شبکه حمل و نقل جهانی

در اطلاعیه اداره هواشناسی آمده است: پنجشنبه (۹ خرداد) سانحه طوفان تندری در ساعات بعد از متعاقب و اوایل شب داخل شرق استان تهران، سیرت استان سمنان، شرق خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی پیش دماغ می شود که پیامد آن رگبار و رعدوبرق و وزش تورم شدیدموقت (سرعت بادبیش از از پنجاه کیلومتر برساعت) خواهد بود. همچنین واقعه طوفان تندری داخل ساعات بعد از عقب و اوایل شب در استان های قم، اصفهان و یزد پیش بینی می شود که پیامد آن رگبار و رعدوبرق و وزش پف شدیدموقت (سرعت بادبیش از پنجاه کیلومتر برساعت) و احتمال گرد و مقبره خواهد حیات.

برای جمعه (۱۰ خرداد) نیز ماجرا تندباد تندری در ساعات پس ازآن از عقب و اوایل شب درشرق استان تهران، برخی نقاط خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال غرب استان سمنان پیش بینی می شود که پیامد آن رگبار و رعدوبرق و وزش ورم شدیدموقت (سرعت بادبیش از پنجاه کیلومتر برساعت) خواهد بود. همچنین وقوع طوفان تندری در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب داخل اصفهان، یزد، خراسان جنوبی پیش دماغ می شود که پیامد آن رگبار و رعدوبرق و وزش پیله شدیدموقت (سرعت بادبیش از پنجاه کیلومتر برساعت) و گمان گرد و خاک خواهد بود.
  • ۹۸/۰۳/۱۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی