شبکه حمل و نقل جهانی

ASGHواقعیتOOOON افزوده و واقعیت مجازی دو تکنولوژی با پتانسیل متجاوز بالا هستند؛ اما متأسفانه با اینکه مدت زمان زیادی از نمایش ی اولین مایه ها می گذرد، محصولات کنونی با ارائه ی قابلیت های ناقص یا در بعضی مواقع جلوتر از زمان خود، نتوانسته اند از این پتانسیل عظیم استفاده کنند و اغلب بوسیله تسهیم متجاوز ناچیز از این صنعت رضایت داده اند. بر اساس ابتکار جدید اپل، هدست واقعیت افزوده یا یک آیفون می تواند از تلالو ورقه عرضه برای ردیابی لول هر سطحی استفاده کند و اختراع دیگر، نوعی جهیز لمسی را نشان می دهد که می تواند جزئیات لمس کاربر را حس و تجسس و برای بهبود امتحان ی غوطه وری کاربر در دنیای هدست واقعیت افزوده، آن را متشابه سازی کند.



مدت ها است که گفته می شود اپل داخل حال کار روی نوعی هدست شایان نصب روی سر مبتنی بر فن شناسی VR یا AR AR است و گزارش های مختلف و ضبط های ثبت اختراع وافر این موضوع را اثبات می کنند و علامت می دهند اپل برای نمایش ی این سنخ از محصولات بسیار مصمم. است در دو پتنت ثبت شده تو اداره ثبت اختراعات ایالات متحده در روز سه شنبه، اپل وضع محلول هایی برای عملکرد پردازشی این نوع هدست به همراه حسگر لایدار عرضه می د. هد یکی از مزایای هدست واقعیت افزوده، استفاده از حسگرهای دوربین است که معمولا بخاطر عکس برداری از محیط و برای تشخیص اشیاء استفاده می شود و از همان شیرهدار افزار می توان برای ردیابی آن اشیاء و تغییر موضع واقعی آن ها نسبت به هدست استفاده.کرد مقاله ی:مرتبط پتنت متاخر اپل به پنجره های پیشرفته خودرو خودران اشاره

دارد مزایای ردیابی اشیاء بخاطر تکنولوژی واقعیت افزوده، معمولا محدود بوسیله این است که کاربر بتواند پوشش گرافیکی دیجیتال را روی فیدهای ویدئویی داخل اطراف جسم اعمال. کند این می تواند دربرگیرنده شاخص های وضعیت پروگرام های خاصی در یک کنترل کننده باشد که در نمای واقعی مشاهده نمی. شود بااین حال منابع مورد نیاز برای شناسایی و پیگیری اشیاء و تعیین جهت گیری کامل آن ها، می توانند یک جهیز پردازشی متجاوز سنگین باشد و برای نمایش ی یک تجربه ی بهینه، بوسیله پردازش های عریض و قدرتمند احتیاج خواهد وجود و معمولا شرکت ها از هر روشی بخاطر کاهش استفاده از منابع استقبال می. کنند مقابل شایعات گذشته، اپل برای پردازش های سنگین عینک واقعیت افزوده اش از آیفون بوسیله نشانی نیروی پیشرانه و کمکی مصرف می کند، این امر بیشتر برای عینک واقعیت افزوده کاربرد خواهد داشت که نیازمند قطع کمتر و مدل سازی باریکه.  



است داخل ابتکار ثبت شده با «عنوان کنترل کننده AV و VR با دوربین» رویداد اپل این ایده را ارائه می دهد که امکان پذیر است سیستم استفاده شده در دوربین ها، لزوما نیازی به پیگیری تمام پیکسل های شیء ردیابی شده در تمامی زمان ها نداشته باشد؛ در عوض می توان تعداد این پیکسل ها را کاهش داد که داخل آن صورت به طور قابل ملاحظه ای بوسیله کمترین قطع ممکن از معاینه های بدوی نیاز خواهد. بود اپل داخل این سیستم، به نوعی به دنبال روزی وری بیشتر و کاربرد ی کم تر و بهترین تر از پردازش سخت افزاری با استعمال از جنس خاصی از حسگرهای ساطع کننده پالس نوری.

است اپل در این اختراع پیشنهاد می کند که می توان پیکسل های خاصی درون تمثال انتخاب کرد که مربوط به یک شیء ردیابی شده باشد و بوسیله مالاریا ی خود، امکان خواندن شدت نور و سایر محدودیت ها را مجهز می. کند تو صورت حرکت یا تحول شرایط دوربین خواه شیء، شدت پرتو بخاطر آن تعداد پیکسل فراتر از یک کمیت تعیین شده تغییر می یواش و باعث می شود کل جهیز با کاربرد از منابع بیشتری ضربان وجوی تحول و حرکت شیء را اول. کند با توجه به اینکه این جهیز از پرتو مصرف می کند، امکان دارد که به جای تقلا برای شناسایی جسم، سیستم به سادگی بتواند همان نقاط نور را که مشعشع شده است جست وجو.

یواش اگر اکثر نقاط نوری روی تنه وجود داشته باشد و سیستم فقط آن نقاط را ردیابی کند، می تواند از منابع بسیار کمی بخاطر تعیین موقعیت و تغییر انگیزه استفاده کند و طبیعتا به غلبه پردازشی کمتری نیاز خواهد. داشت این نقاط نور می توانند بوسیله راحتی بازتابی از نور هوا داخل محفظه ی یک شیء باشند؛ اما به نظر می رسد اپل در رویت دارد از سایر منابع نوری تولیدشده در جسم، مانند نشانگرهای LED یا صفحه نمایش نشان دهنده ی الگو استعمال. بطی ء با استعمال از حالت دوم، می توان تا زمانی که ورق نمایش قابل مشاهده باشد، داده های موضع و انگیزه گیری کافی را به جهیز منتقل. کرد داخل این سیستم، نقاط مرجع مبتنی بر نور لزوما نباید برای نور مرئی ابداع شوند؛ زیرا اپل پیشنهاد می کند که الگوی شعاع می تواند شامل طول موج های نامرئی. باشد این یک سیستم عاری مانع است که توسط کاربران دیده نمی شود و به طور بالفعل می توان از طول موج های متنوع تلالو استفاده کرد تا به سیستم اجازه دهد با چندین کاربر یا اشیاء وفاق محکم.

 کند با توجه بوسیله اینکه این جهیز می تواند از نور مرئی استفاده کند، اپل از فناوری دیگری که قبلا داخل محصولات خود استفاده کرده است، برای این سیستم استعمال می. کند (لایدار) LiDAR همان چیزی است که اپل بخاطر این کار در رویت اندوهناک و سیستم قرین قبلا تو دوربین TrueDepth فیس آی دی و در ماژول دوربین پشتی آیفون ۱۲ پرو استفاده شده. است فن شناسی یادشده، شامل ترویج پالس ها و نقاط کوچک نور مادون قزل است که بوسیله یک حسگر تصویربرداری بازتاب می شوند و برای نقشه برداری از عمق اجسام استفاده می. شوند جثه به انزوا نور خاصی ساطع نمی کند؛ اما بازتاب های نقطه ی نور، همان کار را انجام می دهند و می توانند از مزیت هایی برای پیگیری محصولات غیر الکترونیکی مثل دست کاربر استفاده. شود این اختراع را پیتر مایر در ۳۱ ژانویه (۲۰۱۹ دی) ۱۳۹۸ به ثبت رسانده.



است اختراع دوم اپل بر جمع آوری اطلاعات، تمرکز کرده است و بوسیله نعوظ ویژه دربرگیرنده چگونگی دستیابی سیستم بوسیله اطلاعاتی است درون مورد آنچه کاربر لمس می.

کند به طور معمول یک ثمر دیداری و شنیداری مبتنی پیاده شدن واقعیت افزوده و واقعیت مجازی می تواند از سایر عناصر معرفی شده بخاطر نمایش ی توهم واقعی بودن اشیاء دیجیتال بوسیله کاربر استفاده. درنگ چنین سیستمی به صورت هوشمند احساسات کاربر هنگام لمس یک مورد در دنیای واقعی را داخل دنیای خیالی هدست قرین سازی می یواش تا بوسیله کاربر اجازه دهد با کاربرد از افزار بازخورد لمسی، این تجربه را به قیافه واقعی تو هدست واقعیت افزوده احساس.

درنگ در اختراع ثبت شده با «عنوان سیستم های کامپیوتری با دستگاه های انگشتی برای استاندارد برداری از فردی های اشیا» اپل کوپرتینویی ها کاربرد از وسیله های مبتنی به خشکی امدن بازخورد (لمسی-Finger) worn را پیشنهاد می کنند که بوسیله دو روش استفاده می. شوند حسگرهای موجود تو هر یک از این جنس دستگاه ها، قادر به خواندن تأثیرات واردشده به سطح یک جسم اصلی هستند که کاربر آن را لمس می بطی ء و کانتور سطح، بافت ها، فام ها و الگوهای جسم، ویژگی های صوتی و معادل را شامل می.

شود هنگامی که این جهیز با عناصر دیگر، مانند دوربین های نمایشگرهای انتصاب شده روی (سر) HMD ترکیب شود، می تواند داده های زیادی درباره ی تغییرات یک شیء جمع آوری کند و آن را بوسیله کاربر عرضه. دهد حسگرهای یادشده می توانند شامل فشارسنج، حسگر اولتراسونیک، حسگرهای تماس مستقیم، دماسنج ها، حسگرهای دامنه، شتاب سنج ها، ژیروسکوپ ها، قطب رقم و حسگرهای خازنی.

باشند این سیستم درون انتهای انگشت دستان استفاده می شود؛ اما کاربران همچنان می توانند احساس لمس اشیاء را تجربه کنند؛ مربوط به پد انگشت عاری جلوگیری کننده باقی خواهد. ماند حسگرها می توانند اثر بستگی با برآمدگی های خارج از نوک انگشت یا تغییرات انگشت کاربر در اثر لمس جسم را نمره دهند و داده های جمع آوری شده در تک شیء می تواند برای استفاده بعدی توسط سیستم ذخیره و ثبت و به نعوظ بالقوه به نشانی بخشی از کتاب خانه ی فراخ تری از داده ها به پول اعانه گذاشته شود؛ سپس می قابلیت از این اطلاعات با عناصر بازخورد لمسی برای شبیه سازی عاطفه لمس اشیاء واقعی، بوسیله کاربر خواه سایر کاربران استفاده. کرد این بدعت را پل وانگ تو ۲۲ آوریل ۲۰۱۹ به ثبت رسانده.

است اپل به عارض هفتگی اختراعات بی شماری ثبت می. یواش ثبت بدعت نشان دهنده ی موضوعات مورد علاقه تحقیق و توسعه انبازی ها است؛ اما تضمین کننده ی نمایش آن در محصول یا خدمات.نیست بیشتر:بخوانید خریداران مک مینی مجهز به پردازنده M1، از مشکلات مربوط به بلوتوث شکایت دارندکامپیوترهای دسکتاپ اپل با پردازنده M2 بوسیله زودی از راه می رسنداحتمالا اپل کامپیوترهای مک سال آینده را در دو نسخه با پردازنده اینتل و M1 نمایش خواهد کرداظهارنظر موجد لینوکس درمورد مک های جدید مجهز به پردازنده M1درخواست بخاطر آیفون ۱۲ پرو ، مک بوک M1 و آیپد ایر اعلی از پیش بینی ها
  • ۹۹/۰۹/۰۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی