شبکه حمل و نقل جهانی

کوالکام جزئیات کاملی از خانواده ی بعد اینده تراش های مخصوص گجت های پوشیدنی منتشر کرد. Snapdragon Wear 4100 و 4100، پلتفرم های جدیدی هستند که توسط شرکت آمریکایی معرفی کردن شدند. باتوجه به استاندارد خراش ها، می نبوغ پیش بینی کرد که محصولات جدید خانواده ی اسنپدراگون مبتنی بر اسنپدراگون ۴۲۹ هستند.

پردازنده ی اسنپدراگون ور ۴۱۰۰ پلاس مجهز به یک SoC مرکزی درکنار پردازنده کمکی Always-On خواهد وجود که در شرایط مصرف پایین نیرو، کوشا می شود. از تراشه های دیگر موجود در جهیز می توان به PMIC و RF مخصوص مودم و GPS اشاره کرد. کوالکام همچنین درون پردازنده ی جدید از تراشه های وای فای و بلوتوث و RFFE غصه پشتیبانی می بطی ء. تنها تفاوت نسخه ی عادی با نسخه ی پلاس، موجود نبودن تراشه ی Always-On در ۴۱۰۰ عادی است.

زمانه های هوشمند حاضر بوسیله پردازنده ی متاخر کوالکام به زودی به بازار عرضه می شوند

پردازنده ی اسنپدراگون ۴۱۰۰ ور پلاس با روش تولید ۱۲ نانومتری ساخته می شود و ساختاری چهار هسته ای فراهم به پردازنده ی واقعی Cortex-A53 و پردازنده ی گرافیکی Adreno 504 دارد که سرعت کلاک حداکثر ۱/۷ گیگاهرتز را بوسیله کاربر نمایش می کند. از توان های بنیانی می توان به پشتیبانی از رم ۷۵۰ مگاهرتزی LPDDR3 و حافظه ذخیره سازی eMMC 4.5 اشاره کرد. پردازنده ی متاخر کوالکام همچنین از دوربین تا ۱۶ مگاپیکسلی بی آرامی پشتیبانی می بطی ء. شاید این قابلیت بخشی بی سابقه به دید برسد، ولی به هرحال گمان عرضه ی ساعت هوشمند مجهز بوسیله دوربین آن چنان بی آرامی دور از حافظه نیست.

پردازنده ی جدید کوالکام (نسخه ی پلاس) حدود ۸۵ درصد کارایی و سرعت بهتر را نسبت بوسیله نسخه ی قبلی یعنی Wear 3100 ارائه می کند. از چیرگی های دیگر می توان به بهبود مودم 4G LTE در SoC جدید اشاره کرد که آن هم با فناوری ۱۲ نانومتری تولید می شود. این مودم اکنون استفاده توان پایین تری دارد و از آنتن دوگانه ی Cat.4 LTE تیمار پشتیبانی می یواش.

مقاله های مرتبط:اسنپدراگون وِر 3300 احتمالا بخاطر شایسته کردن های هوشمند داخل دست ساخت استکوالکام روی تراش Snapdragon Wear 429 برای شایسته کردن های هوشمند فقره می یواش

پردازنده ی کمکی AON داخل پلتفرم جدید کوالکام، هوشمندی زیبنده توجهی را به آن اضافه می یواش. با استفاده از تراش ی کمکی می توان عمر باتری بیشتر را با توان ارائه ۶۴ هزار رنگ انتظار داشت. درون Wear 3100 تنها ۱۶ رنگ توسط پردازنده ی کمکی نمایش داده می شد. این پردازنده همچنین می تواند نبوغ هایی مانند قطع گیری دائمی ضربان قلب، ردگیری خواب، شمارش دامنه ها، اکسید هشدار، زمان سنج و بازخوردهای لرزشی را هم مدیریت کند. خراش ی کمکی همچنین فایده نوک تیز لطافت به دستورهای بالا آوردن زمانه و صریح شدن نمایشگر دارد.

همان طور که گفته شد، قوم ی ۴۱۰۰ از Wi-Fi a/b/g/n و Bluetooth 5.0 پشتیبانی می بطی ء که کاربرد باتری را تا ۲۵ درصد کاهش می دهد. پلتفرم جدید کوالکام با کمال مطلوب پشتیبانی از جهیز عامل گوگل Wear OS و نسخه ی متن بان آن توسعه یافت. کوالکام می گوید مقدماتی دشت حاضر به پردازنده های جدید، زمانه هوشمند Mobovi TicWatch Pro 3 خواهد وجود که به زودی رونمایی می شود. به علاوه، یک پوشیدنی هوشمند از Suunto هم با این پردازنده عرضه خواهد شد. تا یک ماه آینده، تماشاچی عرضه ی ساعت هوشمند مخصوص کودکان به نام Z6 Ultra از شرکت imoo بی قراری خواهیم بود که از پردازنده ی Wear 4100 استفاده می درنگ.بیشتر بخوانید:بنچمارک بدوی از پردازنده اپل مبتنی به خشکی امدن آرم مشهود شدتصاویر جدیدی از سامسونگ گلکسی واچ 3 تو تمامی زوایای منتشر شدمدیاتک پردازنده های Helio G35 و Helio G25 را برای گوشی های گیمینگ اقتصادی معرفی کردن کرداوج گیری آرم و AMD و خسارتی که اینتل از فناوری ۱۰ نانومتری حلیم می شودکامپیوترهای مک مبتنی کنار آرم چه سطحی از کارایی پردازشی را ارائه می کنند؟
  • ۹۹/۰۴/۱۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی