شبکه حمل و نقل جهانی

به گزارش همشهری آنلاین بعد از اظهارات عبدالرضا احمدی قوطی شبکه یک صداوسیما در یک دستور کار زنده تلویزیونی در خصوص قهرمانی های پرسپولیس که سبب خشم و اعتراض هواداران این آویشن شد  این مجری باسابقه در فضای مجازی کلیپی را منتشر کرد و از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد.

حتی شبکه یک اشکار کردن سپس از واکنش هواداران پرسپولیس و مدیران این تیم مبنی بر تحریم صداوسیما، شب گذشته مجبوربه اعتذار از پرسپولیس و هوادارانش شد. 

با این همه اظهارات مجدد امیر احمدی در برنامه امروز و کنایه های اودر خصوص هواداران پرسپولیس و القا کردن اجباری بودن عذرخواهی اش باعث شد تا مکرر درون فضای رمزی نفوذ کردن های تندی علیه او صورت بگیرد و امروز مدیر حقوقی پرسپولیس اطلاع از شکایت رسمی از دو جعبه صداوسیما عدالت.

ماجرایی که رسا باعث شده تا مدیران شبکه یک این مجری را از این شبکه اخراج کنند. این خبری است که در فضای رمزی منتشر شده و فداکار از سایتهای ورزشی قرین «فوتبالی» هم آن را از کار افتادن کرده اند.

باید دید واکنش مسئولان صداوسیما به خبر برکناری امیراحمدی چه خواهد وجود و آیا فردا صبح دوباره این مجری جنجالی را در شبکه یک خواهیم دید یا خیر.
  • ۹۹/۰۵/۰۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی