شبکه حمل و نقل جهانی

بنکیو به صورت رسمی از مانیتور جدیدی با صیت EX2780Q پرده برداری کرد. این مانیتور گیمینگ، روشنایی ۳۵۰ منظور را نمایش می دهد و از نمایشگری ۲۷ اینچ با پنل IPS بهره می سرما و از فناوری های HDRi و فری سینک (FreeSync) پشتیبانی می کند. 

مانیتور جدید بنکیو از روشنی WQHD (معادل ۲٬۵۶۰ در ۱٬۴۴۰ پیکسل) بهره می گیرد، نسبت تمثال ۱۶:۹ را ارائه می دهد و می تواند صداها را با چونی بالایی پخش بطی ء. این مانیتور اسپیکر ۲.۱ کاناله ی treVolo دارد که تجربه ی جذابی را به کاربر منتقل می درنگ. بنکیو EX2780Q در به خشکی امدن موارد یادشده، دارای تنوع احسان از درگاه ها از جمله USB-C است. پایه ی این مانیتور در کنار اسپیکرهای یکپارچه شده با آن، رنگ زیبای قهوه ای دارند. 



EX2780Q مانیتور بسیار مناسبی برای شمار یدکی از کنسول های ورزش است و به لطف پشتیبانی از فرمت ویدئو 24P، تجربه ی بصری لذت بخشی را به کاربر نقل مکان خواهد کرد. تنه جدید خانواده ی مانیتورهای گیمینگ بنکیو دارای زاویه ی نظر افقی و عمودی ۱۷۸ درجه است و ۹۵ درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می دهد. این مانیتور دارای رفرش ریت (نرخ ترمیم) ۱۴۴ هرتز است و به طور کامل از فناوری فری سینک AMD پشتیبانی بوسیله عمل می آورد؛ این فناوری باعث می شود بنکیو EX2780Q بتواند بازی ها را به شکلی رسا و بدون هیچگاه سیاق اعوجاجی به نمایش بگذارد. 

مانیتور موردبحث به لطف نصیب مندی از فناوری HDRi که به صورت عام توسط بنکیو توسعه داده شده است، تجربه ی تماشای محتوای بصری را بااطلاع وهله ی جدیدی می کند. سیستم هوشمند کنترل روشنایی مانیتور جدید بنکیو باعث می شود این نمایشگر بتواند جزئیات را با صراحت فراز و به شکلی واقع گرایانه به نمایش بگذارد تا کاربر لذت بیشتری از تماشای آن ها ببرد. این گفته ها حتی برای نمایش تصاویری که تاریک هستند نیز صدق می کنند و باعث می شوند کاربر با وضوحی بالاتر نظاره گر سکانس هایی باشد که در آن ها محیط هایی تاریک دیده می شوند.



مانیتور EX2780Q بنکیو از چندین حالت مختلف برای نمایش محتوای بصری بهره می گیرد. یکی از این حالت ها Visual Edge نام دارد که جلوه های بصری تصویر را تقویت خواهد کرد. حالت دیگر Black eQualizer است که روشنایی مناطق تاریک تصویر را ارتفاع می برد تا کاربر بهتر بتواند نظاره گر جزئیات آن باشد. از طرفی Color Vibrance را داریم که بوسیله کاربر امکان می دهد شدت رنگ های صفحه را با مداقه تنظیم یواش. اعمال این تغییرات داخل مانیتور جدید بنکیو متجاوز ساده بوسیله حساب می آید و از ضابطه ریموت کنترل اختصاص ی آن قابل انجام است.

ریموت کنترل نمایشگر متاخر بنکیو دارای کلیدهایی میانبر است که با استفاده از آن ها می توان بوسیله سرعت، حالت های تصویری متنوع را تو این نمایشگر فعال کرد. این کنترل همچنین دکمه هایی دیگر بخاطر فعال سازی HDRi، قابلیت Eye-Care و مواردی دیگر همانند حالت های خاص برای اجرای بازی های ویدئویی دارد.



تو ضمن ولوم صدای اسپیکرهای مانیتور EX2780Q بنکیو نیز از قاعده این ریموت کنترل قابل انتظام است. بنکیو قصد دارد این ریموت کنترل کاربردی را به همراه مانیتور عرضه درنگ. تو ضمن هر موقع که نخواستید با آن کار کنید، می توانید در ایستگاه ویژه ای که به طور خاص تو محور ی نمایشگر بنکیو برای این ریموت کنترل تعبیه شده است، قرارش دهید. 

EX2780Q داخل طرفین از حاشیه نویسی ی متجاوز کمی بهره می گیرد و باعث می شود محصولی بسیار مناسب برای استفاده های چند مانیتوره باشد. مانیتور جدید بنکیو درون کنار حضرت USB-C، از درگاه های HDMI، دیسپلی پورت (DisplayPort) و جک هدفون نیز نصیب مند است. این مانیتور با ارزش ۵۹۹/۹۹ دلار بی قراری اکنون در بازار آمریکا قابل تهیه است.

قیمت به روز، مشخصات متخصص و هر اطلاعاتی که بخاطر فروش کم قیمت و آگاهانه ی انواع مانیتور اداری و گیمینگ حاجت دارید را در بسرنوشت شوم دچار کردن محصولات زومیت بیابید. تو این بخش، علاوه پیاده شدن مشخصات فنی باریک بین گوناگون مانیتور ال جی، ایسوس، سامسونگو بنکیو و دیگر برند ها، امکان مقایسه ی دو خواه چند علیه درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد حیات.مشاهده فهرست مانیتورهابیشتر بخوانید:ریزر بلید پرو 17 اینچ با نمایشگر 4K و ارزش ابتکاری سازی ۱۲۰ هرتز معرفی شدمانیتور گیمینگ آئورس FI27Q-P با پنل ۱۶۵ هرتزی معرفی کردن شداحتمال پشتیبانی اندروید TV از درخت سرو گوگل استیدیا در سال ۲۰۲۰AOC مانیتورهای گیمینگ خانواده G2 را با پشتیبانی از FreeSync رونمایی کردجعبه گشایی بلک شارک 2 پرو شیائومی
  • ۹۸/۰۷/۰۴

نظرات (۱)

  • "بازی اندروید"
  • این واسه مایه دارهاست نه آدمایی مثل ما

    متشکریم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی