه وجود دارند؛ ضمن اینکه کامندر فراتر از واگونیر مفهومی، با نورپردازی درون جلوپنجره تولید می شود. البته شاسی بلند جدید جیپ، سپرهای مدرن با فضای مخصوص مه شکن دارد؛ ضمن اینکه نوار سو روز، سرتاسر چراغ های حقیقی و جلوپنجره را پوشش می دهد.

عمده ترین عامل تو تشخیص پلتفرم های مشترک بین خودروها، از نمای جانبی آشکار می شود. واگونیر مفهومی و کامندر ۲۰۱۸، صرفا داخل محل جداکننده ی شیشه های دریچه و ستون های میانی مغایرت پشیز دارند؛ اما از قسمت انتهایی بدنه، برش های گلگیر و خصوصا استوانه آخر، هم ارز هستند. این طور شرایطی بخاطر درپوش صندوق و طراحی پشت نیز وجود دارد. واگونیر و گرند کامندر، از دیدن سپر و چراغ پشت خودرو اندکی متفاوت بوسیله رویت می رسند، درحالی که دیگر المان ها و حتی چرخ ها نیز، تفاوت خاصی ندارند.

با نگاهی بوسیله فضای داخلی این خودرو، احساس می کنیم که واگونیر، نسخه ای لوکس از گرند کامندر با امکانات زیادی و برگ الکترونیکی مدرن است. کامندر با حالت روی داشبورد، طرح عقربه ای داخل پنل سیلندری پشت فرمان، قسمت قسمت کردن کنگره سنتی، چرم زیر داشبورد و خروجی های بزرگ تهویه مطبوع، اندک تضاد هایی با واگونیر و نمایشگرهای مفرط آن دارد.



گرند کامندر با آستانه ارزش ۳۸ هزار دلار در چین فروخته می شود. مدل دو دیفرانسیل این خودرو با امکانات بیشتر، حدود ۵۳ هزاره مقدار دارد. نسخه نهایی گرند واگونیر، اواخر سال ۲۰۲۱ تولید خواهد شد و احتمالا، با پیشرانه و امکانات متفاوت با گرند کامندر موجود درون بازار چین، ۶۰ تا ۱۰۰ هزار دلار مقدار خواهد داشت.

 بیشتر بخوانید:استاندارد بازسازی شده ولوو P1800 با قیمت ۵۰۰ هزاره دلار معرفی شدتسلا؛ پرفروش ترین خودرو دست دوم تو میدان آمریکاکاهش چشمگیر تصادف کامیون ها با نصب سیستم های ایمنینایت ویژن R R با غلبه ۱۱۰۰ اسب تبخیر معرفی شدعملکرد باورنکردنی موستانگ کبری هواپیما برقی با قدرت ۱۵۰۰ اسب
ASGHAASGHAROOOOشرکتOOOONSGHAROOOON تیونینگ خودرو نحو پرفورمنس (Roush Performance) که روی اصلاح وانت های فورد رنجر تمرکز دارد، از جدیدترین میوه خود که روش رنجر ۲۰۲۰ نامیده می شود، رونمایی کرد. اسلوب پرفورمنس پکیج آف رود خویشتن را برای فورد رنجر ۲۰۲۰ درون بازار استرالیا ارائه می دهد تا بتواند مشتریان را به علایقشان نزدیک یواش.



متأسفانه، روش پرفورمنس بوسیله دنبال اصلاح پیشرانه دیزلی مخصوص بازار استرالیا یا عرضه محصولاتی قدرتمند شبیه شلبی F-150 با ۷۷۰ اسب بخار قدرت نیست. در عوض، این انبازی فدایی از تنظیمات سیستم تعلیق، سیستم اگزوز، لاستیک های آف رود، برخی قطعات پلاستیکی قلب و شاید مهم تیز از همه، یک کابین زیباتر را ارائه می دهد.

روش رنجر (Roush Ranger) بر مبنا فورد رنجر Lariat ۴x۴ ساخته شده است و از پیشرانه ۲/۳ لیتری EcoBoost با ۲۷۰ اسب بخار قدرت و ۴۲۰ نیوتن متر گشتاور و قوطی دنده ۱۰ سرعته خودکار بهره می برد. روش پرفورمنس سیستم اگزوز cat-back مجهز به خروجی های دوگانه با لوله های از جنس فولاد ضدزنگ را افزایش می کند، اما هیچ پیشرفت واقعی در عملکرد خودرو ایجاد نمی شود.



ممتاز ترین تغییرات زیر بدنه هستند. روش رنجر ۲۰۲۰ فراهم به جهیز تعلیق Roush / Fox ۲.۰ است که با لاستیک های ۳۲ اینچی Grabber A/A TX جنرال تایر و رینگ های ۱۸ اینچی با جلای مشکی همراه شده.

اند از عموم تغییرات بصری در نقشه کشی بیرونی می توان به جلوپنجره گونه با چراغ های LED دوگانه ، قلاب های بکسل سفارشی قرمز رنگ، نشان های روی دریچه های گل گیر و چراغ های زیر در با «R» طرح R. رمز کرد مشتریان همچنین می توانند از بین هفت فام بیرونی و سه پکیج گرافیکی خارجی بخاطر گونه رنجر یکی را. انتخاب کنند آپشن های قلب دربرگیرنده باربند خصوصی تعاقب روش با نوارهای روشنایی ده اینچی دوتایی، کاور کفی آلومینیومی جمع شونده با برگ اختیاری و کیت لوازم آف جوی.



می شود در داخل کابین نحو رنجر نیز صندلی های چرمی عالی با تودوزی، پشتی های گلدوزی شده و آسترهای کف توسط WeatherTech. وجود دارد کنسول مرکزی اختیاری و امکان خوابیدن صندلی عقب، فضای پس انداز سازی بیشتری را برای وسایل ارزشمند در داخل کابین فراهم.

می کند در مجموع، پکیج اسلوب پرفورمنس برای فورد رنجر ۲۰۲۰ مبلغی حدود ۱۲،۷۵۰ به قیمت کارخانه لاریات ۴x۴ افزودن می کند، که قیمت اولیه آن را از ۳۸،۶۷۵ دلار به زیاد از ۵۰ هزار دلار. می رساند این ارزش تا حدودی زیاد به رویت می رسد و مقدور است فدایی افراد بخواهند درباره کیت های جهیز تعلیق در میدان. تحقیق کنند مقاله:های مرتبط وانت-فورد F 150 با تیونینگ طرز پرفورمنس معرفی-شدفورد F 150 با تیونینگ Roush؛ کندرو ترین

وانت جهان همکاری فورد پرفورمنس نیز چنین کیت تعلیقی را برای وانت های فورد عرضه. می دهد این شریک اخیرا پکیج آف جوی نصب شده توسط نمایندگی ها را در سه گانه سطح برای فورد رنجر-معیار ۲۰۱۹ ۲۰۲۰ معرفی. کرده است این کیت درون سطح ۱ شامل جهیز تعلیق.Fox ۲ ۰ و دگرگونی پشته سواری آف رود، لاستیک های BFGoodrich/KO2 ۲۶۵ ۷۰ و رینگ های ۱۷ اینچی Dyno Grey. می شود سطح ۲ تا اینکه قدرت پیشرانه را بوسیله ۳۱۵ اسب بخار و ۵۰۱ نیوتن متر گشتاور.

می رساند سطح ۳ همگی ی موارد موجود درون دو سطح مقدمه را با نوار شعاع LED چهل اینچی، باربند مخصوص نصب تایر اضافی و برگ در عقب، سپر جلو با قابلیت وینچ، اگزوز اسپرت و صیقلی عزب (۸،۹۹۵ دلار بدون نفقه) ی انتصاب نمایش. می دهد طبق ادعای وب سایت فورد پرفورمنس، سطح ۱ و ۲ بی قراری اینک سزاوار سرزنش پند است، اما سطح ۳ تا تابستان ۲۰۲۱ برای وصیت دردسترس.



نخواهد حیات وانت پیک آپ روش رنجر ۲۰۲۰ هم حالا برای وصیت خریداران دردسترس است و راه پرفورمنس نیز کفالت محدود ۳ ساله خواه کارکرد ۶۰ هزار کیلومتر را برای آن ارائه. می دهد:بیشتر بخوانید تویوتا پرادو 2021 بخاطر میدان اروپا معرفی N-شدهیوندای کنا N Line مدل 2021 معرفی شدشاسی بلند برقی اشکودا انیاک iV معرفی شدپژو 5008 مدل ۲۰۲۱ شناساندن شدآئودی Q2 مقیاس
به گزارش همشهری آنلاین،  مهر به نقل از ورایتی نوشت:  مستند جدید تایلور نوروود با عنوان «آرزوی رابین» که قرار است ابتدا سپتامبر منتشر بشود، آخرین روزهای زندگی رابین ویلیامز را بوسیله تصویر می کشد. دوستان نزدیک، همسایه ها و همسرش سوزان اشنایدر ویلیامز داستان یک مرد و درگیری اش با یک بیماری وحشتناک را پیش از مرگی تمجید می کنند که دنیا را شوکه کرد. رابین ویلیامز بازیگر آمریکایی کوچیدن

اشنایدر ویلیامز تو صدر این مستند راحتی دارد و می خواهد هواداران ویلیامز بدانند که این کمدین دستگیر یک مصیبت جدی به اشتهار دمانس جسم لویی خواه Lewy Body Dementia بود. نوروود داستانی اثرگذار درود می نرم و به بینندگان درباره این بیماری نابودکننده که کنترل عدد را داخل اختیار می گیرد و روی طولانی کارکردها اثر می گذارد، آموزش می دهد. مرگ ویلیامز رسماً به عنوان خودکشی ثبت شده، ولی حالا معلوم شده که او از این بیماری رنج می برده که باعث می شود بی همتا هم از رویت فیزیکی و هم از نظر روانی متجاوز محدود و زندگی کردن برایش غیرممکن شود. البته ویلیامز خودش نمی دانست بوسیله این بلای ناگهانی مبتلا است.

نوروود در مصاحبه ای درباره خوش ذات خود صحبت کرد و گفت می خواست داستانی را ستایش کند که روایت ها درباره ویلیامز را تصحیح می کند بجهت کثرت از افراد عقیده دارند او حتماً غمناک یا تحت نفوذ مواد مخدر بوده است. این مستند بسیار قوی و اثرگذار است. برای شما شکل گیری آن از کجا آغاز شد؟

از روال یکی از دوستان مشترک من و سوزان اشنایدر ویلیامز موافقت افتاد. سوزان با او درباره رابین و این صحبت می کرد که انسان باید حس کنند که چه اتفاقی بخاطر او افتاد و باید بیشتر درباره دمانس یا بیماری زوال سنگ تن لویی بدانند.

سوزان بوسیله من اکسید زد و پرسید که آیا می خواهم فیلمی درباره دمانس پیکر لویی بسازم یا نه و من نمی خواستم این فرمان را بکنم. به عنوان یکی از هواداران رابین ویلیامز، هرگز چیزی درباره این بیماری تو ارتباط با مرگ او نشنیده بودم و فکر می کردم همه چیز را می دانم. وقتی او بوسیله من اکسید زد دراین باره هیچ چیزی نمی دانستم. وقتی متوجه موکد چه اتفاقی افتاد؟

سوزان تمام پیوستگی هایی را که در سال آخر او و رابین و نیمی از عمر رابین بوسیله رخداد بی وقفه بود، برایم مدح کرد. او نمی خواست کمی از فیلم باشد ولی به او گفتم چنانچه بتواند آن شعر ها را درود یواش و در فیلم باشد، من هم هستم. برایش هولناک بود برای اینکه آن موقع فقط دو سال از مرگ رابین می عفو. اما گفت باشه و ما شروع به ارتکاب دادن مصاحبه ها کردیم و من داستان را پیدا کردم. چیزهایی که او درود کرد بی نهایت ارزشمند بودند.

پس ازآن رفتم همه چیز را اثبات کردم. به بنیاد مایکل جی. فاکس و طاسی راه اندازی های علمی دیگر رفتم تا تمام ادعاها درباره کالبدشکافی او را تایید کنم چون بوسیله نشانی یک فیلمساز باید این کار را ارتکاب داد. داخل نهایت ۱۷ نفر گرد آمدند که تا به حال هرگز درباره رابین صحبت نکرده بودند. اینکه به عنوان یک فیلمساز درباره دمانس قامت لویی و نحوه اثرگذاری آن روی زندگی رابین شنیدید چطور بود؟

یکی از چیزهای حقیقی درباره سوزان این است که قلب ابهت دارد و زمانی که تکیه او را به مشت آوردم، گفت می توانم هر چیزی که می خواهم بپرسم. در نهایت، ما ۹ ساعت مصاحبه داشتیم و احتمالاً کمتر از ۲۰ دقیقه از آن هوشیار فیلم شد.

من تمام ادبیات عاشقانه آن ها را از لحظه بازدید تا پایان دارم. نکته پر اب این است که خیلی از این ها را بوسیله دوستان نزدیکش حزن نگفته وجود بنابراین قبول کردن این مسئولیت خیلی عظیم بود. این عروج زنی است که هرگز مکرر عشق عمر اش را نخواهد داشت. اما او این جزییات را به اشتراک گذاشت و طولانی چیزهایی که او و شوهرش تحمل کردند را گفت و بنابراین باید عدالتی باشد و روایت او تصحیح شود.

پروسه فیلمسازی برای من درواقع پسند کردن حد غم این زن و تلاش در بازگویی ادبیات او و رابین ویلیامز بود. وقتی همه حرف های پایگاه را زدند وزن یدکی از روی دوش سوزان اندک شد. وقتی شان لیوای آمد و گفت رابین زمانه ۳ بامداد بوسیله من اکسید زد و گفت نمی داند چطور باید دیالوگ فیلمش را به یاد بیاورد، بی حد شوکه کننده بود.

شان فقط یکی از ۱۷ نفری بود که درباره رابین مصاحبت کرد، دیوید ای. کلی هم از جمله این افراد است. چطور توانستید درون تدوین این روایت را محدود کنید؟

متوجه شدم که با وجود اینکه دمانس قامت لویی در حقیقت یک فقره مرگ است، رابین هرگز نفهمید که به این بیماری مبتلاست و نمی دانست چه اتفاقی دارد می افتد و بنابراین تم موضوعی این فیلم بی آرامی همین بود. من در تدوین بازپسین به محفل های اصلی، همسایه ها، دوستان و محفل های حرفه ای نگاه کردم. به این نگاه کردم که چه کسی نیکوترین فرد برای تعریف کردن این شعر خواهد بود.

لحظه هایی غصه متشابه این آنچه جان، همسایه رابین تعریف می کرد، در فیلم وجود دارد. جاهل از سوزان، او آخرین محدودیت حیات که رابین را حی نظر. او گفت رابین رفت پیشش و خواست او را داخل آغوش بکشد. چیزی بود که می خواستم در فیلم بگذارم در برابر از مردمی رابین می گفت. چیز دیگری بود که طی پروسه فیلمسازی بخاطر تان متمایز باشد؟

خلال بازه ایجاد فیلم، سوزان داشت جاهایی می رفت که از زمان زنده وجود داشتن رابین نرفته بود و مسایل گذشته را مجدد حی می کرد.

یک بار او کنار میز نزدیک اورنگ بود برای اینکه می خواست مکرر به او نزدیک باشد مربوط به دلش بخاطر شوهرش کوزه شده بود و کتاب «الکلی های ناشناس» او را پیدا کرد. چیز خیلی مهمی برای رابین حیات در مدت او افسردگی و مشکلات سوءاستفاده از مواد داشت و هر شب کتاب را می خواند و کارش را ادا می عدالت. سوزان کتابش را باز کرد و دیدن که داخل یک ورقه نوشته «فقط می خواهم بوسیله آدم ها معاون کنم کمتر بترسند.»

این دعای کوچک رابین برای گیتی بود؛ دعایی که هیچکس هرگز قرار نبود بخواند. ولی این قلب، کارمایه و روحیه او بود.
پژوهشگران گزارش کردند زنی که در سال ۱۹۹۲ به HIV آلوده شده بود، امکان پذیر است نخستین محدودیت باشد که عاری پیوند مغز عظم یا حتی دارو درمان شده باشد. تو ۶۳ نفر دیگر که آن ها نیز بدون دوا عفونت را کنترل کردند، ظاهرا HIV طوری داخل بدن منزوی شده بود که نمی توانست تکثیر پیدا نرم. یافته ها مدال می دهند این افراد ممکن است بوسیله درمان عملکردی دست یافته باشند.

پژوهش جدیدی که در روزنامه ی Nature منتشر شده است، مکانیسم جدیدی را شرح می دهد که بدن ازطریق آن ممکن است HIV را سرکوب کند و اکنون به خیال پیشرفت در فناوری های ژنتیکی شایان مشاهده شده باشد. این بررسی نیز امیدواری می دهد که فدایی از افراد آلوده که سال ها دون درمان های مخالف رتروویروسی قرار داشته اند، ممکن است بوسیله طور مشابهی قادر به سرکوب ویروس و توقف مصرف دارو باشند. این داروها عوارضی را برای بدن به همراه دارند.

عیال سابق الذکر که لورین ویلنبرگ نام دارد و ۶۶ ساله و اهل کالیفرنیا است، به خاطر اینکه بدنش ویروس را برای دهه ها پس از تأیید عفونت سرکوب کرده ، در میان پژوهشگران نامدار است. بنا به گزارش ها، تاکنون، تنها دو نفر یعنی تیموتی براون از کالیفرنیا و آدام کاستیلواز لندن بخاطر HIV تداوی شده اند. هر دو مرد دامن یگانگی عدد استخوان بخاطر درمان سرطان صبر گرفتند و این حکم موجب شد جهیز ایمنی آن ها دربرابر ویروس مستحکم شود.

یکدلی عدد استخوان آنقدر خطرناک است که نمی تواند یک گزینه ی درمانی برای بیشتر افراد دچار عفونت HIV محسوب شود؛ اما این بهبودی ها سبب تکثیر امیدواری درمورد امکان درمانی طولانی شده است. در ماه مه، پژوهشگرانی درون برزیل گزارش کردند که ترکیبی از درمان های HIV مقدور است منجر به درمان دیگری شود؛ اما فداکار متخصصان گفتند برای تأیید چنین نتیجه ای به آزمایش های بیشتری نیاز است.مقاله های مرتبط:ناسالم لندن هویتش را فاش کرد؛ با دومین فرد استخلاص یافته از HIV آشنا شویددرمان عفونت ناسالم ویروس HIV بخاطر دومین جنین

درون بین ویروس های مختلف، HIV ویروسی حیله گر بوده و ذات کنی آن شاق است. این ویروس خود را متوجه ژنوم انسان می کند و ماشین آلات سلولی را فریب می دهد تا خود را افزودن نرم. ویروس HIV به نعوظ غریزی رجحان می دهد در ژن ها کمین کند که نیکوترین افزار برای تکثیر هستند.

در فداکار افراد، سیستم کنف بوسیله ممارست زمان سلول هایی را که ویروس در ژنوم آن ها جای محزون است، جست وجو می کند و از بین می برد. دکترژو یو، نویسنده ی مبصر مطالعه گفت امکان پذیر است ژن های ویروسی در مناطقی از ژنوم محصور شوند که در آنجا تکثیری قیافه نمی دهد.

شریک شدن کنندگان مطالعه اصطلاحا «کنترل کنندگان ممتاز» بودند که یک درصد از افراد مبتلا بوسیله HIV هستند که بدون داروهای ضد رتروویروسی قادر هستند ویروس را کنترل کنند. پژوهشگران ظن می کنند که مقدور است فداکار افراد که سال ها تحت درمان های ضد رتروویروسی قرار می گیرند، نیز به همان خراج برسند خصوصا اگر درمان بتواند سیستم پناه آن ها را تقویت نرم. دکتراستیو دیکس، متخصص ایدز از دانشگاه کالیفرنیا و یکی از نویسندگان مطالعه ی متاخر گفت: «این دسته منحصر به فرد برای من بوسیله نوعی ثبوت مفهومی است که علامت می دهد امکان پذیر است با پاسخ سیستم امینی میزبان بوسیله علاج بالینی کاملی برسیم.»

کنترل کننده های برجسته برای یافتن سرنخ هایی درمورد چگونگی کنترل HIV به طور جامع مورد مطالعه قرار پژمان اند. خانم ویلنبرگ زیاد از ۱۵ سال است که تو چنین مطالعاتی ثبت شهرت کرده است. به استثنای یک آزمایش که مربوط به سال ها پیش است و نشان دهنده ی مقادیر کمی از ویروس بود، پژوهشگران هرگز نتوانستند HIV را داخل بافت های او معارفه کنند.

دکتر یو و همکارانش در معاینه ی جدید، ۱/۵ میلیارد سلول خونین خانم ویلنبرگ را تجزیه و تحلیل کردند و حتی با کاربرد از تکنیک های پیشرفته ی جدیدی که می توانند مکان ویروس را تو ژنوم پدیدار کنند، هیچ اثری از ویروس محسوس نکردند. میلیون ها سلول از مایه گوارش او نیز نشانه ای از ویروس را نشان ندادند.



میکروگراف الکترونی روبشی رنگی از سلول T آدم (آبی و سبز) که به HIV آلوده شده است (زرد)

فدایی پژوهشگران درمورد نتایج استیناف جدید محتاط هستند. دکتر یونا اودوهرتی، ویروس شناس دانشگاه پنسیلوانیا گفت: «این نتایج مطمئنا دلگرم کننده اما حدسی است. قبلا از اینکه بتوانم بگویم او درمان شده است، باید معلومات بیشتری به دست آورم.»

یازده فرد دیگر مطالعه که پژوهشگران آن ها را «کنترل کننده های استثنایی» می نامند، ویروس را تنها در حصه بسیار متراکم و دورافتاده ای از ژنوم خود دارند که سامان آلات سلولی قادر به افزایش آن زدودن. برخی از افرادی که ویروس را بدون دوا سرکوب می کنند، دارای آنتی بادی های قابل تشخیص یا سلول های ایمنی که سریعا دربرابر HIV نفوذ کردن دهند، نیستند. اما جهیز ایمنی آن ها حافظه ی قدرتمندی از ویروس را با خود بوسیله همراه دارد. سلول های T قدرتمند که یکی از اجزای سیستم امنیت هستند، سلول هایی را که ژن های ویروسی تو بخش های قابل دسترس برنده ژنوم آن ها لانه کرده است، حذف می کنند. سلول های عفونی که باقی می مثل ویروس را تنها درون بخش های دورافتاده ی ژنوم خود دارند که ویروس تو آنجا قادر بوسیله افزایش نیست. حکیم بروس واکر ،پژوهشگر مؤسسه ی راگون که به مدت ۳۰ سال به تجسس ی کنترل کننده های برجسته مشغول بوده است، گفت: «این واقعا عزب تعبیر کردن برای یافته های ما است.»

حدود ۱۰ درصد از افرادی که درمان های ضد رتروویروسی را دریافت می کنند، خصوصا کسانی که این فرمان را خیلی زود پس از عفونی شدن آغاز می کنند، حتی پس از توقف مصرف دارو، به طور توفیق آمیزی ویروس را سرکوب می کنند. شاید اتفاق مشابهی در این افراد صورت دهد.

مطالعات انجام شده درزمینه ی درمان تمام HIV مبتنی پیاده شدن حذف تمامی ویروس هایی است که درون ژنوم پنهان شده اند. مطالعه ی جدید، راه حل دست یافتنی تری را ارائه می دهد: چنانچه ویروس فقط در بخش هایی از ژنوم بماند که درون آن نتواند افزودن شود، ناخوش ممکن است به درمانی عملکردی دست یابد. دکتر واکر گفت: «بخشی که داخل بیابان های ژنی وجود دارند، اهمیت ندارد. براین اساس، وقتی ما این مطالعات را اجرا می دهیم، لازم نیست فقط به کمیت مخزن نگاه کنیم، بلکه باید کیفیت آن را تک توجه استراحت دهیم.»

از زمانی که پژوهشگران مطالعه را اتمام کرده اند، چند مورد دیگر نیز رک کرده اند که می تواند به عنوان علاج طولانی درنظر پژمرده شود. آن ها درحال تماس گرفتن با افرادی هستند که ۲۰ سال خواه بیشتر است که داروهای نقیض رتروویروسی را کاربرد کنند و کسانی که ممکن است موفق شده باشند ویروس را به صحرا های ژنوم خود بفرستند.

داروهای نقیض رتروویروسی خصوصا اگر بوسیله مدت کامل مصرف شوند، می توانند عوارض جانبی ناگواری متشابه بیماری قلبی و آسیب ارگان را به همراه داشته باشند. چنانچه براساس پژوهش های بیشتر، درمانی عملکردی عرضه شود، عمر بیماران دگرگون خواهد شد.بیشتر بخوانید:ماسک شارژی ال جی برای تصفیه مستقیم هوا رونمایی شدآنتی ویتامین ها؛ راه حل بغرنج مقاومت آنتی بیوتیکیحتی حیوانات از ویروس جدید کرونا در امان نیستندسرطان سینه؛ علائم، درجه بندی، امتیاز و همه آنچه باید درباره ی آن بدانیدایلان ماسک جنین رونمایی دستگاه کاربردی نورالینک را در بامداد شنبه عدل
موتورولا که درحال حاضر از شرکت های زیرمجموعه ی لنوو محسوب می شود، از جدیدترین گوشی هوشمند خویشتن رونمایی کرد. علیه جدید که موتورولا موتو جی ۹ (Motorola Moto G9) نام دارد خلیفه موتو جی 8خواهد بود که داخل مارس سال ۲۰۱۹ روانه بازار شد.

گوشی موتورولا موتو جی ۹ را می توان محصولی اقتصادی خواند که مشخصات سخت افزاری نسبتا مطلوبی را دراختیار تعلق مندان فراغت می دهد. نمایشگری ۶/۵ اینچی برای موتو جی ۹ داخل دیدن گرفته شده که رزولوشن HD را یدک می کشد و نسبت ابعاد ۲۰ به ۹ باعث شده تا نمایشگری کشیده داشته باشد.

داخل بالای نمایشگر، ترک خوردگی وجود دارد که میزبان دوربینسلفی ۸ مگاپیکسلی شده است. درحال حاضر اکثر محصولات اقتصادی از دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی استفاده می کنند؛ اما موتو جی ۹ دوربینی با رزولوشن اعلی دراختیار کاربران قرار می دهد. بااین حال، رزولوشن بوسیله انتزاعی چونی بالاتر در عکاسی نیست.

محصول جدید موتورولا از تراشه اسنپدراگون ۶۶۲ استفاده می کند که با لیتوگرافی ۱۱ نانومتری تولید شده است و البته ۴ گیگابایت حافظه رم نیز آن را یگانگی می کند. موتورولا بخاطر موتو جی ۹ حافظه ذخیره سازی ۶۴ گیگابایتی را داخل نظر پژمان است. درکنار ماژول دوربین سه گانه می قابلیت حسگر اسکنر اثرانگشت را برای قفل گشایی دستگاه مشاهده کرد.



در پنل پشتی می نبوغ ماژول دوربین سه گانه را مشاهده کرد که متشکل است از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین ۲ مگاپیکسلی بخاطر ثبت تصاویر ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر برای عبرت میزان عمق در شمایل. برای تأمین کارمایه مورد احتیاج دستگاه، باتری با ظرفیت ۵،۰۰۰ میلی آمپرساعت درون دید گرفته شده که امکان شارژ سریع ۲۰ واتی آن بود دارد. موتو جی ۹ از درگاه USB-C بخاطر شارژ باتری و انتقال مفروضات توسط کاربر مصرف می کند.

مقاله های مرتبط:موتورولا ۱۹ شهریور نسل دوم Razr را رونمایی می کندمیزان ظرفیت باتری موتورولا ریزر 2020 مشخص شد

از دیگر ویژگی های موتو جی ۹ می استعداد به ایستادگی در طبق خاصیت قطرات هنگام پاشش آب، استفاده از سیستم عامل اندروید و تکمه ای مخصوص معاون هوشمند گوگل اسیستنت اشاره کرد. خواست می رود موتو جی ۹ در دو رنگ بندی آبی و سبز با قیمتی کمیت ۱۵۴ دلار از ۳۱ آگوست (۱۰ شهریور) روانه بازار هند شده و پس از چند هفته تأخیر تو دیگر بازارهای گیتی عرضه شود.بیشتر بخوانید:پوکو X3 با مدل سازی متفاوت و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی در FCC رؤیت شدیک روز کامل از پنجره دوربین هواوی اثر ۴۰ پروعملکرد فوق العاده نوت 20 اولترا تو آزمایش سقوط از فراز بوسیله لطف گوریلا گلس ویکتوسال جی کیو 92 5G رونمایی شدرندرهای جدید گوگل پیکسل 4a 5G نشانگر نمایشگر مبصر تر ۹۰ هرتزی تو این میوه است