شبکه حمل و نقل جهانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، «گابی اشکنازی» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه بوسیله حادثه آتش سوزی تو سایت اتمی ایران تو نطنز تاثیر نشان قسط. او در پاسخ به سوالی داخل این خصوص گفت این رژیم هر اقدامی را بخاطر جلوگیری از تهدید هسته ای ایران بوسیله کار خواهد بست. بیشتر بخوانید:

ترساندن ثبات و امن جهانی با ادبیات سازی برای ضربه به مراکز هسته ای | فضاسازی رسانه ای داخل مورد نقش اسرائیل در ماجرا سایت هسته ای نطنز

۵ احتمال درباره نطنز ؛ از احتمال حمله آسمانی تا خرابکاری تویی

محرمانه تا معارفه ثانوی | تصادف نطنز ؛ از ادعای مقام اسراییلی تا اعلام رسمی | ظهور ناگهانی «یوزپلنگان وطن»

به گزارش روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست»، وی گفت: ما محاکمه کامل مدت را در اطراف های متنوع داشته ایم تا به ایران رخصت ندهیم توانایی های هسته ای داشته باشد. رژیم (ایران) با چنین توانایی هایی ترساندن موجودیتی میوه اسرائیل است و نمی توانیم دستور دهیم در مرزهای شمالی ما خود را تثبیت بطی ء. بنابراین ما اقداماتی را انجام می دهیم که بهتر است درباره آن ها گفتگو نشود.

پیش از این «بنی گانتز» وزیر مجادله رژیم صهیونیستی تو مصاحبه با رادیو ارتش، در پاسخ به سوالی درباره وساطت رژیم صهیونیستی در اتفاقات اخیر آتش سوزی در سایت اتمی ایران گفت که «نمی توانم (دخالت اسرائیل) در این واقعه خواه حوادث دیگر را تایید یا رد کنم.»

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز اخیرا در مواجه با همین پرسیدن از سوی خبرنگاران از پاسخ معلوم به این سوال خودداری کرد و گفت: ما نمی توانیم به وضوح بوسیله آن ورود کنیم.

اشکنازی در ادامه ادعاهایش، به جریان بایکوت های تسلیحاتی ایران که درون ماه اکتبر موعد آن ها پایان خواهد یافت نیز صیقلی و با اتهام زنی علیه تهران، گفت این رژیم از سعی های آمریکا بخاطر اطمینان از این که بایکوت تسلیحاتی سازمان ملل علیه تهران تمدید خواهد شد، کنف می یواش.

وی همچنین با رمز به روانی اشغال کران باختری از لفظ رژیم صهیونیستی، گفت: امکان دارد اسرائیل قوانین خویشتن را طبق طرح صلح رئیس جمهور آمریکا بر بخش هایی از کرانه باختری اعمال درنگ.

اشکنازی مدعی شد: ما فکر می کنیم طرح ترامپ فرصت خوبی است. اولین بار است که یک طرح به بزرگترین نگرانی های اسرائیل یعنی حفظ کردن امنیت ملی و اکثریت خاله می پردازد. طرح ترامپ بوسیله هر دوی آن ها پاسخ خوبی می دهد.

این مقام صهیونیست در ادامه گفت که با اجرای تنها اندکی از این طرح ضد است و باید به طور کامل عمل شود. وی گفت: این طرح به جدایی [از فلسطینیان] منتهی می شود که ما با آن موافقیم، اما نه بوسیله صورت گامی جزئی و یک طرفه... عقاید ما در مذاکرات با بنیامین نتانیاهو و آویشن سیلان صلح آمریکایی شنیده شد.

او همچنین گفت که نمی داند نتانیاهو چه تصمیمی در این خصوص اتخاذ خواهد کرد اما مذاکرات داخل روانی است.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی افزود: احتیاج است که در این خصوص ارزیابی های دفاعی و قانونی را بشنویم و بعد غرض بگیریم. باید خیلی مراقب وضعیتی باشیم که می تواند امنیت و روابط ما را خراب یواش. (در رخساره نسنجیدن جوانب) بهای سنگینی خواهیم صیقل.

او همچنین داخل خصوص روابط با اروپا گفت که چنین اقدامی می تواند این رژیم را در سطح اروپا با چالش مواجه نرم.
  • ۹۹/۰۴/۱۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی