شبکه حمل و نقل جهانی

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، تخیل کنید مدت ها برای پذیرفته شدن داخل دانشگاه تلاش کرده اید، تعدادی شب ها تا بامداد همراه کتاب های درسی دانا مانده اید، هنگفت از مهمانی ها را نرفته اید، با دوستانتان معاشرت نکرده اید تا اینکه داخل رشته مورد نظرتان پذیرفته می شوید. پس ازآن از پذیرفته شدن، دست کم چهار سال شب هنگام روز درس خوانده اید، اندوه چنان خیلی از شب ها نخوابیده اید، خیلی از مهمانی ها را نرفته اید و نهایتا بعد از عذاب های فراوان خرد آموخته می شوید. این توصیف حال می تواند سرگذشتی از زندگی یک پرورش کرده لفافه کلمه و شعر انگلیسی خواه مترجمی زبان در یکی از زبان های خارجی باشد، حال او می تواند تو یک آموزشگاه تعبیر اجنبی به آموزگاری مشغول شود. آن تیمار به صورت حق التدریس!

ساعت می گذرد و آموزگار اصطلاح خارجی به دلیل علاقه بوسیله واژه و معلمی، از کارش با درآمد کم آن راضی است که ناگهان ماجرا ای در کمین او می رود، یک ویروس، کار و اقتصادش را تعطیل کرده و برای چند ماه درآمدی ندارد و مشخص غصه نیست که این تعطیلات تا چه زمانی ادامه دارد؟

فرض چند ماه بدون بیمه یا درآمد زندگی کردن تا اینکه آدم را دچار تپش و سردرگمی و ناامیدی می درنگ. داخل چنین شرایطی لزوم امنیت های اقتصادی از مدرسان و مدیران آموزشگاه های زبان خارجی بیشتر از همیشه احساس می شود.



واژه فرّار است و آموزش مجازی پاسخگو محو

یک مدرس تعبیر انگلیسی گفت: در مدت تعطیلی دایره واژه ما شاگرد از کرونا، برگزاری کلاس های حضوری ممنوع وجود و از کلاس های رمزی هم استقبال چندانی نشد، در مدت داخل ناحیه ما مصرف های این چنینی از فصای مجازی هنوز مرسوم نیست و انسان هم به خاص تو این مدت از رویت اقتصادی تحت فشار بودند.

مریم محرابی افزود: برای من که درآمدم فقط از این اسلوب مطمئن می شود، تعطیلی آموزشگاه زبان مشکلات اقتصادی یدکی ابداع کرد.

مدیر یک آموزشگاه کلمه نیز اظهار کرد: واژه انگلیسی مبحث فرّاری است و داخل این تعطیلات بچه ها از اصطلاح دور شدند و بسیاری از مطالب را فراموش کردند. وافر از آموزشگاه ها به آموزش رمزی روی آوردند ولی به دید من این گونه در فراگیری زبان خیلی کاربردی نیست چون بخش مهمی از یادگیری زبان، گفت وگوی گروهی در کلاس است.

وی افزود: داخل این روزهای تعطیل، آموزشگاه هزینه هایی متشابه آب و برق و کرایه بهای ساختمان داشته اما درآمدی نداشته است، این مسائل، مشکلات بزرگی است و همچنین بسیاری از مدرس های زبان تو این مدت درآمدشان را از دست دادند و بیمه اندوه نیستند.

سلامت فرزندان دغدغه والدین

پاپا یکی از اصطلاح آموزان اعتراف کرد: در این روزهای مسری ویروس کرونا تا اینکه اگر آموزشگاه زبان فاتحه به فعالیت کند، فرزندم را به آموزشگاه نخواهم فرستاد زیرا اشتی فرزندم برایم اساسی تر است.

فاطمه اعرابی امتداد داد: آموزش مجازی واژه انگلیسی بوسیله نظر غلام واکنش زیادی درون یادگیری ندارد زیرا در کشور ما زیرساخت های لازم برای وابستگی مجازی پرعضله نیست، در حال حاضر فرزندم از آموزش زبان دور شده و قسمتی از آموخته هایش را هم فراموش کرده است.

مدیر کانون زبان استان سمنان نیز بیان کرد: اواخر اسفند ۹۸ آزمون نهایی ترم زمستانه برگزار شد و بعد از آن تاکنون کانون کلمه تعطیل و  از ۲۰ اردیبهشت ترم بهاره به صورت مجازی استوار شد.

فاطمه ربانی افزود: از آنجا که کانون تعبیر فقط در سمنان شعبه دارد، تلاش کردیم از این فرصت برای آموزش کلمه بوسیله کل شهرستان های استان استفاده کنیم ولی مشکلاتی نظیر اعتماد نداشتن خانواده ها به آموزش مجازی بود دارد.

وی اظهار کرد: مشکلات دیگری همانند پرداخت اجاره بهای مسکن در ماه فروردین که کانون واژه کلا تعطیل حیات برای ما ایجاد شد.

ربانی دنباله داد: درون استان سمنان ۳۵ مدرس حق التدریس بود دارد که تعلیق درآمد و بیمه این مدرسان هم از مشکلات دیگر ما حیات.



مدیر حلقه زبان استان سمنان گفت: کانون پرورش فکریاستان سمنان حمایت هایی نظیر پرداخت تسهیلات مذهب الحسنه به مبلغ یک میلیون تومان به مدرسان حق التدریس انجام داده است.

تسهیلات حمایتی در ردیف تصویب

سرپرست راه اندازی طاس مدارس غیردولتی و باهم اتحاد کردن های انسانیت استان سمنان اعتراف کرد: تو حال حاضر داخل کود جمع آوری داده ها خسران های دانا شده به دستکم ۱۶۰ آموزشگاه زبان اجنبی استان هستیم.

مرتضی فدوی اضافه کرد: معاون وزیر آموزش و پرورش داخل حال گفت و گو با نوبت در خصوص پذیرش تسهیلات حمایتی بخاطر این آموزشگاه ها است ولی هنوز مبلغ و وضعیت این تسهیلات قطعی نشده است.

واژه انگلیسی پلی برای وابستگی بین المللی و لازمه عمر امروز است. حمایت های مالی و معنوی از مدرسان و مدیران آموزشگاه های اصطلاح نیز شبیه بی اندازه از مشاغل دیگر اجباری است مربوط به پناه شغلی این افراد مانند بسیاری از مشاغل دیگر مطمئن شده نیست.
  • ۹۹/۰۲/۲۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی