شبکه حمل و نقل جهانی

محصولات بالارده ی اندرویدی جدید اکثرا از تراشه ی اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می کنند؛ اما عوامل مختلف سبب شده است که از نظر سرعت و عملکرد از یکدیگر متفاوت شوند. آنچه از امتیازهای تصرف شده تو بنچمارک انتوتو می نبوغ مشاهده کرد، چنین موضوعی را تأیید می یواش.

اخیرا بنچمارک محترم انتوتو فهرستی منتشر کرده است که ۱۰ گوشی دارای بیشترین تشخیص در ماه ژوئیه را مدال می دهد. فهرست ماه ژوئیه انتوتو درواقع ۱۰ گوشی هوشمندی را شامل می شود که از ۱ ژوئیه (۱۱ تیر) تا ۳۱ ژوئیه (۱۰ مرداد) داخل بنچمارک انتوتو آزمایش شده اند و درمقایسه با محصولات دیگر بیشترین نمره را کسب کرده اند.

از نکاتی که درون فهرست انتوتو بوسیله چشم می خورد، برخورداری تمامی ۱۰ گوشی هوشمند از تراش ی اسنپدراگون ۸۶۵ است که نشان می دهد تراشه ی تاسیس کوالکام از دیگر تراشه های متشابه موجود داخل راسته عملکرد بوسیله مراتب بهتری دارد. نکته ی دیگر همچنین برخورداری محصولات از حداقل هشت گیگابایت ذهن رم است؛ البته برخی همچنین از دوازده گیگابایت حافظه ی رم استعمال می کنند.

داخل جایگاه نخست، اوپو فایند ایکس ۲ پرو استراحت دارد که توانسته امتیاز ۶۱۳،۰۴۸ را کسب کند. این محصول از ۱۲ گیگابایت حافظه ی رم و خراش ی اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می یواش که نتایج کسب شده نیز مصرف حداکثری پرچم دار اوپو از سخت وسایل خویشتن را مدال می دهد. اوپو فایند ایکس ۲ همچنین که مشابه نسخه ی پرو مدلی با ۱۲ گیگابایت حافظه ی رم دارد، رله دوم را ازآنِ خود کرده است.



درون رله سوم و چهارم، دو گوشی هوشمند شریک شدن شیائومی قرار دارند: ردمی کی ۳۰ پروو شیائومی می ۱۰ پرو. هر دو محصول مانند درفش داران اوپو توانسته اند امتیازی فراتر از ۶۰۰،۰۰۰ به مشت آورند که امتیاز چشمگیری محسوب می شود.

تو جایگاه پنجم، محصولی به نام iQOO Neo 3 قرار گرفته است که شاید برای کاربران ایرانی گوشی هوشمندی ناشناخته محسوب شود. iQOO Neo 3 محصولی است که توانسته در بازار چروک و کشورهای آسیای شرقی فروش موفقی تجربه کند. در رله ششم تا دهم نیز به ترتیب گوشی های اوپو Ace 2، ویوو ایکس ۵۰ پرو پلاس، ریلمی ایکس ۵۰ پرو، میزو ۱۷ پرو و iQOO 3 جای دارند.

به دلیل نصیب مندی از خراش ای یکسان، امتیاز کسب شده ی ۱۰ گوشی هوشمند ذکرشده فاصله ی چندانی با یکدیگر ندارند و برخورداری از حافظه ی رم با حجم بیشتر گویا فرق اصلی را خلق کرده است. بااین حال، عملکرد یواش افزاری همچنین نکته ای است که نمی نبوغ آن را در کسب نمره بیشتر گوشی ها در بنچمارک انتوتو نوظهور گرفت.بیشتر بخوانید:گوگل تولید گوشی پیکسل 4 را متوقف کردزمان عرضه رابط کاربری MIUI 12 بخاطر محصولات مختلف شیائومی روبرو شدگلکسی زد فولد 2 از قلم موی خودتمیزشونده برای لولاها استفاده می کندگلکسی نوت ۲۰ و دیگر محصولات معرفی شده در رویداد آنپکد از نگاه سامسونگسامسونگ با همدستی مایکروسافت نسخه ویژه گیمینگ گلکسی نوت 20 را ارائه می یواش
  • ۹۹/۰۵/۱۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی