شبکه حمل و نقل جهانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ عبدالحمید خسروانی کمک عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان با اعلام این وقوف بیان داشت: پلیس با افرادی که بخواهند با ایجاد سر و صدا یا پرتاب مواد محترقه خطرناک، خلق کردن مزاحمت و نا امنی برای شهروندان کنند توقیف و به مراجع قضایی معرفی خواهد کرد. 

او با رمز به شرایط ویژه کشور به دلیل اشاعه ویروس کرونا افزود: انتشار دهندگان تجمعات و گردهمایی برای برگزاری این سنت که تو کانال ها و دسته های شبکه های اجتماعی فعال هستند، باید به این موضوع توجه کنند که این حکم با توجه بوسیله وضعیت موجود فقط باعث خلق کردن چالش برای شهروندان و مشت اندرکاران درمان است و پیگرد قانونی خواهد شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه قطعا پلیس با انتشار دهندگان این دست فراخوان ها برخورد عرفی خواهد کرد، از شهروندان خواست به هیچگاه نشانی برای برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال بوسیله این مشت دعوت ها و فراخوان های گردهمایی توجه نکنند.

سرهنگ خسروانی با اصرار کنار اینکه نماینده بدون همکاری و همیاری آدم نمی تواند تو ماموریت های خود موفق باشد از شهروندان میل با تجلیل نکات امنیت پاسبان را تو نوکری رسانی بهتر به آدم یاری کرده و بوسیله توصیه های ارائه شده توجه کنند. 

او افزود: در شرایط موجود، قطعا انبازی شهروندان با حضور خود در خانه، برای ایمن ماندن از مخاطره بیماری و پراکندن آن است که همگی مسئولان بهداشتی نیز بوسیله آن توصیه می کنند.

سرهنگ خسروانی تصریح کرد: با توجه به وضعیت موجود و شرایط پیش آمده در ناحیه به جهت پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، چهارشنبه آخر سال با سنوات گذشته متفاوت بوده و نماینده از هرگونه شلوغی و مراسمات مرسوم در این مناسبت با تکاپو جلوگیری می کند.
  • ۹۸/۱۲/۲۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی