شبکه حمل و نقل جهانی

وزیر گونه و شهرسازی اطلاع دادن کرد: تاهل، سابقه سکونت در دهکده موردتقاضای خانه و همچنین عدم روزی مندی از امکانات و تسهیلات دولتی در معامله واحدهای مسکونی از جمله شروط ثبت صیت در این طرح است.

محمد اسلامی در خصوص زمان آغاز ثبت معروفیت طرح اقدام ملی مسکن گفت: معرفی سامانه بنا بر وعده ای که اطلاع دادن شد داخل ۱۵ آبان ایفا می شود و درون همان روز پذیرش در ۱۰ استان آغاز خواهد شد.

اسلامی با یادآوری این مطلب که آغاز طرح اقدام ملی مسکن درون کلانشهرها و از جمله تهران با آستان رییس جمهور درون ماه های گذشته آغاز شد، توضیح داد: درون شهرهای جدید اقدامات احداث حدود ۶۷ هزاره واحد طرح اقدام ملی آغاز شده است و  داخل شهرهای جدید پیرامون کلانشهرها که جامعه هدف این شرکت است زمین در جوانمردی پروژه طرح اقدام ملی قرار می گیرد تا اجتماع شعار این طرح بتوانند بهره مندی لازم را در خصوص رفع احتیاج مسکن داشته باشند. به گفته وی تمامی تلاش در طرح رفتار ملی مسکن این است که عمر مردم تو واحدهای مسکونی و درون محلات شان کم ارزش و مطلوب باشد. پیش از این چهار قول برای ثبت اشتهار در طرح ملی ساختمان اعلام شده حیات که عبارت بودند از تأهل، نداشتن مالکیت خصوصی، لیس کاربرد از امکانات دولتی از قبیل زمین، آپارتمان خواه تسهیلات ویژه یارانه دار و داشتن سابقه سکونت در شهر تک تقاضا؛ به این ترتیب با اخبار وزیر سه گانه مقاطعه داخل حال حاضر برای ثبت نام متداول دیدن سیاستگذار است.  

این مقام مسئول و سیاستگذار با مداومت بر اینکه مجموع اقدامات اشاره شده با هدف جریان سازی تولید خانه و کسب اطمینان و اعتماد مردم برای تولید مسکن تو مناطق شهری است، گفت: احداث ۴۰۰ هزاره واحد مسکونی تو سال های ۹۸ و ۹۹ و نیز سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکن روستایی از عموم دستور کار هایی است که در دستور کار صبر دارد. در دیدن داریم تا این تعداد را به رقم ثابت تو سال برسانیم و تو دولت های آینده این طرح دنباله یابد.

وی همچنین گفت: تو نظر است تا در برخی از مناطق مستعد زمین بوسیله عارض گروهی در اختیار متقاضین فراغت گیرد تا متقاضیان خود به صورت گروهی اقدام به تاسیس و ساز کنند. طرح های ویژه بخاطر ساختمان دار شدن کارمندان و کارگران

محمد اسلامی در بخش دیگری از سخنانش گفت: تفاهمنامه هایی با بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی حکم معصوم خمینی(ره)، وزارت آموزش و پرورش، وزارت دفاع و وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی برای خانه دار شدن شاغلان آنها امضا شد و وزارت رویه برای سایر نهادها و اداره ها آماده مشارکت درون خصوص طرح مسکن است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره بوسیله امضای تفاهمنامه با بن مستضعفان و آغاز پروژه مشترک با آن بنیاد، بیان کرد: با وزارت کار همچنین برای ساختمان کارگران و بازنشستگان مطمئن اجتماعی تفاهمنامه ای امضا شد. پهلو این ماخذ در حال مذاکره با این وزارتخانه هستیم تا بتوانیم زمین را در اختیار آنها قرار دهیم تا بتوانند جامعه کارگری و بازنشستگان را کوچکتر پوشش این طرح و تامین بناء فراغت دهند.
  • ۹۸/۰۸/۱۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی