شبکه حمل و نقل جهانی

هواوی ساعاتی پیش در جلسه مطبوعاتی خود از هدفون توگوشی تمام بی سیم فری بادز پرو (Huawei FreeBuds Pro) پرده برداری کرد که تو روزهای اخیر بوسیله دفعات در اطلاع دادن از آن صحبت شده بود. هواوی می گوید فری بادز پرو درمقایسه با خاندان های قبلی هدفون های توگوشی تمام بی سیم شرکت، فرایند حذف نویز فضا را بهتر اجرا می دهد و به یکی از توان های برتر هدفون ایرپادز پرو اپل مجهز است. 



سال گذشته، هواوی هدفون توگوشی فری بادز ۳ را رونمایی کرد که معیار شباهت هایش به نسل اول ایرپادز اپل باعث تعجبمان شد. هواوی فری بادز پرو درمقایسه با فری بادز ۳ اختلاف های محسوسی ازلحاظ ظاهری به خود دیده است و پیکر ای با گوشه های نمدار دارد و داخل بخش خارجی اش لوگو بزرگ هواوی بوسیله چشم می خورد. این همدستی چینی بوسیله روشنی هدفون فری بادز پرو را برای رقابت مستقیم با ایرپادز پرو اپل شناساندن کرده است.

هواوی منظور دارد هدفون متاخر خویشتن را با سَری های کوچک و متوسط و مبصر عرضه نرم تا کاربران ودیعه بوسیله شکل شنوایی خود، بهینه سَری را برگزینی کنند. هواوی می گوید اپلیکیشنی را به همراه فری بادز پرو منتشر می درنگ که می تواند به شما بگوید کدام یک از سَری ها خصوصی گوشتان است. 

در بخش بیرونی هدفون جدید هواوی، حسگری حیات دارد که به شما امکان می دهد پخش موسیقی یا شدت صدای آن را کنترل کنید. همان طورکه می شد انتظار داشت، با ضربه زدن روی هدفون موسیقی پخش یا راکد می شود و با سوایپ کردن روی مقدر شدن بیرونی آن، می توان شدت صوت را کنترل کرد. همچنین، چنانچه با دو انگشت روی هدفون ضربه بزنید، ANC کوشا می شود. اگر دوبار با دو انگشت روی هدفون ضربه بزنید، مخبر حالتی می شوید که اجازه ی دخول صدای فضا را بوسیله شنوایی می دهد. 

هواوی می گوید قابلیت ANC فری بادز پرو می تواند صداهای ۴۰ دسی بل محیط را حذف بطی ء. این در حالی است که فری بادز ۳ حداکثر صداهای ۱۵ دسی بلی را حذف می کرد. تو این هدفون، توگوشی از تراش ی کرین A1 هواوی استعمال می شود.



فری بادز پرو به سیستم حذف نویز فعال (Active Noise Cancellation) مجهز است. هواوی می گوید هدفون جدیدش بدوی هدفونی است که بوسیله رخ پویا شدت قابلیت حذف نویز را انتظام می کند. همچنین، این هدفون حالت های ویژه ای برای تقویت صدای اجنبی دارد. در هدفون کامل بی سیم هواوی، از درایور ۱۱ میلی متری مصرف شده است و طبق گفته ی هواوی، فری بادز پرو می تواند به همراه کیس شارژ، مجموعا ۳۰ ساعت موسیقی پخش یواش.

هریک از هدفون ها هنگام کوشا بودن توان حذف نویز فعال، تا چهار و نیمه ساعت شارژدهی می کنند. درصورت غیرفعال کردن ANC، شارژدهی به تقریبا هفت زمانه می رسد. فرایند شارژ کامل کیس یک روزگار کشش می کشد و بخاطر شارژ کامل هدفون، باید آن را بوسیله مدت ۴۰ دقیقه در کیس استراحت دهید. هواوی فری بادز پرو از اکتبر ۲۰۲۰ (مهر و آبان ۱۳۹۹) با قیمت ۱۹۹ یورو (۲۳۶ دلار) بخاطر پیش خرید دردسترس استراحت می گیرد. بیشتر بخوانید:رابط کاربری EMUI 11 هواوی برپایه اندروید 10 معرفی شدهواوی Harmony OS 2.0 را برای گوشی های هوشمند و دستگاه های دیگر معرفی کردن کردسامسونگ و ال جی فروش نمایشگر به هواوی را متوقف می کنند؟هواوی باوجود تحریم ها و ممنوعیت ها سهم خود را از بازار بین المللی مخابرات افزایش دادنسخه سفارشی گلکسی بادز لایو با همکاری Fila معرفی شد
  • ۹۹/۰۶/۲۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی