شبکه حمل و نقل جهانی

ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت ایمیلی به کارمندان همکاری ارسال و از آن ها به خیال تمامی سعی ها داخل دوران شیوع کرونا سپاس کرد. او اقدام های کارمندان در پشتیبانی از باهم اتحاد کردن و تمامی افرادی که داخل سرتاسر جهان تو خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند، باارزش دانست. اقدام هایی که از نظر مدیرعامل مایکروسافت منجر به افزایش بازدهی و کارایی افراد درون مراکز علاج می شود.

شاید در صریح نتوانیم وظایف و کاربردهای زیادی را برای مایکروسافت و آویشن های عملیاتی آن ها متصور شویم که به مبارزه با ویروس کرونا کمک کند؛ اما با بررسی اقدام های انجام شده و گزارشی که نادلا نمایش کرد، متوجه عظمت اقدام های این غول دنیای فناوری می شویم. فعالیت های مایکروسافت، از موارد ساده ای همچون بست کردن اسپم های مرتبط با کووید ۱۹ تا اقدام های خیرخواهانه همچون ارائه ی رایگان تیمز بوسیله اداره NHS تا فعالیت های پیچیده ای همچون نقشه برداری از نفوذ کردن سیستم امن بوسیله ویروس کرونا را پوشش می دهد. در ادامه ی این مطلب زومیت، بخش هایی از نامه ی ساتیا نادلا را به کارمندان مایکروسافت می خوانیم.مقاله های مرتبط:مایکروسافت و گوگل به تعاقب افزایش دسترسی به سرویس های دام کنفرانس در پی عالمگیر کروناسیاست های پرداختی اختصاص آمازون، گوگل، توییتر، فیسبوک و مایکروسافت تو عهد غوغا کرونا

«کووید ۱۹ درحال تأثیرگذاری روی همه ی افراد دنیا و همه ی جنبه های زندگی روزمره ی ما است. وابستگی های اجتماعی، زندگی خانوادگی، جوامع ما و البته نحوه ی کار کردن ما در مایکروسافت، تحت تأثیر هستند. من عمیق ترین تشکرها را از تک تک شما دارم که با اسلوب های خلاقانه و کاربردی متنوع، حمایت خویشتن از شریک و مشتریان را درون عهد دعوا نشان دادید. زمان هایی قرین شرایط کنونی به ما یادآوری می کند که هریک نقشی برای شریک شدن داریم و همکاری به عنوان یک اجتماع، چه بزرگی بالایی دارد. لطفا به یاد داشته باشید که آویشن مدیران بزرگ و من، به شما فکر می کنیم و سلامت و ایمنی شما و خانواده هایتان را تو رجحان قرار می دهیم. ما هر روز جلسه برگزار می کنیم و مشغول کار کردن هستیم تا به نیکوترین نحو در وضعیت کنونی از شما پشتیبانی کنیم. اقدام شما در ملحق شدن بوسیله تیم ها و کمک بوسیله یکدیگر، ارزش اضافی دارد.

در زمان هایی که ساختارها بوسیله هم می ریزند و لیس قطعیت از همه ی جوانب تنگ کردن وارد می کند، حفظ موضع در حروف هدف و بوسیله یاد داشتن هویت سازمانی، بیشترین اهمیت را دارد. غلام با مشاهده ی رفتار هایی که در مشارکت و داخل سرتاسر گیتی در هفته های گذشته انجام شد، مجددا بزرگی این موضوع را دیدم.



من داخل یادداشتی که در ابتدای سال ساری تو لینکدین نوشتم، از زبان استاد دانشگاه آکسفورد، کالین میر به این نکته اشاره کردم که هدف یک سازمان، خلق راهکارهای سودآور بخاطر مشکلات مردم و کل جهان است. مأموریت شریک ما مقابل همین مفهوم طراحی می شود. اکنون که ما بیش از همیشه برای حل بحران کووید ۱۹ تلاش می کنیم، زیاد ازپیش هویت و مأموریت خویشتن را علامت داده ایم.

ما بوسیله مأموریت خویشتن وفادار هستیم و در دست خط توانمندسازی همگی ی انسان و راه اندازی ها داخل سرتاسر جهان تلاش می کنیم. هیچگاه شرکتی به تنهایی نمی تواند بحرانی به این اندازه ارشد را حل کند. همگی ی بخش های خصوصی و عمومی و دولتی باید در کنار یکدیگر برای محلول هیاهو موجود مجاهدت کنند. نقش اصلی ما بوسیله عنوان یک ارائه دهنده ی پلتفرم و ابزار، بنیان را برای همراهی نقاط گوناگون به یکدیگر فراهم می کند تا اکوسیستمی از شرکا با شعار توانمندسازی سازمان ها در همگی ی ابعاد ایجاد کنیم. شعار نهایی همچنین خلق حجم های دیجیتال تک نیاز برای مقابله با چالش موجود است. در شرایط کنونی باز حزن نرم اسباب به نشانی انعطاف پذیرترین اسباب ساخت بشر، نقشی حیاتی داخل تمامی صنایع درون سرتاسر گیتی دارد. ما باید که تامین شویم ابزارها برای وظایف مناسب هستند.

غلام از نحوه ی فرمان سازمان که واکنش بدوی را به نشانی صنعت کمال مطلوب تعیین کرده است، متفتخر هستم. ما در جریان همین چشم انداز با انواع مشتریان در خط مرجح مقابله همکاری می کنیم که دربرگیرنده نصیب و قسمت ها، راه اندازی های سلامت و درمان، مدارس و مراکز آموزشی، مراکز توزیع غذا و مشتریان تجاری با فعالیت خطیر تو کشورهای گوناگون می شوند. روانی کاری ما با سرعت اضافی تحول می کند. اکنون بسیاری از شما در خانه کار می کنید و مسئولیت نگه داری از کودکان را بی آرامی برعهده دارید. خود من بی قراری در حال تحصیل هستیم و دکه شوهردار مشترکی با دو دختر نوجوانم دارم. غلام دستور کار ی جلسات خویشتن در تیمز را با پروگرام ی آموزش آنلاین آن ها هماهنگ می کنم. هیچ راهنمایی بخاطر شرایط کنونی وجود ندارد و حس شرایط و حیثیت متقابل بهینه راهکار خواهد وجود.

ما زیرساخت های مهمی را برای جوامع نگرش فعالیت نمایش می کنیم و آن ها به ما موقوف هستند. به عنوان شهید فناوری ما داخل سیستم مصونیت برای ویزیت از متد دور (تله مدیسین) به کاربران کمک می بطی ء تا داده ها را به اشتراک بگذارند و بوسیله اطلاعات حساس دسترسی داشته باشند. شبکه ی سلامت دانشگاه سنت لوک پنسیلوانیا برای وابستگی بین پزشکان و بیماران آسیب پذیر دربرابر کووید ۱۹ از تیمز مصرف می کند. هفته ی گذشته سرویسی به شهرت Power Platform سیاق اندازی کردیم که اشتراک اطلاعات و شرکت درون دوران جنگ را آسان تر می کند و هم حالا دو هزار مشتری در سرتاسر جهان دارد. بیمارستان های بی شمار داخل سرتاسر جهان از سرو های Power Apps و Power BI برای مدیریت دارایی های بیمارستانی و وجه اشتراک مجله مفروضات با سایرین استفاده می کنند.



دانشگاه جان هاپکینز یک داشبورد مدیریتی بخاطر مثل سازی و ردگیری کووید ۱۹ به عارض زنده ساخته است و همگی ی داده های جمع آوری شده را در گیت هاب قرار می دهد. راهکار آن ها غصه توسط مشارکت تجاری ما Esri و بوسیله شهرت ArcGIS توسعه یافت که روی پلتفرم ابری آژور اجرا می شود. انبازی دیگر به نام Blue Yonder داده های سلامت اشتراکی را از مراکزی همچون CDC جمع آوری می کند و با ترکیب آن ها با داده های مشتریان، پیش بینی حیاتی دوروبر زنجیره ی تأمین و ظن تأثیر همگی گیری روی آن عرضه می کندو

سازمان CDC ابزار ارزیابی توسعه داده است که بوسیله دستیار سرویس ربات سلامتی ما، نشانه ها و فاکتورهای مخاطره هر بی نظیر را بررسی می درنگ. ربات با مصرف از درایت مصنوعی، مرحله ی بعدی را به بی همتا پیشنهاد می دهد که شامل رجوع به مرکز درمانی یا قرنطینه ی خانگی خواهد بود. همین سرویس توسط سازمان های دیگر هم داخل سرتاسر دنیا اجرا می شود و حجم یدکی از امر پزشکان و پرستاران را کاهش می دهد.سازمان های گوناکون برای وفاق و وجه اشتراک مجله گذاری اطلاعات از سرو های مایکروسافت استفاده می کنند

شانس های گوناگون در سرتاسر دنیا با ما همکاری می کنند تا علاوه پهلو خبر رسانی به شهروندان و ارتباط با آن ها، شرایط دورکاری را بی قراری بهتر کنند. ایتالیا، کویت، ژاپن، نروژ، اسپانیا، سوئد و بسیاری دولت های دیگر از مایکروسافت ۳۶۵ بخاطر فعالیت های خود کاربرد می کنند و سرو های رباتی را نیز برای خبر رسانی به شهروندان به کار می گیرند. آژانس های گوناگون در کانادا، ایرلند و ایالات متحده غصه از Power Apps و Power Platform برای آسان سازی فرایندهای خویشتن و دستیار به تماس کارمندان در سازمان های گوناگون کاربرد می کنند.

مدارس و دانشگاه های متعدد در سرتاسر جهان حالا از سرویس تیمز بخاطر آموزش استعمال می کنند. دانشگاه بولونیا تو ایتالیا ۹۰ درصد از دوره های آموزشی ۸۰ هزار دانشجوی خویشتن را در مدت سه روز بوسیله سرویس تیمز برد و یک مدرسه ی تربیت تو ژاپن نیز رویداد فارغ التحصیلی خود را به صورت مجازی تو ماینکرفت اجرا کرد.

ما تو بحث امنیت سرویس های خود را براساس هوش قلابی به امر گرفته ایم تا دربرابر حملات و اقدام های مجرمانه در سطر سوءاستفاده از شرایط موجود، عمل کنند. در یکی از حملات اخیر، مجرمان سایبری تصمیم داشتند تا ایمیل های بدلی با ظاهر اطلاع رسانی گرداگرد زنجیره ی تأمین درون زمان شیوع کووید ۱۹ ارسال کنند. سیستم امنیتی آفیس ۳۶۵ کمپین را اطلاع کرد و به مایکروسافت دیفندر هم اطلاع داد تا از مشتریان حفاظت شود.



شرکت ها و موسسه های گوناگون از مایکروسافت ۳۶۵ و تیمز برای ارتباط های کنونی خود نصیب می برند. اکسنچر گزارش می دهد که در هر هفته، ۱۵۰ میلیون دقیقه جلسه درون تیمز برگزار می شود. به علاوه، برخی همکاری ها هم از سرو ابری ما برای فراهم کردن پهنای باند شبکه ی مناسب برای کارمندان در بناء استفاده می کنند. ما نیز درون همدستی با مراکز سلامتی گوناگون، یافته های علمی و نقشه برداری واکنش سیستم ایمنی بوسیله بدن را هم به قیافه رایگان در اختیار گروه های درمانی فراغت می دهیم.

ما درون مقابله با آثار تلاطم برای قسمت قسمت کردن های مختلف جامعه نیز همکاری می کنیم. علاوه بر پرداخت حقوق عادی به کارمندان خود، صرف نظر از ساعت های کاری داخل هفته های گذشته، تنخواه گذاری هایی هم در سطح جهانی برای کمک به اقشار آسیب پذیر ارتکاب می دهیم. دستور کار ی Tech for Social Impact مایکروسافت داخل همدستی با موسسه های غیر انتفاعی، به افراد در سرتاسر جهان درون دورکاری و خاصیت به وضعیت موجود در جنگ معاون می کند. ما همچنین هفته ی گذشته ابزارهای جدیدی برای سازمان های غیرانتفاعی بین المللی نمایش کردیم که تا ۶ ماه مجانی خواهند وجود.

مایکروسافت تو ارائه ی معلومات بی عیب دوره کووید ۱۹ نیز با سایرین همچون فیسبوک، گوگل، توییتر و شرکت های دیگر همکاری می کند تا مجموعه ی قابل اعتمادی به مصرف کننده ها عرضه شود. سرو مخصوصی هم برای خبر رسانی صحیح تو بینگ راه اندازی کردیم. این موارد عزب شهید هایی جزئی از حرکت قهرمانانه ی شما در شرکت هستند که من باز هم از آن ها قدردانی می کنم».

ساتیا نادلا داخل فرجام ایمیل به شرایط خودش و خانواده و نگرانی برای سلامت همه ی اطرافیان اشاره می درنگ. او درنهایت می گوید عاری مرز بودن بیماری جدید، یک مزیت اندوه دارد و آن اینکه تداوی حزن بدون مرز خواهد بود. نادلا تمرکز روی شهریه و کار خویشتن برای معاون به جامعه را ابزاری ممتاز برای گذر از نگرانی اقرار می کند.بیشتر بخوانید:ازدست دادن حس بویایی؛ علامت احتمالی ابتلا بوسیله ویروس کرونااچ پی به دستیار ولو و مایکروسافت هدست واقعیت مجازی می سازدکرونا مدلل کرد به زنجیره تأمین انعطاف پذیرتری نیاز داریماپل ویژگی خرید متجاوز از دو آیفون را لغو کردویژگی ارائه سوپرمارکت به مسیریاب بلد اضافه شد
  • ۹۹/۰۱/۰۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی