شبکه حمل و نقل جهانی

فیل اسپنسر، مدیر بخش Xbox مایکروسافت یک پست وبلاگی بلند منتشر کرد که چشم اندازهایش را برای آینده ی پلتفرم ایکس باکس مدال می دهد. اگرچه پیغام او بیش از همه چیز روی بازاریابی و تعریف از پروگرام های شرکت متمرکز می شود، ولی فدایی از برنامه های کمپ ردموند برای آینده ی پلتفرم عام بازی را می توان در آن علنی کرد. خصوصا فداکار دستور کار های متمرکز بر کاربران درون بخش های نرم افزاری و ابدار افزاری، در پست اسپنسر دیده می شوند. برابر صحبت های او، رضایت کاربران در خط مقدم تجربه ی بازی برای مایکروسافت قرار دارد.

پست وبلاگی اسپنسر با تأکید روی مجاهدت ایکس باکس بخاطر حل چالش های آزار و عذاب و نفرت پراکنی شروع می شود. او می گوید پلتفرم ایکس باکس با کمال مطلوب رضایت بخشی به انواع کاربران طراحی شده است و هرنوع سبک زندگی در سرتاسر دنیا را هدف راحتی می دهد. مدیر ایکس باکس امیدوار است که فعالیت های شاداب کوشانه ی تیم ایمنی ایکس باکس (که بوسیله عنوان ۳۰۰ هزار سفیر تنوع نژادی و جنسیتی از آن ها یاد می کند) و همچنین توسعه ی فناوری هایی متمرکز بر «کاهش نفرت پراکنی و فعالیت های سمی» در پیوستن بوسیله مرام مذکور، فیروز واقع شود.مایکروسافت کاربران را به مهاجرت کندرو به نسل جدید مجبور نمی نرم

پاره مهمی از پست وبلاگی اسپنسر به ایکس باکس سری ایکس اختصاص دارد. او داده ها متعددی را درباره ی کنسول بازی جدید مطرح می کند که البته تاکنون به دفعات داخل رسانه ها دیده ایم. قابلیت هایی همچون پشتیبانی از ارزش فریم های بالا، هماهنگی و پشتیبانی از نسل قبلی، رهگیری پرتو و کاهش یا از بین رفتن زمان بارگذاری بازی ها (به لطف استفاده از نسل جدید SSDدر ایکس باکس سری ایکس) در مطلب اسپنسر تکرار می شوند. البته مدیر ایکس باکس معلومات جدید و سزاوار سرزنش توجهی هم به اشتراک می گذارد که تاکنون در رسانه ها ندیده بودیم.

فیل اسپنسر در حصه مهمی از گفتگو های خود، به بازی های اولیه ای رمز می کند که بخاطر ایکس باکس سری ایکس عرضه خواهند شد. او می گوید بازی های جدید روی هر دو نسل کنونی و آینده ی کنسول، زیبنده ادا خواهند حیات. درواقع ردموندی ها تصمیمی بخاطر مجبور کردن کاربران به مهاجرت به کنسول جدید ندارند. آن ها نمی خواهند کاربران کنونی بخاطر امتحان ی بازی های ممتاز و تک انتظاری همچون Halo Infinite، از همان زمان عرضه ی ایکس باکس سری ایکس، مجبور بوسیله خرید کنسول جدید شوند.

مقاله های مرتبط:مایکروسافت درباره فناوری های بوسیله کاررفته تو ایکس باکس سری ایکس توضیحات بیشتری دادعصری متاخر با SSD پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس

قطعا ورزش های متاخر اختصاصی مایکروسافت، روی کنسول جدید کیفیت بسیار بالاتری خواهند داشت. همان فناوری هایی که در بلندی رمز شد، تجربه ی بازپسین کاربر را یک سطح بالاتر می برند. ازطرفی تجربه ی حقیقی بازی احتمالا درون دو سلاله کنسول، فرق زیادی با هم نخواهد داشت. این خبر، خصوصا بخاطر گیمرهایی که بخاطر مهاجرت به نسل جدید، اندکی زمان احتیاج دارند، زیاد بشاش کننده به نظر می رسد.

درنهایت هنوز نمی توانیم هیچ پیش دماغ محکمی درباره ی شرایط و تجربه ی کنسول متاخر مایکروسافت داخل روزهای نخست داشته باشیم. قطعا فدایی از قابلیت ها پس از چند هفته یا چند ماه از عرضه ی کنسول، به آن اضافه خواهند شد. باتوجه بوسیله همین حقیقت، تصمیم مایکروسافت مبنی پیاده شدن فراموش نکردن طایفه قبلی و گیمرهای صبورتر، زیبنده حیثیت به نظر می رسد. اسپنسر در ادامه می گوید تمامی کالا جانبی کنونی کاربر (خصوصا کنترلرها)، در کنسول سری ایکس هم پشتیبانی می شوند. درواقع کاربران با این قابلیت، مجبور به خریدن متاع جانبی جدید برای کنسول ایکس باکس سری ایکس نخواهند بود.

از مجموع مطالب اسپنسر و اعلام جسته و گریخته پرگیر کنسول جدید مایکروسافت می نبوغ دعوی کرد که آن ها در نسل جدید، رویکردی متمرکز بر مصرف کننده را در پیش گرفته اند. تصمیم مایکروسافت بر قرار دادن بازیکنان و ورزش ها در اولویت اصلی، زیاد بنیادی و تأثیرگذار محسوب می شود و تغییر رویکرد کاملی را نسبت به عرضه ی کنسول ایکس باکس وان نشان می دهد.بیشتر بخوانید:مایکروسافت: xCloud روی تمامی نمایشگرهای برازنده استریم دردسترس استراحت خواهد گرفتپشتیبانی ایکس باکس گیم پس از پروژه xCloud تأیید شدتولید برخی از میزان های ایکس باکس وان راکد شدشبیه ساز Microsoft Flight Simulator در ۱۰ دی وی دی عرضه می شودمعماری Velocity ایکس باکس سری ایکس چه مزیت هایی دارد؟
  • ۹۹/۰۴/۳۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی