شبکه حمل و نقل جهانی

همان طورکه انتظار می رفت، ۱۴ آبان ، می واچ، مقدماتی ساعت هوشمند شیائومی با سیستم عامل Wear OS و پوسته ی MIUI شناساندن شد. براساس آخرین اخبار، چینی ها ساعت هوشمند دیگری ویژه ی کودکان را رونمایی کرد که می ربیت واچ ۲ اس ( Mi Rabbit Children’s Watch 2S ) معروفیت دارد. 

همان طورکه از نام این روزگار هوشمند هویدا است، گجت پوشیدنی جدید برای کاربرد ی کودکان نقشه کشی شده و تمام مشخصات آن مثل می واچ شیائومی است و از بدنه ی پلاستیکی روزی می برد و عزب ۴۴ گرم وزن دارد.



زمانه هوشمند شیائومی می ربیت واچ ۲ اس از نمایشگر با رزولوشن ۱/۳ اینچی با روشنی ۲۴۰ در ۲۴۰ پیکسل بهره می برد. می ربیت ۲ اس به جای نمایشگر AMOLED از پنل IPS و استاندارد IPX8 برخوردار است که آن را در طبق فایده آب ایمن می کند. این ساعت هوشمند ویژه ی کودکان به اسلات سیم کارت نانو برای همراهی به شبکه ی سلولی و GPS مجهز است و درکنار نصیب مندی از اسپیکر، قابلیت یگانگی بوسیله وای فای را دارد. باتری این ساعت هوشمند ۶۰۰ میلی آمپر ساعتی است که می تواند هفت روز شارژ موردنیاز دستگاه را تأمین کند. 

می ربیت واچ ۲ اس با ارج ۲۸ دلار تو راسته چین ارائه و فروخته می شود. ناگفته نماند هنوز درباره ی ارائه ی ساعت هوشمند تو بازارهای بین المللی صحبتی نشده است.بیشتر بخوانید:شیائومی گوشی جدیدی با پشتیبانی از 5G و شارژ سریع ۶۶ واتی معرفی می کندردمی K30 با توان پشتیبانی از 5G تا ۱۹ آذر معرفی کردن می شودمی سد 3i شیائومی با قیمت ۱۸ دلار معرفی شدکارخانه متاخر شیائومی برای تولید گوشی های پرچمدار 5G به مرحله بهره برداری می رسدپتنت اخیر شیائومی خبر از گوشی تاشدنی با دوربین چهارگانه می دهد
  • ۹۸/۰۹/۰۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی