شبکه حمل و نقل جهانی

ایرانسل به عنوان بدوی اپراتور دیجیتال ایران، امروز ۹ مهر ماه در روز جهانی ناشنوایان، مرکز رابطه با مشتریان ناشنوا را برای اولیه بار تو ایران راه اندازی کرد. آن گروه از مشتریان ناشنوای ایرانسل که از طرف انجمن رسمی ناشنوایان معرفی کردن شده باشند، می توانند به قصد روزی مندی از این خدمت جدید، گزینه ی وفاق تصویری ویژه ی ناشنوایان را داخل مقدر شدن گفتگوی آنلاین مرکز وفاق ایرانسل انتخاب کرده و مشکل خویشتن را با اپراتوری که بوسیله تعبیر رمز مسلط است، درمیان بگذارند.

بوسیله گفته یبیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل در این مراسم، ایرانسل بر خویشتن لازم دانسته تا بسان کسب وکارهای ارشد گیتی و بی آرامی راستا با مسئولیت های اجتماعی خویشتن ادا کند و خدمت جدید خود را درون بخش های دیگر غصه توسعه دهد. عباسی اشاره می کند که نوکری ارتباط تصویری با خریدار مقدور است درصورت اخذ بازخورد مناسب، بخاطر افراد غیرناشنوا هم فعال شود.

عباسی در پاسخ به درخواست مدیر کمیته بانوان شبکه ملی ناشنوایان مبنی به خشکی امدن گسترش خدمات برگردان اندوه زمان بوسیله دلیل دشوار خانم های ناشنوا داخل دسترسی بوسیله امکانات بهداشتی و درمانی، اعلام کرد که که ایرانسل مایل است درصورت انبازی سازمان بهزیستی، خدمت خود را به مدخل های دیگر اندوه ارائه کند. مدیرعامل ایرانسل همچنین گفت که این شرکت آمادگی دارد تا تجربه و امکانات خویشتن را دراختیار دیگر بخش ها حزن بوسیله عزم بهبود مسائل جامعه ی ناشنوا و ناچیز شنوا راحتی دهد.



ایرانسل با راه اندازی آزمایشی مرکز تماس با مشتریان ناشنوا درنظر دارد تا این خدمت را درصورت برآورد بالای تقاضا، در ۱۲ آذر، مصادف با روز جهانی معلولان بوسیله صورت دائمی دراختیار ناشنوایان سراسر سرزمین صبر دهد. هم اینک سه اپراتور ناشنوا در این سرویس با ایرانسل همدستی می کنند و درصورت دائمی شدن پروژه، نیروی انسانی بیشتری مطابق با میزان تقاضا جذب خواهد شد.

ایرانسل که از سال ۱۳۹۷ راه اندازی مرکز ارتباط با مشتریان ناشنوا را در برنامه دارد، با ۱۰۰ بی همتا ناشنوا درون این زمینه همکاری کرده است.



حامد عابدین زاده، مهتر هیأت مدیره انجمن ناشنوایان کشور در این مراسم، ضمن تشکر از ایرانسل، التماس کرد که تعداد ناشنوایان بیشتری را استخدام کند، چرا که یک میلیون ناشنوا در کشور با دشوار نداشتن امکان تماس با مراکز امدادی، اورژانس و پلیس مواجه هستند.بیشتر بخوانید:هدیه ۲۰ گیگابایتی معلمان از گریبان خودشان تأمین می شود؟همه گیری ویروس کرونا در ایران از نگاه آمار و ارقام [بوسیله روزرسانی: ۹ مهر ۹۹]وزیر ارتباطات: استاندارد حجم مصرفی داخل شاد از واتساپ بیشتر شده استسازمان نصر: کمبود کالای IT تا دو ماه دیگر درصورت عدم تخصیص ارزهمراه اول با خرید ۲۰ درصد سهام جاجیگا، ملتفت صنعتی گردشگری شد
  • ۹۹/۰۷/۰۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی