شبکه حمل و نقل جهانی

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، محمود صادقی با تأکید بر ضرورت شریک همه آحاد جامعه داخل انتخابات دوم اسفندماه گفت: بوسیله نظر من راهی به جز شرکت داخل انتخابات وجود ندارد. در واقع تنها طرز اثرگذاری آدم بر قضیه امور همین انتخابات است. انتخابات مجرای دخالت اراده انسان بوده و علی رغم تنگناهایی که وجود دارد من انتخابات را تنها راه می بینم.

وی افزود: در چارچوب تصمیمات اصلاح طلبان و به نشانی یک عضو از این مجموعه می گویم که هیچگاه گاه مصالحه طلبان به دنبال تحریم انتخابات نیستند و همیشه بخاطر امان از کاندیداها و نمایش لیست، راهبردی خاموش داشته اند.

این عضو فراکسیون امید مجتمع عنوان کرد: در واقع درون حد امکان لیست نمایش می شود چرا که لازمه ارائه لیست واحد این است که به تعداد مفت اصلاح طلب شناخته شده وجود داشته باشد که بتوان عملکرد آن ها را وجهه کرد. البته این موضوع با توجه به امتحان تو انتخابات گذشته بوده است؛ چرا که تو آن زمان چندان اصراری کنار هویت اصلاح طلبی افراد نبوده و ملاک صرفا مشارکت حداکثری بوده است. ولی براساس همین تجربه که بوسیله مشت آمد توجه شد که باید برای تضمین عملکرد اشخاص اطمینان بیشتری کنار علت گیری و هویت آن ها وجود داشته باشد.

پلیس مردم تهران درون مجلس شورای اسلامی داخل این باره تصریح کرد: به همین برهان اعلام شد تو هر شهری که بوسیله تعداد ارزان کاندیدا با محدودیت های لازم وجود دارد لیستی جامع و واحد نمایش می شود و اگر تعداد لازم از این افراد وجود نداشته باشد لیستی ارائه نمی شود. البته این تصمیم تبصره ای همچنین داشت و آن غم این است که هر حزب خواه هر چند حزب می توانند براساس تشخیص خودشان مسوده خود را عرضه بدهند. داخل تهران اصلاح طلبان نه اینکه نخواستند بلکه نتوانستند لیست واحدی ارائه دهند ولی اطلاع دادن کردند که احزاب می توانند لیست خویشتن را ارائه کنند. بخاطر مثال حزب کارگزاران مسوده خود را ارائه داده است.

صادقی عنوان کرد: در برخی استان ها نیز به همین ترتیب است. بخاطر مثال در یک استان یک کاندیدا و در یک شهر دیگر چند کاندیدا معرفی کردن شده و هر جا همچنین امکان پذیر بوده لیستی واحد نمایش کردند. با این بود احزاب همچنین آزاد بودند که لیست خود را ارائه دهند.

وی با بیان این که «اما توافق طلبان به هر شکل از جهت دادرسی ورزی داخلی و بی آرامی از جهت ایمنی ملی به بایکوت فکر نمی کنند» ابراز باور کرد: چرا که اصلاح طلبان زیاد از سایر جناح ها در شکل گیری زیبایی و قیام پیشگام بودند و مهیا نمی شوند با توجه به گله مندی هایی غصه که حیات دارد چنین موضوعی را مد دیدن خود قرار دهند.
  • ۹۸/۱۱/۲۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی